Στην επίλυση υπόθεσης που αφορά το χρόνο ασφάλισης οχήματος σε εταιρεία οδικής βοήθειας συνέβαλε ο Συνήγορος του Καταναλωτή.
Ειδικότερα ο Συνήγορος του Καταναλωτή έλαβε την αναφορά καταναλώτριας που αναφερόταν σε παρατυπία στη διάρκεια ασφάλισης του οχήματός της σε εταιρεία οδικής βοήθειας με το συμβόλαιο της να αναγράφει εξάμηνη κάλυψη έναντι 250 ευρώ, αντί ετήσιας.
Η επίμαχη ασφαλιστική σύμβαση είχε συναφθεί ύστερα από βλάβη του οχήματος κατά την κίνησή του σε εθνική οδό στη διάρκεια της νύχτας.
Επειδή το όχημα της δεν καλυπτόταν από σύμβαση οδικής βοήθειας, βάσει νόμου θα μπορούσε να εξυπηρετηθεί μόνο από μη ασφαλιστική επιχείρηση οδικής βοήθειας και με την προϋπόθεση να προβεί σε ετήσια τουλάχιστον συνδρομή.
Εν συνεχεία ο Συνήγορος του Καταναλωτή απηύθυνε Σύσταση στην εταιρεία να τροποποιήσει τη σύμβασή της με την καταναλώτρια, εκτείνοντας την παροχή της ασφαλιστικής κάλυψης για 6 ακόμα μήνες χωρίς περαιτέρω κόστος, είτε να προβεί σε επιστροφή του 50% του καταβληθέντος αντιτίμου. Η Σύσταση έγινε δεκτή από την εταιρεία, η οποία επέλεξε ως συμβιβαστική λύση της διαφοράς τη χρονική παράταση της σύμβασης.