Με στόχο η συνολική παραγωγή τους να υπερβεί φέτος τα 460 εκατ. ευρώ, από 425 εκατ. ευρώ που ήταν το 2023, συνεχίζουν οι Allianz και Ευρωπαϊκή Πίστη τη διαδικασία πλήρους ενοποίησης των δύο οργανισμών τους.
Του Πλάτωνα Τσούλου
Η κοινή εταιρεία ήδη αναπτύσσεται με νέο κανονισμό Πωλήσεων έχοντας υπό τον έλεγχό της περί τα 125 με 130 σημεία πώλησης και περίπου 6.500 διαμεσολαβητές.
Η κερδοφορία του 2023 έκλεισε στα επίπεδα των 13 εκατ. ευρώ, με το ενοποιημένο σχήμα να στοχεύει σε ένα ακόμη κερδοφόρο αποτέλεσμα καθώς, όπως προαναφέρθηκε, και σε μία ακόμη αναπτυξιακή χρήση.
Σε ό,τι αφορά την αξιοποίηση αποκλειστικά του σήματος Allianz από τις δύο ενοποιημένος πλέον δομές, αυτό φαίνεται ότι θα καταστεί εφικτό από το 2025.