Η πίεση που ασκεί ο πληθωρισμός στα εισοδήματα των Ελλήνων και οι επιπτώσεις στην καταναλωτική συμπεριφορά των Ελλήνων αποτυπώνεται σε έρευνα της EY, που έγινε διεθνώς και στην Ελλάδα.
Όπως και σε όλη την Ευρώπη, έτσι και στην Ελλάδα οι Έλληνες σε ποσοστό 56% ανησυχούν πολύ για την αύξηση στο κόστος ζωής. Το 69% εκτιμούν ότι τους επόμενους μήνες θα υπάρξει μεγαλύτερη επιβάρυνση στο εισόδημά τους από τις αυξήσεις και το 38% θεωρούν ότι η οικονομική τους κατάσταση θα επιδεινωθεί τον επόμενο χρόνο.
Σε τι δίνουν προτεραιότητα οι καταναλωτές:
Η έρευνα που έκανε η EY στην Ελλάδα δείχνει ότι το 31% των καταναλωτών δίνουν προτεραιότητα στην τιμή και το πόσο προσιτή είναι μία υπηρεσία, το 21% θεωρούν ότι πρωταρχική σημασία όταν επιλέγουν τι θα αγοράσουν έχει το περιβάλλον και ο πλανήτης, το 10% βάζουν σε πρώτο πλάνο τον κοινωνικό αντίκτυπο , το 20% αγοράζουν με γνώμονα το να αποκτήσουν μία νέα εμπειρία και το 18% βάσει του τι ωφελεί την υγεία τους.
Παγιώνονται οι online αγορές
Υψηλά ποσοστά καταγράφονται στην χρήση online υπηρεσιών εξυπηρέτησης πελατών (84%) και Online αγορών (81%), ενώ η χρήση ψηφιακών υπηρεσιών στο χρηματοπιστωτικό τομέα φτάνει το 91%.