Με την κουλτούρα της υγιούς ανάπτυξης και της δημιουργίας ομάδας συνεργατών με ποιοτικά χαρακτηριστικά η Eurocover Insurance Ltd επενδύει στην επέκτασή της τόσο αριθμητικά όσο και γεωγραφικά. Οι Ιδρυτές της, κ. Γιώργος Ποντίκης και Γιώργος Τσακίρης, φέροντας εμπειρία δύο δεκαετιών στον κλάδο, έχουν δομήσει ένα συνεργατοκεντρικό σύστημα και διευρύνουν τo δίκτυό τους σε όλη την Ελλάδα. Στη συνέντευξη που παραχώρησαν στο «ΑΜ» μιλούν για τη Eurocover Insurance Ltd, τη φιλοσοφία στις συνεργασίες τους και τα σχέδιά τους για το μέλλον.
Πότε ιδρύθηκε η Eurocover και ποια είναι η εταιρική της φιλοσοφία;
H Eurocover Insurance Ltd είναι μία νέα εταιρεία ασφαλιστικής διαμεσολάβησης που ιδρύθηκε με βάση την εμπειρία μας και την πολυετή πορεία μας στην ασφαλιστική αγορά. Δημιουργήσαμε μία εταιρεία που είναι κοντά στον ασφαλισμένο και στο συνεργάτη παρέχοντας υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας. Η Eurocover Insurance Ltd δραστηριοποιείται σε όλο το φάσμα της ασφάλισης, τόσο στους κλάδους γενικών ασφαλίσεων όσο και στους κλάδους ζωής. Θεωρούμε ότι η ασφάλιση είναι ένας ιδιαίτερος κλάδος που χρήζει συνεχούς εξειδίκευσης. Και αυτό γιατί οι υπηρεσίες που παρέχονται μέσα από την ιδιωτική ασφάλιση σχετίζονται με την ποιότητα της ζωής των ανθρώπων, την προστασία της οικογένειάς τους, της περιουσίας τους, της υγείας τους κ.ο.κ.
Στην ουσία η φύση της υπηρεσίας που παρέχουμε αντικατοπτρίζει και το μέγεθος της ευθύνης μας απέναντι στον πελάτη, λόγω της σημασίας που έχει για τη διασφάλιση σημαντικών παραμέτρων στη ζωή και τα περιουσιακά του στοιχεία.
Πόσα χρόνια δραστηριοποιείστε στην αγορά;
Δραστηριοποιούμαστε πάνω από δύο δεκαετίες στην ασφαλιστική αγορά, έχοντας ο καθένας την δική του μέχρι τώρα επαγγελματική πορεία. Πλέον αποφασίσαμε έχοντας κοινό όραμα για την αγορά να συγκεράσουμε τις δυνάμεις μας.
Είστε μία νεοσύστατη εταιρεία. Πόσους συνεργάτες αριθμείτε αυτήν τη στιγμή και ποιοι είναι οι στόχοι σας μελλοντικά σε αυτό το πεδίο;
Όντας ακόμα στην αρχή αριθμούμε 300 συνεργάτες σε όλη την Ελλάδα και αποσκοπούμε σαφώς στο να επεκτείνουμε την ομάδα μας γεωγραφικά αλλά και να την μεγεθύνουμε αριθμητικά. Και οι προοπτικές με βάση την ανταπόκριση νέων και έμπειρων επαγγελματιών στο χώρο είναι εξαιρετικές.
Το εγχείρημα ωστόσο της Eurocover Insurance Ltd εστιάζει στην ανάπτυξη ποιοτικού δικτύου. Αυτό σημαίνει ότι αναζητούμε αφενός συνεργάτες που έχουν τα εχέγγυα και τη γνώση αλλά και αφετέρου στηρίζουμε τους συνεργάτες μας είτε είναι νεοεισερχόμενοι στον κλάδο είτε είναι έμπειροι επαγγελματίες.
Σε τι συνίσταται η στήριξη του δικτύου;
Ο κλάδος της ασφάλισης ακολουθεί την εξέλιξη της κοινωνίας, της οικονομίας και γενικότερα της ζωής. Αυτό σημαίνει ότι προσαρμόζεται σε κάθε εξέλιξη που αφορά τον άνθρωπο και την προστασία του αλλά και στις καταναλωτικές τάσεις. Η εκπαίδευση επομένως είναι απαραίτητη για να κάνουμε καλά τη δουλειά μας ως ασφαλιστές, είτε πρόκειται για καινούργια προγράμματα που έρχονται να καλύψουν νέες ανάγκες είτε πρόκειται για τεχνολογικά εργαλεία που βελτιστοποιούν υπηρεσίες και είναι πλέον αναγκαία για τον καταναλωτή.
