Σε συνέχεια της Παρουσίασης απόψεων που ζητήσαμε από Διευθυντές Τραπεζικών Καταστημάτων από Αθήνα, Θεσσαλονίκη αλλά και από επαρχιακές πόλεις να Αξιολογήσουν το περιοδικό “Επιστημονικό Marketing Management” σας παραθέτουμε ακόμα κάποια σχόλια που αποδεικνύουν ότι το “Επιστημονικό Marketing Management” είναι ένα μοναδικό στο είδος του περιοδικό στην Ελλάδα: Χριστοφορίδης Δημήτριος, ΑΤΕ Bank, Υποκ/μα Μαυροθάλασσας (Κεντρ. Οδ. Νιγρίτας – Μαυροθάλασσας), «Τα θέματα είναι ποικίλα και εμπεριστατωμένα με πετυχημένες αναλύσεις και παραδείγματα» – Ζανή Αγνή, Alpha Bank, Υποκ/μα Γαλατσίου (Αγ. Γλυκερίας 18), «Συγχαρητήρια για την έκδοση τόσου καλού περιοδικού, είναι εμπεριστατωμένο και αποτελεί πολύτιμο βοήθημα για τη δουλειά μας» – Αλεξάνδρου Σοφία, Citibank, Υποκ/μα Πατησίων (Κ. Θεοτόκη 1 & Πατησίων 340), «Άψογο περιοδικό με πολύ ωραία άρθρα» – Κουκιανάκης Γεώργιος, Εθνική Τράπεζα, Υποκ/μα Χανίων (Κορωναίου 18), «Το καλύτερο περιοδικό απ’ όλα όσα έχω διαβάσει, το καλύτερο στο είδος του» – Χριστοφής Δημήτριος EFG Eurobank Ergasias, Υποκ/μα Παγκρατίου (Ευτυχίδου 23), «Πολύ καλό περιοδικό, έχει ωραίο και πετυχημένο τρόπο προσέγγισης των θεμάτων που διαπραγματεύεται, αναλύει και θέτει προβληματισμούς» – Κρεατσούλα Ιωάννα, Millennium Bank, Υποκ/μα Ν. Ιωνίας (Λεωφ. Ηρακλείου 193 & Ελ. Αλαμέιν), «Πολύ καλό περιοδικό, ενδιαφέρον και με ωραία κείμενα» – Μάνου Νικολέτα, Τράπεζα Αττικής, Υποκ/μα Γιαννιτσών (Ελ. Βενιζέλου 131), «Πάρα πολύ καλό περιοδικό, έκανα συνδρομή»!! – Λιάτσος Πάρης, Τράπεζα Πειραιώς, Υποκ/μα Νίκαιας (Κονδύλη 4), «Ξεχωρίζει από τα άλλα περιοδικά απ’ όλες τις απόψεις» – Τυχάλας Κώστας, Γενική Τράπεζα, Υποκ/μα Κιλκίς (21ης Ιουνίου & Καυκάσου), «Πολύ καλό, επίκαιρο και ενημερωτικό»!
Ένα πραγματικό Εργαλείο Μάνατζμεντ που έχει κερδίσει επάξια το χαρακτηρισμό “Ο Θησαυρός του Σύγχρονου Ανήσυχου Μάνατζερ”. Μέσα από τις σελίδες του περιοδικού έχουμε δημιουργήσει μια μεγάλη ηλεκτρονική Βιβλιοθήκη από 2.500 επιμορφωτικά άρθρα που είναι απαραίτητα σήμερα περισσότερο από κάθε άλλη φορά για τους επαγγελματίες και τα στελέχη της Αγοράς. Αυτό επιβεβαιώνεται όπως βλέπουμε και μέσα από τις απόψεις των Τραπεζικών Στελεχών που μιλούν από μόνα τους.