Στο υψηλό 90% ανήλθε το 2018 η διατηρησιμότητα που πέτυχε η Μινέττα Ασφαλιστική ως αποτέλεσμα της ανταγωνιστικής θέσης την οποία κατέχει στην αγορά, καθώς και της ανοδικής τάσης την οποία καταγράφουν τα μεγέθη της. Όπως τονίζει στο ΑΜ ο Μανόλης Γκατζόφλιας, Διευθυντής Marketing & Πωλήσεων της Μινέττα Ασφαλιστική, η Eταιρεία παρουσίασε για άλλη μία χρονιά αύξηση στην παραγωγή της, της τάξης του 10%.
“Η Μινέττα Ασφαλιστική συνέχισε και το 2018 τη δυναμική άνοδο των τελευταίων ετών. Η Εταιρεία παρουσίασε για άλλη μία χρονιά αύξηση στην παραγωγή της, της τάξης του 10%. Αποτελέσματα θετικά, τα οποία μάλιστα επιτεύχθηκαν διατηρώντας αναλλοίωτες τις βασικές μας αρχές για ουσιαστική κάλυψη, δίκαιη και ταχύτατη αποζημίωση αλλά και διαρκή αναζήτηση για τη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τον ασφαλισμένο και το συνεργάτη της Μινέττα.
Επιπρόσθετα η ύπαρξη ευρείας γκάμας ασφαλιστικών προϊόντων σε όλους τους κλάδους, τα οποία προσφέρουν αξιόπιστες λύσεις σε πραγματικές ανάγκες και η αξιοποίηση των νέων δυνατοτήτων που προσφέρει η τεχνολογία αποτέλεσαν βασικές μας στοχεύσεις για την ακόμη μεγαλύτερη εξυπηρέτηση των συνεργατών μας και για το έτος που ολοκληρώνεται.
Ενδεικτικά αναφέρουμε τη νέα πλατφόρμα εξυπηρέτησης των ασφαλισμένων ΜyΜinetta, την ηλεκτρονική πύλη πληρωμής ασφαλίστρων pay.minetta, την εφαρμογή MINETTADRIVE αλλά και το διαρκή εμπλουτισμό του online συστήματος των συνεργατών. Τις παραπάνω, μεταξύ άλλων, προσπάθειες φαίνεται ότι επιβράβευσαν και για το 2018 οι ασφαλισμένοι και το δίκτυο συνεργατών, γεγονός που καταδεικνύει και το υψηλότατο – περί το 90% – ποσοστό διατηρησιμότητας που σημείωσε η Εταιρεία”.
Πηγή: Ασφαλιστικό Marketing Δεκέμβριος 2018