Κατηγορία Α και νέο i10
Λόγω της ιδιαιτερότητας της Ελληνικής οικονομίας το καταναλωτικό κοινό εξακολουθεί και αναζητά λύσεις προσιτές, αξιόπιστες και οικονομικές χωρίς όμως να θέλει να θυσιάσει άλλα χαρακτηριστικά όπως η δυναμική σχεδίαση, η πρακτικότητα και η ποιότητα στην οδήγηση αλλά και στα υλικά κατασκευής ενός αυτοκινήτου. Η κατηγορία των super mini έχει τέτοιες προτάσεις, ωστόσο το νέο i10 έρχεται να φέρει χαρακτηριστικά από μεγαλύτερες κατηγορίες σε πολύ προσιτή τιμή. Η κατηγορία εξακολουθεί να έλκει σε το 15% του αγοραστικού κοινού και παραμένει ένα σημαντικό τμήμα της αγοράς για τους εισαγωγείς αυτοκινήτου στην Ελλάδα τόσο σε επίπεδο λιανικών πωλήσεων όσο και των εταιρικών.
Ευρωπαϊκή σχεδίαση
Το νέο i10 δημιουργήθηκε εξ ολοκλήρου στο κέντρο Έρευνας & Τεχνολογίας της Hyundai Motor Europe στο Ράσελχαϊμ της Γερμανίας προκειμένου να ικανοποιήσει αποκλειστικά και μόνο τις ανάγκες της Ευρωπαϊκής αγοράς. Η βαρύτητα που δίνει το δυνητικό αγοραστικό κοινό στη σχεδίαση κατά τη διαδικασία λήψης αγοραστικής απόφασης, σίγουρα δεν υποτιμήθηκε από την ομάδα σχεδιασμού της Hyundai Motor. Το νέο i10 φέρει τα στοιχεία της νέας σχεδιαστικής φιλοσοφίας της Hyundai, αυτή της «χυτής γλυπτικής» και σε πρόσφατες έρευνες στην Ιταλία και το Ηνωμένο βασίλειο, το νέο i10 έλαβε τη καλύτερη αυθόρμητη αντίδραση του κοινού έναντι των ανταγωνιστών του.
Μεγαλύτερο αυτοκίνητο σε διαστάσεις
Η ευρωπαϊκή πινελιά απέδωσε επίσης αναβαθμισμένες εξωτερικές διαστάσεις στο νέο i10. Στα 3,65 μέτρα μήκους το νέο i10 είναι 8 εκατοστά πιο μεγάλο από τον προκάτοχο του και ένα από τα μεγαλύτερα στη κατηγορία του. Επίσης, το νέο i10 είναι το πιο φαρδύ στη κατηγορία με 1,66 μέτρα φάρδους και ξεπερνά το προκάτοχο κατά 6,5 εκατοστά.
Επιπρόσθετα, το χαμηλωμένο αμάξωμα κατά 4 εκατοστά (1,5 μέτρα ύψος) προσδίδει τη πιο αθλητική και αεροδυναμική διάθεση της σχεδιαστικής ομάδας της Hyundai Motor.
Οι εσωτερικοί χώροι υπερέχουν σε άνεση και πρακτικότητα στη κατηγορία μιας και είναι ένα από τα μεγαλύτερα σε διαστάσεις εσωτερικά αυτοκίνητο. Ο χώρος των αποσκευών έχει μεγαλύτερη χωρητικότητα 27 λίτρα σε σχέση με το προκάτοχο και φθάνει τα 252 λίτρα με τα πίσω καθίσματα να βρίσκονται σε όρθια θέση. Ο χώρος αποσκευών μπορεί να φτάσει και τα 1,046 λίτρα με διπλωμένα τα πίσω καθίσματα.
Είναι εντυπωσιακό το θέμα της άνεσης στα πόδια, το κεφάλι και των ώμων όλων των επιβατών από την αναβάθμιση των διαστάσεων του αυτοκινήτου.
Άνεση και πολυτέλεια
Η Hyundai Motor εξακολουθεί να κάνει την πολυτέλεια, την άνεση αλλά και τη τεχνολογία προσιτή για όλους. Έτσι το νέο i10 «φέρει» στοιχεία εξοπλισμού, ασφάλειας και τεχνολογίας που συναντά κανείς σε αυτοκίνητα μεγαλύτερης κατηγορίας. Έτσι μπορεί να έχει κανείς στον προαιρετικό εξοπλισμό cruise control με ρυθμιστή ταχύτητας, ηλεκτρονική υποβοήθηση εκκίνησης σε ανωφέρεια (Hill Assist Control), φώτα ημέρας τεχνολογίας LED, αυτόματο κλιματισμό, ηλεκτρικούς και θερμαινόμενους εξωτερικούς καθρέπτες με φλας, σύστημα αυτόματης εκκίνησης και απενεργοποίησης κινητήρα (ISG) για μεγιστοποίηση της οικονομίας και της φιλικότητας προς το περιβάλλον, πλήρες ηχοσύστημα με Radio CD, MP3, USB, iPod και χειριστήρια στο τιμόνι με Bluetooth.
Όλες οι εκδόσεις είναι εφοδιασμένες με 6 αερόσακους, ESP με (VSM) Vehicle Stability Management, 4 δισκόφρενα, ένδειξη πίεσης ελαστικών στο πίνακα οργάνων, κεντρικό κλείδωμα, πλήρες ηχοσύστημα με Radio CD, MP3, USB, iPod, air condition, προφυλακτήρες στο χρώμα του αμαξώματος, ρύθμιση κολώνας τιμονιού καθ’ ύψος και υπολογιστή ταξιδίου.
Διαθέσιμοι κινητήρες και κιβώτια ταχυτήτων
Η Hyundai Motor δίνει τη δυνατότητα στο κοινό να επιλέξει ανάμεσα στην οικονομία και στις επιδόσεις αφού εφοδιάζει το νέο i10 με τον εξελιγμένο τρικύλινδρο κινητήρα 1,0 λίτρων με ισχύ 66 ίππους και τον 1,2 λίτρων με 87 ίππους.
Επιπρόσθετα, ο κινητήρας 1,0 λίτρων στην έκδοση ECO αποδίδει ακόμη περισσότερο μειωμένους ρύπους και κατανάλωση και ταξινομείται με μηδενικά τέλη κυκλοφορίας.
Ο κινητήρας 1,2 λίτρων με τους 87 ίππους, αποτελεί ανταγωνιστικό πλεονέκτημα μιας και η συντριπτική πλειοψηφία των μοντέλων στη κατηγορία εφοδιάζεται με 1,0 λίτρων κινητήρες και περιορισμένες ιπποδυνάμεις.
Επίσης ο 1,2 μπορεί να εφοδιαστεί με υδραυλικό αυτόματο κιβώτιο 4 σχέσεων και υπερέχει σε σχέση με τα αυτοματοποιημένα χειροκίνητα μοντέλα της κατηγορίας.
Τριπλή αξιοπιστία Hyundai
Και στον τομέα της αξιοπιστίας το νέο i10 υπερτερεί μιας και θα καλύπτεται από εργοστασιακή εγγύηση 5 ετών χωρίς περιορισμό χιλιομέτρων με δωρεάν ετήσιους τεχνικούς ελέγχους και οδική βοήθεια. Γεγονός που επισφραγίζει την αυτοπεποίθηση του πιο ταχέως αναπτυσσόμενου κατασκευαστή αυτοκινήτων, για την ποιότητα και την μακρόχρονη καλή λειτουργία των προϊόντων του ακόμη και στις πιο αντίξοες συνθήκες.