Η ψυχολογία των επιχειρήσεων (Business Psychology) είναι μία νέα τάση της παγκόσμιας αγοράς η οποία διευρύνεται όλο και περισσότερο. Όλο και πιο συχνά οι ηγέτες του επιχειρηματικού κόσμου χρησιμοποιούν εργαλεία από την ψυχολογία, προκειμένου να βελτιωθεί η ικανότητα των στελεχών να λειτουργούν αποτελεσματικά, να αναπτύσσονται και να είναι σε θέση να επιλύουν σύνθετα προβλήματα. Μερικοί από τους τομείς που σχετίζονται με την ψυχολογία των επιχειρήσεων περιλαμβάνουν συμβουλευτικές υπηρεσίες, ανθρώπινο δυναμικό, λύσεις για τη διαχείριση και την οργανωτική ανάπτυξη. Η ψυχολογία στο χώρο της εργασίας για κάθε οργανισμό είναι σημαντική για τη μεγιστοποίηση του κύριου πόρου του που είναι οι άνθρωποί του.
Το ΕΙΑΣ, λαμβάνοντας υπόψη τις σύγχρονες ανάγκες και τάσεις της ασφαλιστικής αγοράς και των επιχειρήσεων, σχεδίασε και υλοποιεί για πρώτη φόρα το νέο Σεμινάριο «Effective Communication Skills & Business Psychology» διάρκειας οκτώ (8) εκπαιδευτικών ωρών το οποίο θα πραγματοποιηθεί στο εκπαιδευτικό κέντρο του ΕΙΑΣ (Λ. Συγγρού 106, 5ος όροφος) την Τρίτη 7 Ιουνίου 2016, 09:00 – 15:45.
Εισηγήτρια του Σεμιναρίου είναι η κ. Ράνια Τσάβαλου, Σύμβουλος Επιχειρήσεων, Εκπαίδευσης & Ψυχικής Υγείας.
Θεματολογία Σεμιναρίου:
- Τι είναι η αποτελεσματική επικοινωνία
- Μοντέλο ΓΕΠ. Τα βαθύτερα αίτια για τα προβλήματα στην επικοινωνία (communication gaps)
- Αυτοεκπληρούμενη προφητεία. Πως η ιστορικότητά μας καθορίζει τον τρόπο που επικοινωνούμε (Self fulfilling prophecy)
- Drama Triangle και πως μας επηρεάζει στον τρόπο που επικοινωνούμε
- Οι ρόλοι του Σωτήρα, του Θύτη και του Θύματος που παίζουμε στις συναλλαγές μας με τους άλλους.
Σκοπός του Σεμιναρίου είναι:
Η αναγκαιότητα της κατανόησης του τι μας δυσκολεύει στην καθημερινή επικοινωνία με πελάτες, προμηθευτές, συνεργάτες. Με τη χρήση εργαλείων ψυχολογίας τα στελέχη θα αντιληφθούν τα βαθύτερα ατομικά αίτια που μας οδηγούν σε προστριβές και βάζουν φραγμούς στον τρόπο που επικοινωνούμε. Θα ενημερωθούν για τα επαναλαμβανόμενα μοτίβα μη αποτελεσματικής επικοινωνίας σε όλο το φάσμα της ζωής τους καθώς και τρόπους αλλαγής αυτών των μοτίβων. Θα αναπτύξουν την αυτογνωσία τους σχετικά με τις θετικές τους πλευρές στον τρόπο που επικοινωνούν αλλά και στα σημεία που χρειάζεται να βελτιώσουν.
Το Σεμινάριο απευθύνεται:
σε όλους τους εργαζομένους και τα στελέχη ασφαλιστικών εταιριών, επιχειρήσεων και γραφείων ασφαλιστικής διαμεσολάβησης. Σε επαγγελματίες και ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές όλων των κατηγοριών, και σε όλους όσους ενδιαφέρονται να εμπλουτίσουν, διευρύνουν και εμβαθύνουν τις γνώσεις τους πάνω στα θέματα του Σεμιναρίου.
Αιτήσεις Συμμετοχής θα γίνονται δεκτές μέχρι και την Δευτέρα 30 Μαΐου 2016.
Κόστος Συμμετοχής στο Σεμινάριο:
- 100€ για τα μέλη του Ε.Ι.Α.Σ. και
- 120€ για τα μη μέλη.
Για τις Εταιρίες που θα έχουν πολλαπλή συμμετοχή (τρία ή περισσότερα άτομα) σε αυτό το Σεμινάριο, το κόστος διαμορφώνεται σε 85€ για τις εταιρίες-μέλη του ΕΙΑΣ και σε 100€ για τις εταιρίες-μη μέλη του ΕΙΑΣ.
ΩΡΟΛΟΓΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ |
Τρίτη 7 Ιουνίου 2016 |
· 09:00 – 10:30 |
10:30 – 10:45 (διαλ.) |
· 10:45 – 12:15 |
12:15 – 12:30 (διαλ.) |
· 12:30 – 14:00 |
14:00 – 14:15 (διαλ.) |
· 14:15 – 15:45 |
Σύντομο Βιογραφικό Εισηγήτριας:
Η κ. Ράνια Τσάβαλου είναι πτυχιούχος του Τμήματος Στατιστικής και Ασφαλιστικής Επιστήμης του Πανεπιστημίου Πειραιώς. Έχει κάνει μεταπτυχιακές σπουδές σε ψυχολογία (Master of Arts in Humanistic Integrative Counselling & Psychotherapy, Middlesex University, London UK), ενώ έχει εκπαιδευτεί στο Focusing Therapy σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Focusing της Νέας Υόρκης. Είναι τακτικό μέλος της Ελληνικής Εταιρείας Ανθρωπιστικής Συνθετικής Θεραπευτικής Συμβουλευτικής και Ψυχοθεραπείας (Ε.ΕΑ.Σ.Θ.Σ.Ψ.) καθώς και του European Association for Counselling (EAC). Τα τελευταία 17 χρόνια εργάζεται σαν Σύμβουλος Ανάπτυξης Ανθρωπίνου Δυναμικού, ενώ παράλληλα διενεργεί και η ίδια εκπαιδεύσεις στους τομείς της απόδοσης των πωλήσεων (sales performance), της εξαιρετικής εξυπηρέτησης πελατών (customer excellence), της αποτελεσματικότητας των οργανισμών (organizational effectiveness) και της ηγεσίας (leadership). Επίσης εργάζεται και σαν Σύμβουλος Ψυχικής Υγείας τόσο με άτομα όσο και στον τομέα της εργασιακής ψυχολογίας.