Η Εθνική Ασφαλιστική από την πρώτη στιγμή της εμφάνισης, του φονικού νέου ιού, ευθυγραμμίστηκε πλήρως με τους νόμους και οδηγίες της πολιτείας καθώς και των ειδικών, για τη διασφάλισης της υγείας όλων μας και ιδιαίτερα των εργαζομένων στην Εταιρεία, των συνεργατών και των ασφαλισμένων της.
Γράφει ο Γιάννης Σηφάκης, Διευθυντής Εταιρικής Επικοινωνίας, Marketing & Bancassurance στην Εθνική Ασφαλιστική
Στο πλαίσιο της προστασίας του κοινωνικού συνόλου αλλά και της ταυτόχρονης αδιάλειπτης λειτουργίας και εξυπηρέτησης των ασφαλισμένων της, η Εταιρεία συνέχισε να προσφέρει απρόσκοπτα τις υπηρεσίες της, αξιοποιώντας άμεσα την υψηλή τεχνολογία και κάθε μέσο, διασφαλίζοντας έτσι την εξ αποστάσεως εργασία σε ποσοστό άνω του 80% του δυναμικού της, καθώς και τη συνέχιση των εργασιών της στο σύνολο των κλάδων και των υπηρεσιών της.
Παράλληλα η Εταιρεία έλαβε όλα τα μέτρα υγιεινής και προστασίας, όσων στελεχών κατά τη διάρκεια του lockdown προσέρχονταν στην Εταιρεία για τη διεκπεραίωση της εργασίας τους. Αντίστοιχα προετοιμάστηκε πλήρως λαμβάνοντας όλες τις απαραίτητες προφυλάξεις για την ασφαλή επάνοδο των εργαζομένων στην εργασία τους μετά τη λήξη των μέτρων προστασίας.
Οι επιπτώσεις του Covid-19 για την ασφαλιστική αγορά
Οι προβλέψεις για την ύφεση που θα αντιμετωπίσουμε και οι επιπτώσεις που αυτή θα έχει στην ασφαλιστική αγορά, είναι ακόμη σε φάση εξέλιξης και σίγουρα δεν θα είναι ευχάριστες. Έγκριτοι χρηματοοικονομικοί οίκοι του εξωτερικού προβλέπουν ύφεση για τη χώρα μας γύρω στο 10%-15%. Όσο η ύφεση απειλεί την παγκόσμια οικονομία τόσο οι επιχειρήσεις θα δέχονται πίεση και ανάλογη πίεση θα δέχονται κι οι Ασφαλιστικές Εταιρείες. Η πανδημία και οι ασφαλιστικοί κίνδυνοι που συνεπάγονται επηρεάζουν σημαντικά τη διασπορά του κινδύνου που αποτελεί ζητούμενο στον Κλάδο μας, δημιουργώντας ενδεχομένως σημαντικές πιέσεις στη ρευστότητα των Ασφαλιστικών Εταιρειών. Παράλληλα τα μηδενικά επιτόκια των Κρατικών Ομολόγων και η κατάρρευση των Χρηματιστηρίων δημιουργούν σημαντικά προβλήματα στην επενδυτική στρατηγική των Εταιρειών.
Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου στο νέο και ανανεωμένο asfalistikomarketing.gr