Λεία για hackers αποτελούν οι ιδιωτικές πληροφορίες των οδηγών που αποθηκεύονται σε cloud και χρησιμοποιούνται από τις ασφαλιστικές εταιρείες για να δημιουργήσουν το προφίλ των οδηγών και με βάση τη συμπεριφορά τους να παρέχουν στους πελάτες τους εκπτώσεις στα ασφάλιστρα.
Η χρήση συνδεδεμένων επισκευών, η τηλεματική, τα νέα συστήματα στα οχήματα και τα προγράμματα UBI καθορίζουν εξετάζοντας διάφορες παραμέτρους -όπως τη μέση ταχύτητα και τον τρόπο που στρίβει το όχημα- το ποσό των ασφαλίστρων που πληρώνει ο καταναλωτής, εξηγούν ερευνητές από το Πανεπιστήμιο Ben-Gurion Πανεπιστήμιο της στην πόλη Beer Sheva της Νεγκέβ στο Ισραήλ.
Χρησιμοποιώντας έναν αλγόριθμο, οι πανεπιστημιακοί ερευνητές ήταν σε θέση να αποδείξουν ότι είναι δυνατόν για έναν τρίτο να συγκεντρώσει προσωπικά δεδομένα. Η έρευνα διεξήχθη από το πανεπιστήμιο BGU και το φοιτητή Βλαντιμίρ Kaplun Peled, του οποίου η μελέτη αποτέλεσε μέρος της διατριβής του σε συνεργασία με τον σύμβουλό του, τον καθηγητή Michael Segal από το τμήμα Επικοινωνιακών Συστημάτων.
«Με βάση την έρευνά μας, ένας εισβολέας χρειάζεται μόνο ένα μέρος των πληροφοριών που παρέχονται σε επιχειρήσεις UBI για να ανακαλύψει πληροφορίες όπως, το σπίτι ή την εργασία ενός οδηγού, ή που συναντήθηκε με κάποιον κλπ. Επίσης όσο τα συνδεδεμένα οχήματα και τα δίκτυα αυξάνονται είτε για τη συλλογή δεδομένων είτε για λόγους ψυχαγωγίας, οι ευκαιρίες για να απκτήσει κάποιος πρόσβαση σε προσωπικές πληροφορίες θα αυξάνονται» αναφέρει ο Segal.
«Ως συνδεδεμένα δίκτυα οχημάτων γίνει ευρύτερα χρησιμοποιείται για τη συλλογή δεδομένων του οδηγού και να παρέχουν πληροφορίες ή ψυχαγωγία, την ευκαιρία για κάποιον να αποκαλύψει προσωπικές πληροφορίες, θα αυξηθεί επίσης», πρόσθεσε. Η έρευνα υποστηρίχθηκε από το Κέντρο IBM Cyber Security Excellence of BGU που δημιουργήθηκε στο πανεπιστήμιο το 2014. Αυτή η κοινοπραξία έχει αναπτύξει ένα πρόγραμμα σπουδών που θα συμβάλλει στην εκπαίδευση της επόμενης γενιάς των επαγγελματιών.
Πηγή: Insurancejournal