
Η πρώτη κάμερα που καταγράφει τα οχήματα τα οποία παραβιάζουν τον ερυθρό σηματοδότη έχει τοποθετηθεί στη συμβολή της λεωφόρου Ποσειδώνος με την Καλαμακίου στο ρεύμα προς Πειραιά.
Πρόκειται για την πρώτη ψηφιακή από τις 1000 κάμερες που θα τοποθετηθούν σε κομβικά σημεία σύμφωνα με το πλάνο των υπουργείων Προστασίας του Πολίτη και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.
Η κάμερα καταγράφει τις παραβιάσεις, τα οχήματα και τις πινακίδες. Θυμίζουμε ότι το πρόστιμο για την παραβίαση κόκκινου είναι 700 ευρώ.
Σχόλια

Οι 15 μεσίτες και πράκτορες με το μεγαλύτερο κύκλο εργασιών (2025)
«Ξεκινώ Επιχειρηματικά»: Ποσά & οδηγίες για τις επιδοτήσεις ασφαλιστών
Τα “συν” και τα “πλην” των ασφαλιστών
Οι 50 κορυφαίοι Μεσίτες & Πράκτορες της Ασφαλιστικής Αγοράς (2024)
Νέα γενιά ασφαλιστών: Έρχεται επιδότηση έως 36.000 ευρώ για είσοδο στο επάγγελμα
Η ενημέρωση που κάνει τη διαφορά
Αναλύσεις, εξελίξεις και αποκλειστικά νέα της ασφαλιστικής αγοράς, κάθε μέρα στο inbox σας.
Σχετικά Άρθρα

"Μητρώο" ασφαλισμένων επιχειρήσεων προτείνει η ΕΑΕΕ στην κυβέρνηση

Αυξημένο κατά 13 εκατ. ευρώ το ενεργητικό των ΤΕΑ

Magenta Insurance: Ολοκληρωμένες ασφαλιστικές λύσεις

ΕΑΕΕ: Που οφείλονται οι αυξήσεις στα ασφάλιστρα υγείας

Η Cosmote Insurance έγινε Magenta

ΤτΕ: Ανάκληση της άδειας λειτουργίας της DALLBOGG

ΕΕΑ: Ενημέρωση στις 11/6 για το "Ξεκινώ Επιχειρηματικά"
















