Ο κύβος ερρίφθη. Η Ασφαλιστική εταιρεία που γεννήθηκε από το bancassurance της Eurobank το 2000 έφτασε το 2015 στο τελικό στάδιο της μετεξέλιξής της. Μέσα σε 15 χρόνια κατάφερε να κερδίσει την εμπιστοσύνη των διαμεσολαβητών (40% της παραγωγής της την οφείλει σε εκείνους), να δημιουργήσει ανταγωνιστικά προγράμματα και υπηρεσίες και εντέλει να βρεθεί στην κορυφή των μεγαλύτερων Ασφαλιστικών εταιρειών ζωής στην Ελλάδα. Τα τελευταία στρατηγικά βήματά της τα γνωρίζετε. Η Εταιρεία πέρασε με επιτυχία στον έλεγχο του Καναδικού ομίλου FAIRFAX, του επενδυτή Prem Watsa, και μεταφέρθηκε στα καινούργια της γραφεία επί της οδού Πανεπιστημίου.
Τώρα, σύμφωνα με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Εταιρείας, Αλέξανδρο Σαρρηγεωργίου, η Eurolife ERB γυρνάει σελίδα… πατάει γκάζι και αυξάνει ρυθμούς με σταθερότητα, επαγγελματισμό και τις πλάτες ενός ισχυρού μετόχου διαμηνύοντας πως θα πρωταγωνιστήσει στις εξελίξεις. Δυνατή, υγιής και ελεύθερη να “κάνει παιχνίδι”.
Και δεν είναι λίγα αυτά που θέλει να κάνει. Στη χθεσινή εκδήλωση 18.02.2015 για τα νέα της γραφεία αλλά και για τις βραβεύσεις των κορυφαίων συνεργατών της ακούσαμε πολλά. Εξαγορές, οργανική ανάπτυξη τόσο στο εσωτερικό της χώρας όσο και στο εξωτερικό, επενδύσεις σε τεχνολογικές υποδομές, αύξηση της παραγωγής στους μεγάλους πελάτες εκμεταλλευόμενοι το know how του νέου μετόχου, ακόμα περισσότερη εκπαίδευση διά ζώσης μέσω γνωστού πανεπιστημίου αλλά και μέσω e-learning και φυσικά value for money ασφαλιστικά προγράμματα προσαρμοσμένα στα σημερινά δεδομένα θα συνθέσουν τη στρατηγική της νέας Eurolife ERB. Μια εταιρείας που ενώ αποτελείται από έμπειρα στελέχη της αγοράς και έχει διαγράψει ήδη 15 χρόνια επιτυχημένης πορείας, μπορούμε να πούμε ότι αποπνέει πλέον αέρα νέας πολλά υποσχόμενης εταιρείας.
Στα πιο τεχνικά κομμάτια αναφέρθηκε επίσης και ο Διευθυντής Πωλήσεων & Εκπαίδευσης της Εταιρείας, Νίκος Δελένδας, ο οποίος αφού φωτογραφικά ανέφερε τις επιδόσεις τους μέσα στο δύσκολο και απαιτητικό περιβάλλον του 2015, έδωσε μια εικόνα από τη στρατηγική της Εταιρείας για το 2016. Χαρακτηριστικά είπε πως η στρατηγική μιας εταιρείας είναι σαν να οδηγούμε ένα αυτοκίνητο. Πρέπει να κοιτάμε τους καθρέφτες ενώ έχουμε την προσοχή μας στο δρόμο μπροστά μας και ταυτόχρονα να προσπαθούμε να μην τρακάρουμε. Έτσι οι στόχοι της Εταιρείας για το 2016 στη ζωή και την υγεία θα είναι νέα προγράμματα προσαρμοσμένα στα σημερινά δεδομένα αλλά και ενίσχυση των αποταμιευτικών προγραμμάτων εγγυημένου επιτοκίου με σύγχρονες unit linked Λύσεις. Ταυτόχρονα στις γενικές ασφαλίσεις η εταιρεία δηλώνει “παρών” στις επιχειρηματικές ασφαλίσεις διευρύνοντας την προϊοντική της γκάμα ενώ στο αυτοκίνητο έχει σκοπό να αυξήσει το μερίδιο αγοράς της.
Η εκδήλωση έκλεισε με τις βραβεύσεις των κορυφαίων συνεργατών της Εταιρείας, οι οποίοι εκτός από το βραβείο τους παρέλαβαν και το ασφαλιστήριο συμβόλαιο του νέου τους οχήματος, με την καθιερωμένη κοπή πίτας και το δείπνο στον πολυχώρο 7ος στην πλατεία Συντάγματος.