Κάθε χρόνο, σε κάθε μεγάλο ή μικρό περιστατικό που απασχολεί την αγορά μας έχω (αρχικά) την ίδια αυθόρμητη σκέψη. Τι θα έλεγε ο Φίλιππος Μωράκης αν ζούσε αυτές τις αλλαγές.
Αυτή την επικαιρότητα, αυτές τις δύστροπες – ιστορικές – εποχές. Είναι φυσιολογικό να έχω αυτή την αντίδραση; Νομίζω πως ναι. Και ας πέρασαν 7 χρόνια από τότε που μας άφησε.
γράφει ο Νίκος Μωράκης (editorial AM #78)
Φυσιολογικό γιατί πέρα από ότι ήταν πατέρας μου και πρότυπο, είχε κι έναν δικό του τρόπο να αντιλαμβάνεται καταστάσεις και να «ζυγίζει» τα θέματα της αγοράς. Μια δική του προσέγγιση η οποία μαζί με το εκπαιδευτικό του έργο, του έδωσε την αναγνωρισιμότητα και το σεβασμό που είχε στην Ασφαλιστική Αγορά. Δεν μασούσε τα λόγια του, υποστήριζε τα γραπτά του ακόμα και αν αυτό του στοίχιζε συνεργασίες ακόμα και φιλίες και αν καμιά φορά το «χόντρυνε» χάνοντας το δίκιο του, αυτό συνέβαινε συνήθως από το πάθος που τον παρέσυρε και τον έκανε να γράφει πράγματα που δεν γράφονται, που πολύ δύσκολα αποτυπώνονται στο χαρτί χωρίς να παρεξηγηθούν.
Αυτή του η αδυναμία όμως αποκάλυπτε και την αυθεντικότητά του.
Και μετά από τόσα χρόνια και κουβέντες που έχω κάνει με ανθρώπους της αγοράς καταλαβαίνω ότι αυτό ήταν και το μυστικό της επιτυχίας του. Γι΄ αυτό αγαπήθηκε. Η αγορά είχε και έχει ανάγκη από ειλικρινείς, αυθεντικούς ανθρώπους και δη δημοσιογράφους. Από ανθρώπους που οι στόχοι τους δεν αποβλέπουν καθαρά και μόνο στο προσωπικό τους κέρδος, αλλά στο συλλογικό. Που θέλουν να προσφέρουν και να εργαστούν για το καλό της αγοράς, ανεξάρτητα από τις όποιες συνέπειες για τους ίδιους. Εύκολα το λες, δύσκολα το κάνεις. Θέλει γερό στομάχι και πείσμα. Οι πράξεις σου, μεταγενέστερα, μπορεί να σε κάνουν πλούσιο, να σου δώσουν φήμη και αναγνώριση, υπάρχει όμως το ενδεχόμενο και να σε ξεβράσουν στα… αζήτητα χωρίς καμία αναγνώριση. Ποτέ δεν ξέρεις την έκβαση των προσπαθειών σου. Ειδικά σε θέματα εκπαίδευσης, διαχείρισης και μεταφοράς ευαίσθητων πληροφοριών, που πολύ εύκολα θα μπορούσαν να σε κάψουν. Ειδικά την εποχή των social media.
Ο Φ.Μ. σίγουρα κέρδισε αναγνώριση και καλό όνομα, το οποίο σε συνδυασμό με τη δική μας σκληρή δουλειά και τον επαγγελματισμό που έχουμε δείξει τα τελευταία 7 χρόνια, ανέδειξαν το Ασφαλιστικό Marketing και το insurancedaily.gr ως δύο από τα πλέον αντικειμενικά και αξιόπιστα ειδησεογραφικά μέσα στην Ελληνική Ασφαλιστική Αγορά.
«Μάρτυράς μας» τα google analytics που φροντίζουν από το 2007 – οπότε ιδρύθηκε το site – να μετράνε και να καταγράφουν τις επιδόσεις μας. Αυτά τα analytics είναι το feedback που παίρνουμε και επιβεβαιώνει τις αποφάσεις τις οποίες κατά καιρούς λαμβάνουμε αλλά και την πρόοδο που κάνουμε. Πιο συγκεκριμένα το 2013 – σύμφωνα πάντα με τα google analytics – το insurancedaily.gr το επισκεπτόντουσαν καθημερινά κατά μέσο όρο 3.200 μοναδικοί επισκέπτες. Σήμερα – όχι την περίοδο της γενικευμένης καραντίνας και έξαρσης του Covid-19 – το επισκέπτονται κατά μέσο όρο 6.500 μοναδικοί επισκέπτες (103% αύξηση επισκεψιμότητας), ενώ την περίοδο από τα μέσα Μαρτίου μέχρι τα τέλη Μαΐου η επισκεψιμότητα σε καθημερινή βάση δεν έπεφτε κάτω από τις 8.000 μοναδικούς χρήστες με την ημέρα ρεκόρ να σημειώνεται στις 30 Μαρτίου που έσπασε το φράγμα των 12.000 μοναδικών χρηστών. Εντυπωσιακά νούμερα για μια αγορά 20.126 πιστοποιημένων ασφαλιστικών διαμεσολαβητών οι οποίοι περιμένουμε (δυστυχώς) να μειωθούν μετά και την εφαρμογή του νόμου για τις υποχρεωτικές ώρες επαναπιστοποίησης.
Και αυτά είναι τα «στεγνά» ποσοτικά νούμερα τα οποία δυστυχώς δεν… μετράνε το ηθικό πλεονέκτημα που εμείς στην ομάδα του insurancedaily.gr και του Ασφαλιστικού Marketing πιστεύουμε ότι διαθέτουμε και το οποίο χτίσαμε μέσα από ρεπορτάζ πρώτης γραμμής, ειδήσεις ουσιαστικού περιεχομένου, με αμεσότητα στην επικοινωνία και αντικειμενικότητα στη μεταφορά της πληροφορίας.
Σας ευχαριστούμε για την εμπιστοσύνη και για την επιλογή του δικού μας μέσου για την ενημέρωσή σας όπως ευχαριστούμε και τον Φίλιππο Μωράκη για την μοναδική ευκαιρία που μας έδωσε και ο οποίος σαν σήμερα το 2013 έφυγε από τη ζωή.