Με υψηλούς δείκτες ποιότητας και εξυπηρέτησης ολοκληρώθηκε το 9μηνο του 2015 για την International Life με άξονα την άμεση ανταπόκριση στα αιτήματα των πελατών και την οικοδόμηση μακρόχρονων σχέσεων εμπιστοσύνης μαζί τους.
Στους 9 πρώτους μήνες της χρονιάς, η International Life αποζημίωσε συνολικά 24.478 περιστατικά Ζωής, Υγείας, Αυτοκινήτου, Πυρός και λοιπών κλάδων με ποσά αποζημιώσεων που άγγιξαν τα €28.486.480.
Συγκεκριμένα, έως και τον Σεπτέμβριο 2015 η International Life ΑΕΓΑ αποζημίωσε συνολικά 15.716 περιστατικά με το συνολικό ποσό των €16.514.628 (15.049 περιστατικά στον κλάδο αυτοκινήτου και 667 περιστατικά στους λοιπούς κλάδους γενικών ασφαλίσεων).
Στον τομέα των Ασφαλίσεων Ζωής αποζημιώθηκαν συνολικά 8.762 περιστατικά ζωής (3.832 περιστατικά ατομικών και 4.930 περιστατικά ομαδικών συμβολαίων), με το συνολικό ποσό ύψους €11.971.852.
Παράλληλα, στο πλαίσιο της πελατοκεντρικής της φιλοσοφίας, η International Life παραμένει σταθερά στο πλευρό των πελατών της παρέχοντάς τους σύγχρονους και ευέλικτους τρόπους πληρωμής. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η πλατφόρμα Pay Online η οποία προσφέρει στους πελάτες τη δυνατότητα εξόφλησης των ασφαλίστρων τους online γρήγορα, εύκολα και με ασφάλεια.