Για την πορεία της Eurocover στην ασφαλιστική αγορά, τη συνεργασία με τη City Insurance και τη στρατηγική στόχευση για το μέλλον μιλά στο «ΑΜ» ο Γιώργος Ποντίκης, Συνιδρυτής της Eurocover.
Όπως εξηγεί η Εταιρεία λειτουργεί με την κουλτούρα της ασφαλιστικής και εργάζεται με σκοπό την κερδοφορία και όχι τη συνεχή αύξηση τζίρου με κάθε μέσο.
Πότε ιδρύθηκε η Eurocover insurance και ποιος ήταν ο σκοπός ίδρυσής της;
Δημιουργήσαμε τη Eurocover τον Δεκέμβριο του 2018 με τον συνέταιρό μου, τον Γιώργο Τσακίρη. Το πρώτο μας ασφαλιστήριο εκδόθηκε τον Ιανουάριο του 2019. Ως εγχείρημα στηρίζεται στην άρτια στελέχωση, το σωστό προγραμματισμό, την εξυπηρέτηση υψηλού επιπέδου των συνεργατών μας και ταυτόχρονα την παροχή αξιόλογων αμοιβών.
Παράλληλα, φροντίζουμε τα ασφαλιστικά προϊόντα που παρέχουμε να είναι όσο το δυνατόν πιο σύγχρονα, ευέλικτα και ολιστικά στις καλύψεις τους ώστε να ανταποκρίνονται στις ανάγκες και του πιο απαιτητικού υποψήφιου ασφαλισμένου.
Αυτά, επιλέξαμε συνειδητά να παρέχονται μέσω της συνεργασίας μας με μια πολύ μεγάλη εταιρεία, τη City Insurance που ιδρύθηκε το 1997 στο Βουκουρέστι και αυτήν τη στιγμή βρίσκεται στην καλύτερη περίοδο της 23χρονης πορείας της, όντας η πρώτη ασφαλιστική στη χώρα της με παραγωγή ασφαλίστρων άνω των 410.000.000 ευρώ ετησίως.
Πώς κινήθηκε παραγωγικά η Eurocover το 2019; Ποιοι είναι οι στόχοι σας για το 2020;
Εξαρχής στηριχθήκαμε κυρίως σε συνεργάτες με τους οποίους έχουμε άριστη σχέση για τουλάχιστον 10 χρόνια. Ο αρχικός μας στόχος για 350 ενεργούς ασφαλιστές επιτεύχθηκε γρήγορα, ενώ το πρώτο παραγωγικό «μαξιλάρι» του 1.000.000 ευρώ μηνιαίας παραγωγής ήρθε τον Νοέμβριο του 2019.
Ήταν κάτι για το οποίο ήμουν σίγουρος ότι θα συμβεί ωστόσο δε γνώριζα αν θα ήταν εφικτό να πραγματοποιηθεί μέσα σε λιγότερο από 12 μήνες!
Αναφορικά με την πορεία μας το 2020, οι αρχικές μας εκτιμήσεις ήταν ότι η αύξηση της παραγωγής θα κινηθεί στο 25%, όμως τα παραγωγικά δεδομένα του πρώτου διμήνου δείχνουν ότι το επίπεδο της αύξησης θα είναι ακόμα μεγαλύτερο.
Επιπλέον ώθηση στις πωλήσεις πρόκειται να δώσει και η ένταξη της City Insurance στο σύστημα Φιλικού Διακανονισμού, καθώς βέβαια και ο αριθμός νέων συνεργατών που εντάσσονται στην οικογένεια της Eurocover.
Διαβάστε τη συνέχεια στο νέο & ανανεωμένο site του περιοδικού AM www.asfalistikomarketing.gr