Στο επενδυτικό πλάνο της Allianz σε βάθος δεκαετίας και τη στρατηγική που αφορά την ανάπτυξη των διαφορετικών καναλιών προώθησης αναφέρεται σε συνέντευξή του στο «am» ο Στέφανος Μαλαχιάς, Εμπορικός Διευθυντής της Εταιρείας. Όπως εξηγεί «εταιρεία – συνεργάτες – πελάτες αποτελούν ένα οικοσύστημα κι εμείς το προσεγγίζουμε ολιστικά σε κάθε µας ενέργεια είτε αυτή αφορά προϊόντα είτε άλλες εμπορικές ενέργειες, έχοντας τους συνεργάτες µας στο κέντρο αυτού του οικοσυστήματος».
Αναφέρει επίσης:
- Στο νέο σχεδιασμό οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές έχουν τον πιο σημαντικό ρόλο και καθόρισαν εν μέρει και πολλές από τις στρατηγικές προτεραιότητες.
- Η Εταιρεία θα εστιάσει σε Εμπορικούς & Βιομηχανικούς Κινδύνους και Ομαδικές Ασφαλίσεις αξιοποιώντας τη συνεργασία µε επιλεγμένους μεσίτες.
- Εστιάζουμε στο οικοσύστημα της υγείας, στα προϊόντα προστασίας σε λογική lifecycle του πελάτη, και στα συνταξιοδοτικά / επενδυτικά προϊόντα U/L, όπου έχουμε ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.
- Έχουμε επενδύσει σε εξειδικευμένες ψηφιακές εφαρμογές εκπαίδευσης ενώ παρέχουμε µία πληθώρα θεματικών ενοτήτων που προσφέρουν την κατάρτιση που χρειάζεται ο συνεργάτης για να ανταποκριθεί στις εξελίξεις της αγοράς.
- Στον κλάδο του αυτοκινήτου έχουν σχεδιαστεί εξειδικευμένες υπηρεσίες που συμβαδίζουν µε τις νέες τεχνολογίες στα οχήματα.
Στο 10ετές πλάνο στρατηγικής ανάπτυξης της Allianz, τι αλλαγές περιλαμβάνονται στις σχέσεις σας µε τους Ασφαλιστικούς Διαμεσολαβητές;
Χαίρομαι που αναφερόμαστε σε 10ετές πλάνο. Ακριβώς γιατί στο πλαίσιο και της στρατηγικής µας συζήτησης µε το μέτοχο, και φυσικά λαμβάνοντας υπόψη και την πανδημία που επαναπροσδιόρισε εν μέρει τις εξελίξεις, όντως ήδη από πέρυσι έχουμε καταρτίσει ένα στρατηγικό πλάνο δεκαετίας. Σε αυτόν το νέο στρατηγικό σχεδιασµό, οι σχέσεις µας µε τους Ασφαλιστικούς Διαµεσολαβητές άµεσα και έµµεσα έχουν περίοπτη θέση και καθόρισαν εν μέρει και πολλές από τις στρατηγικές µας προτεραιότητες. Αν θα μπορούσα να ξεχωρίσω τις πιο σηµαντικές, αυτές είναι: H ψηφιοποίηση µέσω ενός επενδυτικού πλάνου που συµπεριλαµβάνει πλατφόρµες και συστήµατα βελτιστοποίησης του service και της ευκολίας στην καθηµερινότητα του συνεργάτη. Ένα πρώτο milestone σε αυτή την κατεύθυνση είναι το καινούργιο portal, το οποίο έχει ανασχεδιαστεί και εµπλουτιστεί µε πρόσθετες λειτουργίες για να προσφέρει µία καλύτερη εµπειρία στο συνεργάτη µας. Στο στρατηγικό µας πλάνο, έχουµε εντάξει και την ενίσχυση των οµάδων µας που έχουν άµεση επαφή και στενή συνεργασία µε τους ασφαλιστικούς διαµεσολαβητές – όπως είναι οι field managers και οι οµάδες underwriting των διαφορετικών κλάδων.
Διαβάστε επίσης: Η στρατηγική κατεύθυνση της Allianz μέχρι το 2030 (video)
Στην Allianz, δίνουµε επίσης μεγάλη βαρύτητα στην ανατροφοδότηση που λαµβάνουµε από το δίκτυο συνεργατών µας. Για το λόγο αυτόν θέλουµε να ενισχύσουµε τα εργαλεία και τις διαδικασίες που µας δίνουν αυτό το feedback – όπως είναι οι έρευνες ικανοποίησης συνεργατών. Τα αποτελέσµατά τους αποτελούν για εµάς πυξίδα προκειµένου να προτεραιοποιήσουµε τις ενέργειές µας και να βελτιωθούµε στα σηµεία που αναδεικνύουν οι συνεργάτες στην έρευνα. Πιστεύω, ότι εταιρεία – συνεργάτες – πελάτες αποτελούν ένα οικοσύστηµα κι εµείς το προσεγγίζουµε ολιστικά σε κάθε µας ενέργεια είτε αυτή αφορά προϊόντα είτε άλλες εµπορικές ενέργειες, έχοντας τους συνεργάτες µας στο κέντρο αυτού του οικοσυστήµατος. Τέλος, σηµαντικό είναι να αναφέρω ότι στο στρατηγικό µας πλάνο, δεν προβλέπονται αλλαγές που θα αλλάξουν τον πυρήνα της συνεργασίας µας µε τους ασφαλιστικούς διαµεσολαβητές. Θα γίνουν βελτιωτικές αλλαγές που προσβλέπουν µόνο στην ενδυνάµωσή τους και στην καλύτερη κοινή µας πορεία. Θέλουµε να αναπτυχθούµε μαζί µε τους συνεργάτες µας.