Το περιοδικό Ασφαλιστικό Marketing στο πλαίσιο αφιερώματος με τίτλο «Ασφαλιστική Αγορά… έχεις Ταλέντο;» έθεσε μια σειρά από ερωτήσεις στους κορυφαίους νέους Ασφαλιστές πέντε Ασφαλιστικών εταιρειών (Εθνική Ασφαλιστική, Interamerican, NN Hellas, AXA, Ευρωπαϊκή Πίστη, Metlife) σε επίπεδο δικτύου, ζητώντας τους να σκιαγραφήσουν το προφίλ του «επιτυχημένου rookie», του ταλέντου που μετουσιώνεται σε αποτελέσματα και με τον καιρό χτίζει στιβαρό επαγγελματικό χαρακτήρα.
Σήμερα το λόγο έχει ο Κωνσταντίνος Ευσταθόπουλος της MetLife:
- Είστε το ταλέντο που επέλεξε η Εταιρεία σας να λάβει μέρος στο ειδικό αφιέρωμα του περιοδικού μας. Πείτε μας λίγα λόγια για την πορεία σας. Από πού ξεκινήσατε και πόσο γρήγορα ξεχωρίσατε;
Η πορεία μου στην ασφαλιστική βιομηχανία ξεκίνησε το 2012 με την εκπαίδευση και εξειδίκευσή μου στις ασφαλίσεις ζωής. Τότε ξεκίνησα και επίσημα τη συνεργασία μου με τον διευθυντή μου Βασίλειο Σμυρνιό, ο οποίος με καθοδήγησε με σταθερότητα και υπομονή στην αγορά και μου δίδαξε πώς να εκμεταλλεύομαι τις ευκαιρίες αλλά και πώς να προσεγγίζω έναν πελάτη. Επιπλέον η Εταιρεία από την πρώτη κιόλας στιγμή, μου παρείχε όλα τα απαραίτητα εργαλεία – ώστε να αναπτύξω σωστές βάσεις ως επαγγελματίας ασφαλιστικός διαμεσολαβητής.
- Τι θα λέγατε σε έναν νέο που μόλις αποφοίτησε και δεν ξέρει με τι θέλει να απασχοληθεί; Τι είναι αυτό που θα τον έπειθε να ασχοληθεί με το επάγγελμα του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή;
Αυτό που θα έλεγα σε έναν νέο άνθρωπο που ψάχνει την επαγγελματική του ταυτότητα είναι να επιλέξει αυτό το επάγγελμα. Το επάγγελμα του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή έχει το προνόμιο του ευέλικτου ωραρίου, των εξαιρετικά υψηλών αμοιβών και των αναρίθμητων επιλογών να εξελίξει την καριέρα του, όπως εκείνος επιθυμεί. Ένα επάγγελμα που βασίζεται στη «διά βίου μάθηση» αλλά και στις ικανότητες και τους στόχους του καθενός ξεχωριστά. Η δουλειά βέβαια του «Ασφαλιστή» δεν είναι εύκολη. Απευθύνεται σε ανθρώπους δημιουργικούς, επικοινωνιακούς, με εξωστρέφεια και αυτοπειθαρχία. Ανθρώπους που έχουν όρεξη για δουλειά και νοιάζονται για το συνάνθρωπο. Ανθρώπους που μπορούν να διερευνήσουν την ασφαλιστική ανάγκη του πελάτη και να την καλύψουν. Εμείς στη MetLife εργαζόμαστε με βάση τις ανάγκες του πελάτη χωρίς να κάνουμε απλά προϊοντική πώληση.
- Ποια, κατά τη γνώμη σας, είναι τα βασικά χαρακτηριστικά που πρέπει να έχει κάποιος για να διαπρέψει στην ασφαλιστική αγορά; Πιστεύετε ότι κάνετε κάτι διαφορετικό ή τι είναι αυτό που κάνετε καλύτερα από τους υπόλοιπους;
Το απαραίτητο συστατικό για να ξεχωρίσεις στον ασφαλιστικό κλάδο είναι να έχεις διάθεση για σκληρή δουλειά, επιμονή, υπομονή και τις βάσεις για να χτίζεις ειλικρινείς σχέσεις μέσω ενός ισόπλευρου τριγώνου Πελάτης – Εταιρεία – Διαμεσολαβητής. Όταν μάχεσαι για την εργασία σου, τότε αυτή σε ανταμείβει.
- Η τεχνολογία φαίνεται πως θα φέρει τρομερές αλλαγές τα επόμενα χρόνια. Πόσο δύσκολη πιστεύετε ότι θα είναι η προσαρμογή για τους παλαιότερους διαμεσολαβητές; Εσείς πώς χρησιμοποιείτε την τεχνολογία στην καθημερινότητά σας;
Η τεχνολογία έχει εισβάλει στη ζωή μας. Δίνει λύσεις, οριοθετεί και οργανώνει τη δουλειά μας, παρέχει σημαντική πληροφόρηση. Ο χρόνος στο επάγγελμά μας αποτελεί εμπόδιο τόσο σε επίπεδο πωλήσεων όσο και σε επίπεδο εξυπηρέτησης. Η MetLife στον τομέα αυτό λειτούργησε καινοτόμα και έξυπνα. Μέσω του δικού της δικτύου πωλήσεων Agency μας εκπαίδευσε και μας έδειξε τον τρόπο να χρησιμοποιούμε την τεχνολογία και να την κάνουμε κτήμα μας. Οι παλιότεροι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές μπορεί να αντιμετώπισαν δυσκολίες σε σχέση με τους νεότερους αλλά είμαι βέβαιος ότι ξεπεράστηκαν τα εμπόδια. Οι προκλήσεις και οι συνεχείς αλλαγές της εποχής μας προϋποθέτουν προσαρμογή και εκπαίδευση. Η Μetlife το ήξερε, το ήθελε, το έκανε.
- Τέλος, τι θα κάνετε για να παραμείνετε στην κορυφή; Πώς θα συντηρήσετε την επιτυχία σας και τι προοπτικές ανοίγονται για το μέλλον;
Στη χώρα που ζούμε παρά τις οικονομικές, κοινωνικές, πολιτικές δυσκολίες πιστεύω ότι υπάρχει ελπίδα. Υπάρχει ελπίδα, όραμα και δίψα για επιτυχία που πηγάζει από τους νέους της χώρας που μάχονται και ξέρουν να κερδίζουν. Όποιος ψάχνει τον εύκολο δρόμο θα απογοητευτεί. Υπάρχει μόνο ο δύσκολος δρόμος ο οποίος στο τέλος της ημέρας κρύβει μια «γλυκιά γοητεία». Δεν πιστεύω ότι χρειάζονται μαγικά για να ξεχωρίσεις στον κλάδο που υπηρετώ. Εκτός και αν μπορείτε εσείς να βαφτίσετε «μαγικό» την αφοσίωσή μου για τη δουλειά μου. Τη συγκέντρωσή μου στους εταιρικούς και προσωπικούς μου στόχους και την επιθυμία μου να είμαι πάντα χρήσιμος στους αληθινούς κριτές της αγοράς που δεν είναι άλλοι από τους πελάτες.