Είναι ο πιο “νέος” από τους περιφερειακούς Συντονιστές του Δικτύου Agency, έχοντας αναλάβει ως Συντονιστής το 2014. Ωστόσο, η ασφαλιστική διαδρομή του στην INTERAMERICAN ξεκίνησε εδώ και 26 χρόνια – το 1989 (Ασφαλιστικός Σύμβουλος), ενώ διετέλεσε Unit Manager από το 2007 μέχρι πέρυσι.
Σήμερα, ο Γιάννης καθοδηγεί 4 Unit Managers και ομάδα 70 Ασφαλιστικών Συμβούλων. Επιζητεί τη δημιουργία νέων Γραφείων, όπως αυτά που ήδη έχει οργανώσει στην Καβάλα και στο Αμύνταιο Φλώρινας, καθώς και την αύξηση των νέων Συνεργατών, «βλέποντας» ασφαλιστικά όλη τη Βόρειο Ελλάδα. Είναι χαρακτηριστικό ότι μόνο κατά το πρώτο εξάμηνο φέτος εισήγαγε 25 νέους Συνεργάτες.
Στο πλαίσιο της παρουσίασης που κάνουμε για τα γραφεία της INTERAMERICAN στην επαρχία, η συντακτική ομάδα του insurancedaily.gr αναδημοσιεύει από το περιοδικό Ασφαλιστικό Marketing Σεπτεμβρίου τη συνέντευξη του Ζιώγα Γιάννη.
- Ποιες είναι, κατά τη γνώμη σας, οι ιδιαιτερότητες μιας τοπικής αγοράς από την άποψη
των ασφαλιστικών αναγκών, των οικονομικών δυνατοτήτων για ασφάλιση, του βαθμού εμπιστοσύνης των τοπικών πολιτών στο θεσμό της ιδιωτικής ασφάλισης; Πόσο γνωρίζουν την ασφάλιση και τι απαιτούν από τον ασφαλιστή τους οι ενδιαφερόμενοι στην Περιφέρεια;
Η ασφάλιση στην περιφερειακή αγορά, όπου δραστηριοποιούμαι, είναι σαφώς λιγότερο αναπτυγμένη από όσο στην Αθήνα, ενώ και η οικονομική δυνατότητα των πολιτών για αγορά ασφάλισης είναι μικρότερη. Έτσι, παρατηρείται το φαινόμενο στην Περιφέρεια να έχουμε αρκετά μικρότερο μέσο όρο ασφαλίστρου. Η δραστηριότητά μας επικεντρώνεται, κυρίως, στις βασικές ανάγκες ασφάλισης της Υγείας και στις Γενικές Ασφαλίσεις: περιουσία, αυτοκίνητο και δευτερευόντως επιχείρηση, αστικές ευθύνες. Βέβαια, σταδιακά προσπαθούμε να αναπτύξουμε δραστηριότητα και σε άλλους τομείς, όπως η σύνταξη-αποταμίευση.
Σήμερα ο πελάτης γνωρίζει περισσότερο τί χρειάζεται, είναι πολύ πιο απαιτητικός και θέλει να παίρνει πραγματική αξία από την ασφαλιστική εταιρεία. Το κλίμα και ο βαθμός εμπιστοσύνης του καταναλωτή αποτελεί υπόθεση κατάκτησης της Εταιρείας και του επαγγελματία και αυτό, κυρίως, προσπαθώ να αναδείξω και να κεφαλαιοποιήσω στους Συνεργάτες του Γραφείου μας, δεδομένου ότι η INTERΑMΕRICAN διαθέτει αξιοπιστία στο μέγιστο βαθμό.
2. Τι σημαίνει σήμερα να είσαι Manager Ασφαλιστικών Συμβούλων; Ποιος είναι ο ρόλος του Συντονιστή, ποιες γνώσεις και δεξιότητες προϋποθέτει;
Ο Συντονιστής είναι αυτός που θα προσελκύσει, θα εμπνεύσει και θα καθοδηγήσει ανθρώπους, μέσα από το παράδειγμά του. Αναδεικνύει επαγγελματίες, τους αναπτύσσει, φωτίζει τα σημεία στα οποία πρέπει να εστιάσουν για να βελτιωθούν και να διαγράψουν μία επιτυχημένη πορεία στην αγορά. Είναι αυτός που, εμπνέοντας τους ανθρώπους του, θα επιτύχει να τους κινητοποιήσει για την επίτευξη των στόχων του Γραφείου. Ο ρόλος του Συντονιστή είναι ο ρόλος του ηγέτη ενός συνόλου.
3. Ιδιωτική Ασφάλιση στην κρίση: ποιες οι ευκαιρίες/προκλήσεις, πού στρέφεται το ενδιαφέρον στη δική σας αγορά;
Η ιδιωτική ασφάλιση στην Ελλάδα έχει ευρύτατες προοπτικές ανάπτυξης. Το περιθώριο για την ανάπτυξή της ορίζεται από το μεγάλο πλήθος των ανασφάλιστων, αλλά και όσων χρειάζονται ένα δεύτερο ή και τρίτο ασφαλιστήριο συμβόλαιο. Μιλάμε χρόνια για τη συμπληρωματικότητα κοινωνικής και ιδιωτικής ασφάλισης, όμως σήμερα με “τον κόμπο στο χτένι” η ιδιωτική ασφάλιση μόνο θα αντισταθμίσει τα προβλήματα και θα δώσει λύσεις και διέξοδο στο ασφαλιστικό ζήτημα, στην υγεία και στη σύνταξη.
Δουλειά μας είναι να σταθούμε δίπλα στον πολίτη που μας χρειάζεται και να του δείξουμε πώς μπορεί να καλύψει με τον καλύτερο τρόπο τις ασφαλιστικές ανάγκες του. Η ιδιωτική ασφάλιση είναι μέρος της λύσης και όχι του προβλήματος.
Συνεχίζουμε το αφιέρωμα με τίτλο “Για την INTERAMERICAN Ελλάδα δεν είναι μόνο η Αθήνα” τη Τετάρτη 23 Δεκεμβρίου 2015 με τον Διευθυντή Καταστήματος της INTERAMERICAN στην Θεσσαλονίκη και στην ευρύτερη Βόρεια Ελλάδα κ. Θεοδωρίδη Απόστολο.