Σήμερα στην Ελλάδα, η αύξηση του ΑΕΠ της τάξης του 4% υπερβαίνει τον μέσο όρο της ΕΕ. Με την αύξηση της Ζήτησης, οι Ελληνικές Επιχειρήσεις αρχίζουν να πουλάνε Εμπορεύματα και Υπηρεσίες σε Νέες Επιχειρήσεις, την Αξιοπιστία και τη Φερεγγυότητα των οποίων δεν γνωρίζουν.
Παλιά, όταν οι Ελληνικές Αγορές ήταν πιο μικρές, οι Επιχειρηματίες γνώριζαν τα Ονόματα και την Αξιοπιστία των Εταιριών της Αγοράς που τους ενδιέφερε. Σήμερα, με την ανάπτυξη της Εσωτερικής Αγοράς αναπτύσσονται επίσης οι Εξαγωγές της Ελλάδας, εντός αλλά και εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης. Η επέκταση σε νέους πελάτες περικλείει Κινδύνους και η Ασφάλιση Πιστώσεων έχει ως σκοπό την πρόληψη των Επισφαλειών και τη μείωση του Πιστωτικού Κινδύνου.
Η Euler Hermes αποτελεί τον πρώτο Ασφαλιστή Πιστώσεων στον κόσμο με Ασφάλιστρα πάνω από € 2 δις και Μερίδιο Αγοράς 34,4%.
Στην Ελλάδα, όμως ποιο είναι το μερίδιο της Αγοράς της καi το σύνολο των Ασφαλίστρων της;
Με τις Εμπειρίες της η Euler Hermes, σε μία παρθένα Αγορά όπως είναι η Ελλάδα, οι Ασφαλίσεις Πιστώσεων με ένα καλοσχεδιασμένο Marketing Plan, έπρεπε να κάνουν θραύση…
Η Ασφάλιση Πιστώσεων απευθύνεται σε όλες τις Ελληνικές Επιχειρήσεις με Έδρα την Ελλάδα, που παρέχουν Εμπορεύματα ή Υπηρεσίες με Πίστωση, στην Ελλάδα ή το Εξωτερικό, οι οποίες στοχεύουν στην εφαρμογή μιας Ορθολογικής Πιστωτικής Πολιτικής για την Πρόληψη των Επισφαλειών και τη Μείωση του Πιστωτικού Κινδύνου.
Θα χαρούμε να δημοσιεύσουμε στοιχεία της εταιρείας στην Ελλάδα.