Ένα ακόμα βήμα για τη διευκόλυνση των συνεργατών της και την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών της κάνει η DAS Hellas αξιοποιώντας την τεχνολογία στη διαδικασία έκδοσης συμβολαίων μέσω Web.
Έθεσε σε λειτουργία την ειδική διαδικτυακή εφαρμογή που ονομάζεται “Quick DAS” και προσφέρει αμεσότητα, εγκυρότητα και ταχύτητα στην έκδοση συμβολαίων.Οι συνεργάτες μπορούν πλέον αυτόνομα να καταχωρούν αιτήσεις, να βλέπουν τα συμβόλαια που εκδόθηκαν, και φυσικά να τα εκτυπώνουν στο χώρο εργασίας τους.
Μέσω της διαδικασίας αυτής δίδεται στο συνεργάτη η ευκαιρία να ανταποκρίνεται άμεσα στο αίτημα των υποψήφιων πελατών για ασφάλιση με προϊόντα Νομικής Προστασίας, διαχειριζόμενος καλύτερα τον πολύτιμο χρόνο του.
Οι περισσότερες πλέον εταιρείες έχουν αντικαταστήσει τις ανθρωπινες θέσεις εργασίας με το ίντερνετ για τη δηθεν καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών.
Πείτε μου σας παρακαλώ, απο τη Δευτάρα 30/09/2013 μέχρι και σήμερα Πέμπτη 03/10/2013 έχω προσπαθήσει να επικοινωνήσω με την DAS τηλεφωνικά, με μηνύματα σε τηλεφωνητη και με mail και δεν το έχω καταφέρει, πως μπορεί να βοηθήσει το ιντερνετ σε αυτό ?
ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΟΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟΙ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΤΕΣ ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΟΥΝ ΜΕ ΤΙΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ , ΘΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ;