Το ξέρεις ότι μπορείς. Πίστεψε στον εαυτό σου. Κάνε τα όνειρά σου πραγματικότητα και άσε τα υπόλοιπα σε εμάς. Know you can.
Του Νίκου Μωράκη
Αυτό είναι το νέο, πολύ δυνατό μήνυμα της AXA στο πλαίσιο της παγκόσμιας πολιτικής που έχει αναπτύξει η πολυεθνική Εταιρεία, ότι δεν αρκεί μια απλή αποζημίωση. Η AXA θέλει να είναι δίπλα στους ασφαλισμένους της καθ’ όλη τη διάρκεια της ζωής τους. Να τους βοηθάει να προλαμβάνουν τον κίνδυνο, να υποστηρίζει τις προσωπικές τους φιλοδοξίες και τα επιχειρηματικά τους βήματα και φυσικά να είναι δίπλα τους την ώρα που θα την χρειαστούν. Να εξασφαλίζει ότι οι ασφαλισμένοι της παρά τη ζημιά στην οποία έχουν εκτεθεί (είτε είναι πρόβλημα υγείας είτε υλική καταστροφή) θα μπορέσουν να επανέλθουν στην καθημερινότητά τους το συντομότερο δυνατό. Ότι θα βιώσουν αυτή την αντικειμενικά άσχημη στιγμή της ζωής τους στο μικρότερο δυνατό χρονικό διάστημα και με τον λιγότερο επώδυνο τρόπο.
Αυτό ήταν και το βασικό χαρακτηριστικό του Ετήσιου Συνεδρίου Πωλήσεων της AXA Ελλάδος το οποίο πραγματοποιήθηκε την περασμένη Παρασκευή στο Μουσείο Φυσικής Ιστορίας Γουλανδρή στην Κηφισιά. Τα ζωντανά παραδείγματα των αποκλειστικών συνεργατών – Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών της Εταιρείας που έχουν πιστέψει στον εαυτό τους & έχουν επιτύχει τους στόχους τους – βελτιώνοντας παράλληλα τις ζωές των Ασφαλισμένων τους. Μάλιστα η εταιρεία παραγωγής σε συνδυασμό με το τμήμα Marketing και Επικοινωνίας της AXA είχαν την έξυπνη ιδέα κάθε φορά που ένας συνεργάτης της Εταιρείας ανέβαινε στο βήμα για να παραλάβει το βραβείο του να παίζει στα μόνιτορ ασπρόμαυρη φωτογραφία από όταν ήταν μικρός/μικρή. Μια ωραία λεπτομέρεια που ενίσχυε ακόμα περισσότερο το μότο “know you can”.
Το νέο πρόσωπο της παγκόσμιας διαφημιστικής τους καμπάνιας η Αμερικανίδα επαγγελματίας τενίστρια Serena Williams, η οποία μοιράζεται ιστορίες της ζωής της ως αθλήτρια, μητέρα και επιχειρηματίας. Μια πολύ δυναμική γυναίκα η οποία σε όλα τα στάδια της ζωής της δεν σταμάτησε ποτέ να αγωνίζεται για να κάνει τα όνειρά της πραγματικότητα. Ένα πολύ δυνατό σποτ το οποίο ενισχύεται ακόμα περισσότερο και με το τραγούδι του γνωστού Αμερικάνου ράπερ και στιχουργού NAS “I can”.
Το Συνέδριο άνοιξε με την ομιλία του ο Διευθύνων Σύμβουλος της Εταιρείας, Ερρίκος Μοάτσος, ο οποίος τόνισε για ακόμη μια φορά ότι επιμένουν να επενδύουν στην πρόληψη. Όπως δήλωσε χαρακτηρίστηκα:
«Ανταλλάσσεις κόστος σήμερα με μια προσδοκία ενός οφέλους στο μέλλον και αυτό πρέπει να θέλεις να το κάνεις».
Η Εταιρεία έχει ως προτεραιότητά της τον κλάδο υγείας (σε λίγο καιρό θα λανσαριστεί και το νέο ασφαλιστικό πρόγραμμα – mediσυν 3 – ενώ κρατάει και σε πολύ υψηλό ενδιαφέρον την ασφάλιση κατοικίας. Συγκεκριμένα στον κλάδο υγείας ετοιμάζεται να μειώσει στα 2 χρόνια το χρόνο αναμονής για συγγενείς παθήσεις αλλά και να μειώσει επίσης στα μισά το κόστος της συμμετοχής του ασφαλισμένου στις “one day clinic” επισκέψεις στα συνεργαζόμενα ιδιωτικά νοσηλευτήρια. Επίσης, με τη διαδικασία «check in» οι ασφαλισμένοι θα μπορούν πολύ σύντομα κρατώντας στα χέρια τους ένα «εισιτήριο» να κατευθύνονται κατευθείαν στο γιατρό τους χωρίς να περιμένουν για εγκρίσεις και ελέγχους στα γραφεία εισόδου των νοσοκομείων. Ο κ. Μοάτσος μίλησε επίσης και για την τηλεϊατρική η οποία πολύ σύντομα θα είναι μέρος των συμβολαίων της Εταιρείας. Στην ουσία οι ασφαλισμένοι θα μπορούν να έχουν ιατρικές συμβουλές εξ αποστάσεως πριν και μετά τις διαγνωστικές τους εξετάσεις. Τέλος, ανακοινώθηκε και έκπτωση στα συμβόλαια υγείας σε όσους τηρούν το περιοδικό check up ως κίνηση επιβράβευσης πρόληψης στην υγεία τους.
Διαβάστε επίσης: ΑΧΑ: Διαδραστικά μουσεία και η άνθισή τους στην Ευρώπη
Στη συνέχεια το λόγο είχαν οι Νίκος Σακελλαρίου & Βασίλης Αντύπας, Γενικός Διευθυντής Πωλήσεων και Διευθυντής Αποκλειστικού Δικτύου αντίστοιχα, οι οποίοι παρουσίασαν τα παραγωγικά αποτελέσματα του δικτύου.
Το 2018 το αποκλειστικό δίκτυο της AXA διατήρησε ένα πελατολόγιο 51.000 πελατών με έναν δείκτη cross selling στο 1,37. Αύξησε και συντήρησε το ποσοστό στη συνολική παραγωγή της Εταιρείας στο 21% ενώ αύξησε την παραγωγή εισπραγμένων στους κλάδους κατοικίας και αυτοκινήτου 10%. Πιο συγκεκριμένα ο κλάδος υγείας αυξήθηκε 22% για το 2018 ενώ ήδη για το 2019 το agency σημειώνει αύξηση με ρυθμό 18% με στόχο για το τέλος του έτους να έχουν βάλει το 30%. Ένας συνδυασμός ποσοτικών αλλά και ποιοτικών στόχων καθώς όπως τόνισε ο κ. Αντύπας αυτά τα δύο είναι αλληλένδετα. Όπως δήλωσε χαρακτηριστικά ο ίδιος «Το ζητούμενο εδώ είναι ο ευτυχισμένος πελάτης. Ο πελάτης πρέπει να είναι υπερήφανος για την επιλογή που έχει κάνει σε συνεργάτη, προϊόν και εταιρεία. Τότε μόνο έχουμε ουσιαστικές συστάσεις». Μια ποιότητα που στην ομιλία του ο κ. Σακελλαρίου μίλησε για τους 6 λόγους για τους οποίους πιστεύουν ότι μπορούν να υποστηρίξουν όντας και το νούμερο ένα brand παγκοσμίως. Για την αγάπη που δείχνουν για τη δουλειά τους, τα έξυπνα και σταθμισμένα στις ανάγκες του κόσμου προϊόντα, την εκπαίδευση στην οποία περνάνε κάθε χρόνο, την τεχνολογία και τα εργαλεία που συνεχώς αναβαθμίζονται και φυσικά το χώρο εργασίας που έμπρακτα η Εταιρεία δείχνει ότι την ενδιαφέρει ανακαινίζοντας σιγά σιγά πέρα από τα κεντρικά της γραφεία και γραφεία πωλήσεων.
Έκπληξη του Συνεδρίου Πωλήσεων ήταν οι 3 κεντρικοί ομιλητές. Τρεις ομιλίες τελείως διαφορετικές μεταξύ τους που η κάθε μια είχε κάτι να σου προσφέρει. Η Ελένη Αντωνιάδου, συνεργάτης της NASA και πολυβραβευμένη επιστήμονας για τις σπουδές της και την προσφορά της μίλησε για τη δική της προσωπική ιστορία. Για το πώς το πείσμα της και η θέληση να δείξει ότι μπορεί να ξεχωρίσει την έκαναν να κατακτήσει την κορυφή. Ο Απόστολος Αϊβαλής άνθρωπος της επικοινωνίας και του marketing μίλησε για τα κανάλια διαφήμισης και πώς μπορούν να γίνουν εργαλεία στα χέρια των ασφαλιστών για να διαφημίσουν τη δουλειά τους και γιατί όχι να βρουν νέους πελάτες ενώ η Νάνσυ Μαλλέρου, coach, συγγραφέας και ομιλήτρια «ντόπαρε» το κοινό με τη δυναμική ομιλία της για τη δύναμη της ψυχής και πως κανείς δεν μπορεί να σε εμποδίσει από το να κάνεις αυτό που εσύ θες στη ζωή σου, ξεσηκώνοντας τον κόσμο πριν το τέταρτο και τελευταίο κομμάτι του συνεδρίου που δεν ήταν άλλο από τις βραβεύσεις των κορυφαίων Ασφαλιστικών Πρακτόρων και Διευθυντών της Εταιρείας.