Με την ασφαλιστική ζωής John Hancock συνεργάζεται η Amazon για το νέο της wearable και την ψηφιακή πλατφόρμα Halo.
Οι δύο εταιρείες συνεργάζονται στο john Hancock Vitality, όπου οι ασφαλισμένοι θα μπορούν να συνδέονται με την πλατφόρμα και να κερδίζουν πόντους από τους στόχους που επιτυγχάνουν οι οποίοι εν συνεχεία θα μεταφράζονται σε εκπτώσεις.
Το halo Band θα είναι προαιρετικό για τα μέλη του Vitality της Hancock.
Όπως αναφέρει η εταιρεία «η Amazon μας πλησίασε, το φθινόπωρο του 2018, περίπου τη στιγμή που ξεκινήσαμε τη στρατηγική Vitality for All», λέει ο Brooks Tingle, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της John Hancock Insurance.
Υπάρχουν συνολικά 19.000 πόντοι που οι ασφαλισμένοι μπορούν να κερδίσουν. Χρειάζονται 7.000 για να φτάσουν στο Gold status και να έχουν πρόσβαση σε σειρά από οφέλη.
«Θέλουμε να διασφαλίσουμε ότι υπάρχει επιλογή και εναλλακτικές λύσεις για τους πελάτες μας», λέει ο Lindsay Hanson, επικεφαλής συνεργασιών και καινοτομίας για την John Hancock.
Καθώς πλησιάζει το λανσάρισμα, ο Brooks Tingle, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της John Hancock πιστεύει ότι προσεγγίζει ένα δεκτικό κοινό σε τέτοιες τεχνολογίες.
Η πανδημία COVID-19, είπε, οδήγησε περισσότερους καταναλωτές να σκεφτούν τη δική τους θνησιμότητα και πώς η υποκείμενη υγεία τους επηρεάζει αυτόν τον κίνδυνο. Αυτό δημιουργεί μια μεγάλη ευκαιρία για το Vitality.