Το “Επιστημονικό Marketing Management” είναι ένα μοναδικό στο είδος του περιοδικό στην Ελλάδα, ένΚαραγεώργου Μαρία, ΑΤΕ Bank, Υποκ/μα Μεγάρων (Γ. Μαυρουκάκη 26), «Το βρίσκω έξοχο και στην παρουσίαση, εμφάνιση και στο περιεχόμενο» – Γιώτης Σωτήριος, Alpha Bank, Υποκ/μα Ιστιαίας (Κεντρ. Πλατεία), «Είναι πολύ αξιόλογη έκδοση και εγκρίνω την προσπάθεια που κάνετε, λείπουν τέτοιου είδους περιοδικά στο χώρο αυτό» – Γίγας Πέτρος Citibank, Υποκ/μα Ν. Ερυθραίας (Κηφισίας 373), «Οι εντυπώσεις μου από το περιοδικό είναι άριστες, είναι εμπεριστατωμένο περιοδικό και άκρως ενημερωμένο» – Καμτζής Κωνσταντίνος, Εθνική Τράπεζα, Υποκ/μα Θεσσαλονίκης (Βασ. Όλγας 195), «Το περιοδικό είναι καταπληκτικό και μοναδικό στο είδος του» – Μπίλλιος Δημήτριος, EFG Eurobank Ergasias, Υποκ/μα Κηφισίας (Λεωφ. Κηφισίας 270), «Με ικανοποίησαν πολύ τα τεύχη που διάβασα, πολύ προσεγμένη ύλη και παρουσίαση των θεμάτων, είναι κατανοητό και διαβάζεται ευχάριστα» – Πρεβεζάνου Μαρία, Millennium Bank, Υποκ/μα Ίλιον (Νέστορος 115 & Ιδομενέως), «Πολύ ενδιαφέρον περιοδικό, το διαβάζω ανελλιπώς» – Δημητριάδης Λευτέρης Τράπεζα Αττικής, Υποκ/μα Κατερίνης (Μεγ. Αλεξάνδρου 24), «Είναι το αξιολογότερο περιοδικό που ήρθε ποτέ στα χέρια μου»!! – Καζαντζίδου Eλεανόρα, Τράπεζας Πειραιώς, Υποκ/μα Καβάλας (Ομόνοιας 50), «Συγκριτικά με όσα περιοδικά έχω διαβάσει είναι το καλύτερο»! – Μάνου Ελένη Γενική Τράπεζα, Υποκ/μα Ιωαννίνων (Κρυστάλλη 7), «Εξαιρετικό περιοδικό, ενημερωμένο, πάρα πολύ ωραίο»!!
Το περιοδικό είναι ένα πραγματικό Εργαλείο Μάνατζμεντ και από την πορεία του στην αγορά έχει κερδίσει επάξια το χαρακτηρισμό “Ο Θησαυρός του Σύγχρονου Ανήσυχου Μάνατζερ”. Μέσα από τις σελίδες του περιοδικού έχουμε δημιουργήσει μια μεγάλη ηλεκτρονική Βιβλιοθήκη από 2.500 επιμορφωτικά άρθρα που είναι απαραίτητα σήμερα περισσότερο από κάθε άλλη φορά για τους επαγγελματίες και τα στελέχη της Αγοράς. Τα συμπεράσματα αυτά δεν τα βγάζουμε μόνοι μας. Ζητήσαμε την άποψη από Διευθυντές Τραπεζικών Καταστημάτων από Αθήνα, Θεσσαλονίκη αλλά και από επαρχιακές πόλεις, να Αξιολογήσουν το περιοδικό και πράγματι τα σχόλια για το “Επιστημονικό Marketing Management” μιλούν από μόνα τους…