Η Ergo αποδεικνύοντας έμπρακτα τη δέσμευσή της ότι «Ασφαλίζω σημαίνει καταλαβαίνω» υιοθετεί το θεσμό του Customer Ambassador ‘Ο Πρεσβευτής του Πελάτη’. Η νέα αυτή υπηρεσία σηματοδοτεί την πρόθεση της εταιρίας να στρέψει με ακόμη μεγαλύτερο ενδιαφέρον την προσοχή της στις ανάγκες και τα προβλήματα των πελατών της. Αποτελεί κοινή παραδοχή ότι, ένας οργανισμός όσο και να επιθυμεί και να επιδιώκει την απόλυτη εξασφάλιση του επιπέδου εξυπηρέτησης και ικανοποίησης των πελατών της, αστάθμητοι παράγοντες ή ατυχείς χειρισμοί μπορούν κάποιες φορές να προκαλέσουν προβλήματα στη σχέση της εταιρίας μαζί τους. Η πρόβλεψη λοιπόν ακόμη και για αυτό το ενδεχόμενο, αποτελεί μία επωφελή για τον πελάτη πρακτική και μπορεί να έχει ευεργετικό αποτέλεσμα. Έργο της νέας υπηρεσίας της εταιρίας είναι η διαχείριση αυτών των μεμονωμένων περιπτώσεων στα πλαίσια κανόνων της συναλλακτικής ηθικής και μέσα από μια φιλική προσέγγιση.
Πιο συγκεκριμένα, ο Customer Ambassador “Ο Πρεσβευτής του Πελάτη” της Ergo έχει εκτελεστική αρμοδιότητα επίλυσης διαφορών και σαφή αποστολή να :
• επιδιώκει τη διασφάλιση των δικαιωμάτων των πελατών σε συνολική διάσταση
• εκπροσωπεί τα συμφέροντα των πελατών κατά τη λήψη αποφάσεων της εταιρίας
• επιμελείται και συντονίζει τη δίκαιη και αμερόληπτη διευθέτηση προβλημάτων για λογαριασμό των πελατών
• εντοπίζει τυχόν επαναλαμβανόμενα προβλήματα και φροντίζει για την οριστική και ξεκάθαρη επίλυσή τους.
Ο Γενικός Διευθυντής της Ergo Θεόδωρος Κοκκάλας δήλωσε ότι «στόχος του νέου θεσμού είναι να διασφαλίσουμε ότι αντιμετωπίζουμε κάθε πελάτη μας πάντοτε με ιδιαίτερη και ξεχωριστή προσοχή και μακριά από γενικευμένες προσεγγίσεις. Για αυτό, έχουμε παραχωρήσει στον “Πρεσβευτή του Πελάτη” την απαραίτητη εξουσία και ανεξαρτησία, έτσι ώστε να είναι σε θέση να επιλύει την πλειοψηφία των θεμάτων που χειρίζεται με την αντικειμενικότητα που απαιτεί ο ρόλος του και να απαλείφει κάθε σκιά ή γκρίζα ζώνη στις σχέσεις μας με τους πελάτες μας.»
Οι πελάτες της ERGO μπορούν να επικοινωνούν με τον Πρεσβευτή του Πελάτη :
• με αλληλογραφία στη διεύθυνση των κεντρικών της γραφείων στην Αθήνα
• με e-mail, στο ca@ergohellas.gr
• μέσω του εταιρικού website, στην αρχική σελίδα υποδοχής, ή
• με φαξ στο 210 370 5550.
Ο νέος αυτός θεσμός αποτελεί φυσική συνέχεια όλων των σχετικών προσπαθειών της εταιρίας για περαιτέρω βελτίωση των υπηρεσιών της και εντάσσεται στην ευρύτερη στρατηγική της που στοχεύει στην ενίσχυση της πελατοκεντρικής της κατεύθυνσης και στην τήρηση της δέσμευσής της να δημιουργήσει ένα νέο πρότυπο ασφαλιστικής εταιρίας.
καλημέρα και καλή χρονιά!
Γνωρίζω εδώ και χρόνια ότι όλες οι Σοβαρές Εταιρείες, έχουν δημιουργήσει, Τμήμα Εξυπηρέτησης πελατών.
Οφείλουν να γνωρίζουν και όλες οι Εταιρείες, ότι ο ΠΡΕΣΒΕΥΤΗΣ ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΗ, ήταν,είναι και θα είναι Ο ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟΣ ΤΟΥΣ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΤΗΣ.
ΟΠΟΤΕ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ Η ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΤΩΝ ΘΑ ΠΗΓΑΊΝΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΚΑΤΑΤΟΠΟΥΣ ΤΟΠΙΚΟΥΣ ΠΡΟΞΕΝΟΥΣ ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΗ ΔΗΛΑΔΗ ΣΤΗΝ ΕΤΑΙΡEΙΑ.
Η ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΟΣΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΠΑΡΑΚΑΜΨΟΥΝ
ΤΟΥΣ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΤΕΣ ΘΑ ΠΕΣΕΙ ΣΤΟ ΚΕΝΟ…
)
Γ. ΜΕΤΑΦΤΣΗ συμφωνώ μαζί σου , αλλα θα πρέπει κανέναςασφαλιστικός διαμεσολαβητής να μήν δώσει ούτε ένα ασφαλιστηριο στην DEMCO ΚΑΙ ΙΝΤΕΡΑΜΕΡΙΚΑΝ
Ας μην τους δώσουμε την χαρά, λύσεις υπάρχουν,ακομα…
ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΙ Η ΙΣΧΥΣ ΕΝ ΤΗ ΕΝΩΣΕΙ …
φανταστειτε συναδελφοι ονειρο ανδρος
Να φας ολη σου την ζωη στηριζοντας την αναπτυξη εργασιων σε αναπτυξη δυναμικου,και να ανκαλυψεις οτι κοντα στα ογδοντα σου θελεις να γινεις ασφαλιστης και να πουλας παρακαπτωντας αυτο που δημιουργησες απευθειας απο το διαδυκτιο.
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ?