Με αφορμή την ιδιαίτερα αυξημένη εμφάνιση πρακτικών που αφορούν ευκαιριακές προσκτήσεις πελατολογίων από γνωστά κανάλια διανομής, όπως Τράπεζες, ΚΤΕΟ, Εταιρείες Τηλεφωνίας κ.α., που αυτοδιαφημίζονται ως αποκλειστικοί προνομιακοί διανομείς συγκεκριμένου κάθε φορά προϊόντος Ασφαλιστικής Εταιρείας, κρίνουμε απαραίτητο να αναφέρουμε τα παρακάτω:
Έχοντας ιδία γνώση αυτών των πρακτικών, που ξεφεύγουν από την θεμιτή προσφορά της ασφαλιστικής παροχής, αλλά και πολλών καταγγελιώνα πό Συναδέλφους, προχωρήσαμε άμεσα σε ουσιαστικές κινήσεις, έχοντας μοναδικό στόχο την ορθή και αποτελεσματική εφαρμογήτου νόμου.
Κινηθήκαμε άμεσα απευθύνοντας επιστολές σε όλους τους άμεσα εμπλεκόμενους, αλλά και στα αρμόδια όργανα Εποπτείας καταγράφοντας τις εύλογες ενστάσεις μας και ζητώντας διευκρινήσεις, με την προσδοκία ότι θα λάβουμε ικανοποιητικές απαντήσεις.
Οι απαντήσεις ήταν οι αναμενόμενες και ενώ σε πρώτη ανάγνωση έδειχναν «προς την σωστή κατεύθυνση» αφού τις μελετήσαμε σε συνεργασία με τον Νομικό μας Σύμβουλο διαπιστώσαμετο αντίθετο.
Αόριστες τοποθετήσεις και επίκληση νομοθεσιών, οι οποίες μέσα απότην πολυπλοκότητά τους αφήνουν ανοιχτά παράθυρα για παντός είδους «παρακάμψεις», αλλά και μια απάντηση από την θεσμικά αρμόδια εποπτική αρχή η οποία μάς επιβάλει να επιμείνουμε και να αναζητήσουμε λύση μέσα από περαιτέρω αναλυτική τεκμηρίωση.
Σε αυτό το πνεύμα σήμερα10/5/2021 αποστέλλουμε νέα επιστολή στην Εποπτική Αρχή, με κοινοποίηση στο ΕΕΑ και στηνΕΑΔΕ, στην οποία τονίζουμε ευκρινέστατα εκείνα τα σημεία που θεωρούμε ότι αποτελούν σαφή παραβίαση των οριζομένων από τον Ν. 4583/18 καισυγκεκριμένα από το Άρθρο 27.
Με δεδομένη την πεποίθησή μας πως οι υποχρεώσεις αλλά και τα δικαιώματα πρέπει να είναι ίδια και ο νόμος να ισχύει για όλους, θα αναμείνουμε την νέα απάντηση της ΔΕΙΑ και θα ενημερώσουμε με ιδιαίτερη ευθύνη όλους τους ενδιαφερομένους.