Μέσα σε μία ώρα από την κλήση του οδηγού η εταιρεία οδικής βοήθειας θα πρέπει να φτάνει στον καταναλωτή. Αυτό ορίζει το άρθρο 2 στις διατάξεις του υπουργείου Μεταφορών και Υποδομών που τελικά συμπεριλήφθηκε στο ψηφισθέν νομοσχέδιο το βράδυ της Τρίτης.
της Βίκυς Γερασίμου
Μέσα από το νέο πλαίσιο που ορίζεται πλέον η αγορά οδικής βοήθειας “απελευθερώνεται” καθώς καταργούνται οι προυπάρχουσες άδειες και οι υποχρεώσεις σε οχήματα. Πλέον μπορεί να δραστηριοποιηθεί στον κλάδο εταιρεία με ένα φορτηγό όχημα, έναν τεχνικό διευθυντή και 4 εργαζόμενους.
Το id έχει αναφερθεί και σε προηγούμενο άρθρο του στις αλλαγές που φέρνει ο νόμος. Ειδικότερα:
- Μέσα σε μία ώρα από την κλήση η οδική βοήθεια θα πρέπει να βρίσκεται συνεργάτης της εταιρείας στον οδηγό.
- Τα πρόστιμα που προβλέπονται όταν η εταιρεία δεν μπορεί να τηρήσει τις υποχρεώσεις της ή τις εκπληρώνει πλημμελώς φτάνουν τις 5.000 με 20.000 ευρώ. Επίσης επιβάλλονται σε φυσικά και νομικά πρόσωπα.
- Δεν ορίζονται εξαιρέσεις σε περιπτώσεις που η οδική βοήθεια δεν μπορέσει εντός της μίας ώρας να φτάσει στον καταναλωτή και δεν ορίζονται αναλογίες στο πρόστιμο όσον αφορά τους συνεργάτες των εταιρειών και τις εταιρείες.
- Όλα τα οχήματα πρέπει να φέρουν GPS
- Η οδική βοήθεια πρέπει να λειτουργεί 24 ώρες με τηλεφωνικό κέντρο
- Σε περίπτωση υποτροπής ο νόμος διπλασιάζει τα πρόστιμα