Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν το “μεγάλο αδελφό” και σε πολλές περιπτώσεις έχουν αποκαλύψει ασφαλιστικές απάτες. Όπως και στην υπόθεση του Billy Cooper που ζητούσε αποζημίωση £ 98.000 από την Aviva και στη δικαστική διαμάχη που έγινε αποκαλύφθηκε ότι η αξίωση του ήταν δόλια.
Ο ίδιος όντας εργαζόμενος σε κατασκευές είχε υποστηρίξει ότι οι τραυματισμοί που είχε υποστεί σε τροχαίο ατύχημα το 2013 τον κατέστησαν μη ικανό να εργάζεται, ωστόσο στο facebook ανήρτησε εικόνες από στέγη που έφτιαχνε.
Επιπλέον είχε δηλώσει ότι είχε πρόβλημα αστάθειας στο βάδισμα, ωστόσο είχε μοιραστεί στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης τη συμμετοχή του σε βάδην και ποδηλασία.
Τελικά ο ενάγων καταδικάστηκε να καταβάλει στην Aviva περισσότερα από £ 13,000, που ήταν τα έξοδα της ασφαλιστικής για την υπεράσπιση της απαράδεκτης απαίτησης.
Η Aviva εκπροσωπήθηκε από την παγκόσμια δικηγορική εταιρεία Clyde & Co, της οποίας συνεργάτης, ο Damian Rourke (στην εικόνα), δήλωσε ότι ο Cooper αναγκάστηκε να παραιτηθεί από την αξίωσή του λόγω του άρθρου 57 του νόμου περί ποινικής δικαιοσύνης και δικαστηρίων. “Αυτό που συμβαίνει με τους ανέντιμους ενάγοντες όπως αυτός είναι ότι αν μπορέσουμε να αποδείξουμε ότι ένα ουσιαστικό μέρος του αιτήματός τους είναι αναληθές, το δικαστήριο μπορεί να απορρίψει ολόκληρη την απαίτηση”, εξήγησε ο Rourke. “Πιστεύω ότι έχει γίνει πολύ πιο επικίνδυνο για τους ανθρώπους πλέον να είναι ανέντιμοι στις απαιτήσεις τους”.