Η Tesla ετοιμάζεται να δημιουργήσει νέα ασφαλιστική εταιρεία που όπως αναφέρει ο διευθύνων σύμβουλος του κολοσσού, Elon Musk, θα είναι «επαναστατική» για τον κλάδο.
Ο Musk φαίνεται πως αξιοποιεί τα data που έχει συλλέξει μέσω τηλεματικών υπηρεσιών για τον κλάδο και αναζητά στελέχη που θα στηρίξουν το νέο του εγχείρημα.
Σε τηλεφωνική συνομιλία με αναλυτές στις 22 Ιουλίου ανέφερε «Θα ήθελα πολύ να έχω συνεργαστώ με καλούς αναλογιστές.
Σέβομαι το αναλογιστικό επάγγελμα και τους ανθρώπους που είναι υπέροχοι στα μαθηματικά. Συνεργαστείτε με την Tesla, ειδικά αν θέλετε να αλλάξετε πράγματα και σας ενοχλεί το πόσο αργή είναι στις εξελίξεις η εν λόγω βιομηχανία. Θέλουμε επαναστατικούς αναλογιστές».
«Στην Tesla Insurance είμαστε σε θέση να χρησιμοποιήσουμε τα δεδομένα που καταγράφονται στο αυτοκίνητο, να έχουμε προφίλ οδήγησης, να εκτιμούμε πιθανότητες σύγκρουσης και να είμαστε σε θέση να αξιολογούμε το ασφάλιστρο σε μηνιαία βάση για τον πελάτη » εξηγεί ο Zachary Kirkhorn, διευθυντής της Tesla.
Είπε ότι η Tesla έχει σχεδόν τελειώσει με τη δοκιμή του προϊόντος τηλεματικής της Καλιφόρνιας και ελπίζει να το καταθέσει σε αρκετές άλλες πολιτείες μέχρι το τέλος του έτους με στόχο να πάει σε εθνικό επίπεδο. με ασφάλιση. Η επιλογή είναι μεταξύ της αξιολόγησης των οδηγών «κοιτάζοντας στον καθρέφτη» ή της αξιολόγησής τους ξεχωριστά, «κοιτάζοντας μπροστά με έξυπνες προβολές» και της ικανότητας να τους ενημερώσουμε για τις ενέργειες που μπορούν να κάνουν για να μειώσουν την ασφάλειά τους.
«Είναι σαν… αν θέλετε να πληρώσετε περισσότερα για την ασφάλιση, μπορείτε. Αλλά αν θέλετε να πληρώσετε λιγότερα, παρακαλώ μην οδηγείτε τόσο τρελοί », είπε ο Musk, προσθέτοντας,« Τότε οι άνθρωποι μπορούν να κάνουν μια επιλογή ». Είπε ότι η κατανόηση του κόστους ασφάλισης, όπως 15.000 $ για να φτιάξει ένα φτερό, μπορεί στην πραγματικότητα να είναι χρήσιμο για την αυτοκινητοβιομηχανία, επιτρέποντάς του να προσαρμόζει το σχεδιασμό των αυτοκινήτων του με τον τρόπο που γίνονται οι επισκευές και να μειώσει το κόστος.
Η Musk υποστηρίζει εδώ και πολύ καιρό ότι τα ποσοστά ασφάλισης αυτοκινήτων θα πρέπει να μειωθούν καθώς η τεχνολογία υποβοήθησης οδήγησης και αυτο-οδήγησης γίνεται στάνταρ.