Την επανατοποθέτησή της στην αγορά μέσα από ένα σχέδιο τεσσάρων βάσεων υλοποιεί η Ευρώπη Ασφαλιστική.
της Βίκυς Γερασίμου
Η εταιρεία παραμένει εστιασμένη στον συνεχή ψηφιακό της μετασχηματισμό και ταυτόχρονα ξεκινά στοχευμένα την προβολή της στα μέσα μαζικής ενημέρωσης και κοινωνικής δικτύωσης, επαναπροσδιορίζει τα προγράμματά της και σχεδιάζει νέες υπηρεσίες που ανταποκρίνονται στο μέσο καταναλωτή.
Αυτά ανακοινώθηκαν σήμερα στο νέο κέντρο εκπαίδευσης συνεργατών της εταιρείας από τον επικεφαλής της, κ. Νικόλαο Μακρόπουλο, και τους συνεργάτες του.
Όπως εξήγησε ο κ. Μακρόπουλος οι προκλήσεις τις οποίες καλούνται να διαχειριστούν οι εταιρείες είναι πολλές, καθώς πέρα από το δύσκολο οικονομικό και φορολογικό περιβάλλον, το κόστος συμμόρφωσης με το νέο κανονιστικό πλαίσιο στην Ευρώπη -όπως ο GDPR, η IDD αλλά και η Solvency II, που ήδη εφαρμόζεται δύο χρόνια- είναι εξαιρετικά μεγάλο. Ωστόσο εξαιτίας της φύσης του ρόλου των ασφαλιστικών εταιρειών στην κοινωνία και την οικονομία τα μηνύματα για το μέλλον είναι αισιόδοξα και ειδικά στους κλάδους της υγείας και της σύνταξης.
Προϊοντική ανανέωση
Σε όλους τους κλάδους η Ευρώπη Ασφαλιστική έχει αναθεωρήσει τα προϊοντικά της εργαλεία και έχει προχωρήσει σε νέα προγράμματα ή στον ανασχεδιασμό των ήδη υπαρχόντων. Μιλώντας σχετικά η κα Τσακνιά, μέλος του ΔΣ της Ευρώπη Ασφαλιστική είπε πώς πέρα από τον κλάδο υγείας η εταιρεία έχει νέα προγράμματα για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, τα ξενοδοχεία, τις κατοικίες που ενοικιάζονται μέσω πλατφορμών όπως το airbnb, τις επαγγελματικές αστικές ευθύνες και τα drones.
Είσοδος στη δευτεροβάθμια υγεία με νέες υπηρεσίες
Όπως ανέλυσε η κ. Ειρήνη Τριανταφύλλου, Διευθύντρια Κλάδου υγείας και Ατυχημάτων στην Ευρώπη Ασφαλιστική η εταιρεία έχει δημιουργήσει το πρόγραμμα Me & My Family, το οποίο απευθύνεται στο μέσο καταναλωτή και έχει προσιτό κόστος. Το πρόγραμμα είναι σε συνεργασία με την Ευρωκλινική και περιλαμβάνει δίκτυο συνεργαζόμενων θεραπευτηρίων ανάμεσα στα οποία είναι και τα: Euromedica Θεσσαλονίκης, Mediteraneo και Ερρίκος Ντυνάν.
7 ψηφιακά βήματα
Στην ψηφιακή στρατηγική της εταιρείας αναφέρθηκε ο κ. Παπαδόπουλος, IT Manager, ο οποίος αρίθμησε επτά σημεία στα οποία η Ευρώπη Ασφαλιστική έχει βασίσει τη μετάβασή της στην ψηφιακή εποχή και τη μείωση του λειτουργικού κόστους:
- datacenter
- Ηλεκτρονικό πρωτόκολλο
- Υπηρεσία online έκδοσης συμβολαίου
- Υπηρεσία e-undewriter
- Υπηρεσία πληροφόρησης της κατάστασης του συμβολαίου σε πραγματικό χρόνο
- Online πληρωμή ασφαλίσεων σε όλους τους κλάδους
- Europe Direct