Μία πλήρως ψηφιοποιημένη διαδικασία εξυπηρέτησης συστήνει η Generali στους συνεργάτες της ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές, συμβάλλοντας στην ταχύτερη εκπλήρωση των υποχρεώσεων που προκύπτουν από την Οδηγία Insurance Distribution Directive (IDD), για τη διανομή ασφαλιστικών προϊόντων.
Η παραπάνω Οδηγία που έχει τεθεί σε ισχύ σταδιακά από το 2018 έρχεται να εκσυγχρονίσει αλλά και να εναρμονίσει την ευρωπαϊκή ασφαλιστική αγορά, θέτοντας ένα ενιαίο πλαίσιο, το οποίο θα διασφαλίζει μεγαλύτερη διαφάνεια στη διανομή των ασφαλιστικών προϊόντων και θα εισάγει κανόνες δεοντολογικής συμπεριφοράς. Μεταξύ άλλων η Οδηγία ορίζει τη σχέση των διαμεσολαβητών με τις ασφαλιστικές εταιρείες, τον τρόπο αμοιβής τους, την επαγγελματική τους ιδιότητα και τις κανονιστικές τους υποχρεώσεις, καθώς και τις υποχρεώσεις ενημέρωσης και διασφάλισης των συμφερόντων των καταναλωτών. Η IDD έρχεται σε συνέχεια της Οδηγίας Solvency II, για τη φερεγγυότητα των Ασφαλιστικών Εταιρειών και του Κανονισμού GDPR, για την Προστασία Προσωπικών Δεδομένων.
Απαραίτητη προϋπόθεση βάσει της νέας Οδηγίας είναι και η υπογραφή νέων συμβάσεων των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών με τις συνεργαζόμενες ασφαλιστικές εταιρείες. Μία χρονοβόρος, γραφειοκρατική διαδικασία, που η Generali κατάφερε να ψηφιοποιήσει πλήρως, εκμηδενίζοντας τους χρόνους ανταπόκρισης.
Mία νέα εμπειρία εξυπηρέτησης
Συγκεκριμένα, ο συνεργάτης της Generali ακολουθεί δύο απλά βήματα για την ολοκλήρωση της διαδικασίας:
- Αρχικά μπαίνει στην ψηφιακή πλατφόρμα ενοποιημένων ασφαλιστικών υπηρεσιών, One View και συμπληρώνει ή επικαιροποιεί τα προσωπικά του στοιχεία, που περιλαμβάνονται στη σύμβασή του.
- Στη συνέχεια, χάρη σε ένα αυτοματοποιημένο σύστημα επεξεργασίας δεδομένων και δημιουργίας ηλεκτρονικών εγγράφων, ο συνεργάτης λαμβάνει on-line τη σύμβαση του, με συμπληρωμένα τα απαραίτητα από το νόμο στοιχεία του. Την ίδια στιγμή με το πάτημα ενός κουμπιού, χωρίς ηλεκτρονική γραφίδα, αλλά με τη χρήση ενός ηλεκτρονικού κωδικού (e-sign), που επιβεβαιώνει την παραλαβή, η σύμβαση υπογράφεται ηλεκτρονικά και αποστέλλεται στον παραλήπτη.
Με αυτόν τον τρόπο, χωρίς εκτύπωση πολυσέλιδων εγγράφων και χωρίς να αφιερώσει παραγωγικό χρόνο ή επιπλέον κόστη για τη συμπλήρωση και την αποστολή τους, ο συνεργάτης μπορεί να λάβει και να κατεβάσει σε πραγματικό χρόνο από το tablet, τον υπολογιστή ή το κινητό του τη σύμβασή του. Αξίζει να σημειωθεί ότι η διαδικασία πραγματοποιείται με τεχνικές προδιαγραφές που εξασφαλίζουν την ασφάλεια της συναλλαγής και των δεδομένων.
Η νέα υπηρεσία έχει χαιρετιστεί με πολύ θετικά σχόλια από τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές, με ποσοστό ανταπόκρισης πάνω από 60%, από αρχές Οκτώβρη.
Όπως τονίζει ο Διευθυντής Πωλήσεων της Generali κ. Γιώργος Ζερβουδάκης: «Συνεχίζουμε να αναβαθμίζουμε τις υπηρεσίες μας, κάνοντας πράξη την υπόσχεσή μας να ενισχύσουμε τα ανθρωποκεντρικά δίκτυα με ψηφιακά εργαλεία, τα οποία επιτρέπουν ταχύτερη εξυπηρέτηση και αποτελεσματικότητα».