Η πολυσχιδής δραστηριότητα της INTERAMERICAN τόσο σε κοινωνικές πρωτοβουλίες υγείας, όσο και σε τεχνολογικές εφαρμογές αναγνωρίστηκε με διάκριση υποψηφιοτήτων αντιστοίχως στους θεσμούς βράβευσης Healthcare Business Awards και Mobile Excellence Awards. Η Εταιρεία βραβεύθηκε με bronze διάκριση στην κατηγορία “Πρωτοβουλία για την Υγεία από επιχειρήσεις/οργανισμούς εκτός του κλάδου Υγείας” των Healthcare Business Awards, για το χορηγικό πρόγραμμα “Δικαίωμα στην Υγεία για Όλους”, ενώ για τη mobile καινοτομία βραβεύθηκε στην κατηγορία “Mobile Insurance & Roadside Assistance” των Mobile Excellence Awards, για την εφαρμογή “e-survey”, που αφορά στην ψηφιακή πραγματογνωμοσύνη ζημιών αυτοκινήτων.
Το πρόγραμμα κοινωνικής υπευθυνότητας “Δικαίωμα στην Υγεία για Όλους” αναπτύσσεται από το 2014. Με το πρόγραμμα, η INTERAMERICAN παρέχει πρωτοβάθμια φροντίδα Υγείας σε άπορα και ευπαθή άτομα, που παραπέμπονται από το Κέντρο Θεραπείας Εξαρτημένων Ατόμων (ΚΕΘΕΑ) και τους Γιατρούς Χωρίς Σύνορα. Κατά την τριετία 2014-2016 τα άτομα που επωφελήθηκαν από την πρωτοβουλία ανήλθαν σε 277 και οι υπηρεσίες -κλινικές και διαγνωστικές εξετάσεις- παρασχέθηκαν από την ΑΘΗΝΑΪΚΗ MEDICLINIC, κλινική που ανήκει στην INTERAMERICAN. Παράλληλα, κατά το ίδιο χρονικό διάστημα και στο πλαίσιο του κοινωνικού προγράμματος, η Άμεση Ιατρική Βοήθεια της INTERAMERICAN πραγματοποίησε δωρεάν 94 διακομιδές ανασφάλιστων ατόμων με ασθενοφόρο.
Το “e-survey”, που λειτουργεί πρωτοποριακά από το 2013 ως stand alone εφαρμογή σύνταξης ψηφιακής πραγματογνωμοσύνης ζημιών στα συνεργεία αυτοκινήτων, βασίζεται στη δυνατότητα συνεχόμενης αξιολόγησης της ζημιάς από τον πραγματογνώμονα και τον διακανονιστή, με στόχο την άμεση και αντικειμενική εκτίμηση του κόστους ζημιάς. Η διαδικασία εφαρμογής διαφοροποιείται για τον πελάτη, ανάλογα με το αν το όχημα έχει οδηγηθεί σε συνεργαζόμενο συνεργείο ή σε ανεξάρτητο. Με το “e-survey”, η INTERAMERICAN ενισχύει την ικανοποίηση του πελάτη, καθώς η εμπειρία του αποκτά άλλη διάσταση που ορίζεται από το τρίπτυχο αποτελεσματικότητας “συστήματα – διαδικασίες – εργαζόμενοι”. Είναι χαρακτηριστικό ότι η εταιρεία έχει ελαχιστοποιήσει τα παράπονα σε ένα ανά 1.398 αποζημιώσεις.