Ποια είναι τα βασικά κριτήρια με τα οποία επιλέγετε τις συνεργασίες σας;
Σε επίπεδο ασφαλιστικών διαμεσολαβητών, κυρίαρχο ρόλο παίζει για εμάς το επαγγελματικό ήθος του υποψήφιου συνεργάτη, ο επαγγελματισμός και η διάθεσή του να εξελιχθεί. Σε επίπεδο εταιρειών πρώτο προαπαιτούμενο δεν μπορεί να είναι άλλο παρά η αξιοπιστία και η διαχρονική της πορεία. Ειδικότερα δε στην ασφάλιση αυτοκινήτου έχουμε επιλέξει ως πρώτη επιλογή μια πολύ μεγάλη εταιρεία που λειτουργεί με καθεστώς ΕΠΥ στη χώρα μας και η οποία μας στηρίζει και παρέχει στο δίκτυο συνεργατών μας ολοκληρωμένες, ευέλικτες και κυρίως αξιόπιστες λύσεις στις περισσότερες χρήσεις οχημάτων.
Τέλος, σε κλάδους ζωής και υγείας έχουμε επιλέξει να συνεργαστούμε με εταιρείες και στελέχη που αισθανόμαστε σίγουροι για το μέγεθος και τις γνώσεις τους αντίστοιχα.
Ποια είναι τα ψηφιακά εργαλεία που παρέχετε στους συνεργάτες σας;
Οι συνεργάτες έχουν πρόσβαση σε εργαλεία όπως:
• Έκδοση πράσινων καρτών
• Πλήρη στοιχεία χαρτοφυλακίου και έγκυρη ενημέρωση για την παραγωγική πρόοδο των συνεργατών αλλά και των ομάδων τους
• Αυτόματη εξόφληση ταμειακών και εκτεταμένη διαχείριση τρόπων πληρωμής (Plafond, ειδοποιητήρια, πιστωτικές/ χρεωστικές κάρτες κ.ά.)
• Πλήρες σύστημα CRM με δυνατότητες αποστολής sms/emails στο πελατολόγιο. Δυνατότητα εργασίας από tablet/κινητό (responsiveness)
Βρισκόμαστε στην εποχή του διαδικτύου και των ψηφιακών πλατφορμών. Ποια είναι η άποψή σας για την ασφάλιση online;
Η τεχνολογία είναι ένα πανίσχυρο εργαλείο, αλλά παραμένει… εργαλείο και χρειάζεται κάποιον να το αξιοποιήσει και να προσμετρήσει όλους τους παράγοντες που μπορεί να επηρεάσουν έναν άνθρωπο. Καμία μηχανή δεν μπορεί να συμβουλεύσει ολιστικά έναν άνθρωπο στη σύναψη ενός ασφαλιστηρίου συμβολαίου.
Η τεχνολογία μάς βοηθά να παρέχουμε καλύτερες υπηρεσίες και για να μειώσουμε το χρόνο σε διαδικασίες, ωστόσο όπως για μία διάγνωση εμπιστευόμαστε τον εξειδικευμένο γιατρό που αξιοποιεί την τεχνολογία έτσι και για ένα ασφαλιστήριο συμβόλαιο πρέπει να εμπιστευόμαστε το εξειδικευμένο σύμβουλο, που θα κατευθύνει σωστά τον πελάτη για το ποια ασφάλιση θα κάνει και την ώρα της έλευσης του κινδύνου θα σηκώσει το τηλέφωνο, θα κατευθύνει τον ασφαλισμένο, θα τον συμβουλεύσει στις διαδικασίες και θα σταθεί δίπλα του.
Καμία μηχανή δεν μπορεί να κάνει τη δουλειά του ασφαλιστικού συμβούλου και ειδικά όταν πρόκειται για σύνθετες ασφαλίσεις. Αναμφίβολα θα δούμε τον ασφαλιστικό κλάδο να αλλάζει ριζικά μέσα στα επόμενα χρόνια, αλλά ο ασφαλιστής θα βρίσκεται πάντα στο κέντρο των αλλαγών.
Η ιδιωτική ασφάλιση βρίσκεται περίπου στο 2% του ΑΕΠ. Πιστεύετε ότι μελλοντικά το ποσοστό αυτό θα αλλάξει;
Σταδιακά έχει αρχίσει να αλλάζει με δεδομένο ότι πολλοί πλέον πολίτες προσανατολίζονται σε προγράμματα ασφάλισης υγείας. Θεωρούμε ότι θα δούμε παραδοσιακούς κλάδους όπως η ασφάλιση περιουσίας ή οι αστικές ευθύνες να μεγεθύνονται σε παραγωγή αλλά και νέου τύπου ασφαλίσεις να κάνουν παραγωγή όπως για διαδικτυακούς κινδύνους ή για κλοπή πνευματικών δικαιωμάτων κ.λπ. Και αυτός είναι ένας ρόλος με τον οποίο έχει επιφορτιστεί ο επαγγελματίας ασφαλιστής. Γιατί αυτός είναι ο συνδετικός κρίκος με τον ασφαλισμένο και οφείλει να επικοινωνήσει σωστά το παρεχόμενο/ προϊόν και να παρέχει την καλύτερη λύση με βάση τη σχέση κόστους-οφέλους στον εν δυνάμει ασφαλισμένο.
Πηγή: Ασφαλιστικό Marketing Απριλίου 2019