Είμαι από εκείνους που από χρόνια φανατικά πιστεύουν ότι το αγαθό της ιδιωτικής ασφάλισης πρέπει να συνδεθεί, όσο στενότερα γίνεται, με το εκπαιδευτικό σύστημα της χώρας μας.
του Δημήτρη Τσεκούρα, CEO της Arag Hellas
Θεμελιώδεις παιδαγωγικές έννοιες όπως για παράδειγμα η επιβράβευση της φιλεργατικότητας και της μείζονος προσπάθειας , το συγκριτικό όφελος της αποταμίευσης, η αξία της αλληλεγγύης κλπ που σήμερα φαντάζουν σχεδόν απόμακρες, μόνο θετικό αποτέλεσμα έδωσαν στην αριθμητική της κοινωνικής ζωής.
Ανάμεσα τους νομίζω πως πρέπει να βρει τη θέση του και το αγαθό της ασφάλισης , πάνω στη βάση της ευρύτερης αρχής ότι το προβλέπειν καλύτερο είναι του θεραπεύειν.
Μια τέτοια αξιακή τοποθέτηση συνδέεται πρώτα-πρώτα με τις ομολογημένες σήμερα ανεπάρκειες του κρατικού σχεδιασμού αλλά και με την απομάκρυνση από ιδεολογικά κατάλοιπα του παρελθόντος περί εμπορευματοποίησης , ιδιωτικών συμφερόντων ,ένοχου κέρδους κλπ.
Σε επίπεδο λοιπόν στελεχών μιας ασφαλιστικής επιχείρησης θεωρώ πλέον ότι η ενασχόληση με την ασφαλιστική βιομηχανία αποτελεί μια καλή πτυχιακή ή μεταπτυχιακή επιλογή καταλαμβάνουσα όλο το φάσμα της παροχής υπηρεσιών δηλαδή εκτίμηση κινδύνου, ανάληψη κινδύνου, συμμόρφωση, διαφάνεια, εσωτερικός έλεγχος , επενδύσεις κλπ.
Στο επίπεδο της διαμεσολάβησης γίνεται κάθε μέρα όλο και περισσότερο αντιληπτό πως ο ψηφιακός τρόπος και οι βέλτιστες πρακτικές είναι μονόδρομος.
Στο επίπεδο όμως του καταναλωτή ο δρόμος είναι μακρύς και η εκπαίδευση έχει σπουδαίο ρόλο να παίξει ώστε να κερδηθεί η αξιοπιστία και ο σεβασμός στη δουλειά μας.
Πηγή: Ασφαλιστικό Marketing Μαρτίου 2019