Στη δυναμική ανάπτυξη των εργασιών της στους γενικούς κλάδους ασφάλισης – πέραν του αυτοκινήτου – στοχεύει η ERGO μέσω των νέων προϊόντων κατοικίας και εμπορικών επιχειρήσεων, ERGO Home, ERGO Domus και ERGO Business.
Τα νέα προγράμματα αποτελούν την αιχμή του δόρατος για σταυροειδείς πωλήσεις (cross
selling) από το δίκτυο των συνεργατών της εταιρίας, εξασφαλίζοντας πρωτοποριακές και καινοτόμες καλύψεις σε σχέση με τον ανταγωνισμό, καθώς και σημαντικά οφέλη για τους καταναλωτές, όπως πληρέστατη προστασία, ευελιξία και προσιτή τιμή. Τα χαρακτηριστικά των νέων προγραμμάτων παρουσιάστηκαν και αναλύθηκαν από τον Διευθυντή Ανάληψης Κινδύνων κ. Νίκο Σπυράτο και τον Διευθυντή Πωλήσεων Δικτύου κ. Στέλιο Βουγιουκλίδη κατά τη διάρκεια είκοσι εκπαιδευτικών ημερίδων που πραγματοποίησε η εταιρία στις μεγαλύτερες πόλεις της χώρας. Η συμμετοχή στις ημερίδες 500 και πλέον συνεργατών επιβεβαιώνει την έμφαση που δίνει η ERGO στην εκπαίδευση του δικτύου της.
Η πολιτική στήριξης στο δίκτυο αποτυπώνεται και μέσω των οικονομικών κινήτρων που δίνονται για την προώθηση αυτών των προϊόντων σε συνδυασμό με τον ανταγωνιστικό Κανονισμό Πωλήσεων της ERGO, που σύμφωνα με τον Διευθυντή Πωλήσεων του Δικτύου κ. Στέλιο Βουγιουκλίδη “αποτελεί την έμπρακτη στήριξη της εταιρίας στο εισόδημα των συνεργατών της, αφού πάγια δέσμευσή μας είναι η ενίσχυση της αποτελεσματικότητας του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή. Η συνεχής ενημέρωση και εκπαίδευση του δικτύου
πωλήσεων σε μια δύσκολη οικονομική συγκυρία στοχεύει στο κοινό όφελος της ανάπτυξης των εργασιών. Τα νέα προϊόντα είναι προσαρμοσμένα στις σημερινές οικονομικές δυνατότητες των καταναλωτών και επιτρέπουν στον Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή να
επιλέξει από μια μεγάλη γκάμα πακέτων το καταλληλότερο για τον κάθε πελάτη του”.
Η ERGO συμπληρώνει την πολιτική στον τομέα της εκπαίδευσης του δικτύου της, αξιοποιώντας την τεχνολογία. Μέσω του ERGO Portal και της της πλατφόρμας e-learning οι συνεργάτες της έχουν τη δυνατότητα να εκπαιδεύονται στην on-line τιμολόγηση και έκδοση ασφαλιστηρίων κατοικίας και επιχείρησης.