Τριπλή ώθηση στα έσοδα από τις ασφαλιστικές εργασίες κερδίζει φέτος ο κλάδος Ασφάλισης Αστικής Ευθύνης Οχημάτων.
Του Πλάτωνα Τσούλου
Ειδικότερα, τα τελευταία στοιχεία για τις ταξινόμησης και τις εισαγωγές μεταχειρισμένων οχημάτων στην Ελλάδα, εμφανίζουν από την αρχή του έτους τον συνολικό αριθμό των ΙΧ που κυκλοφόρησαν για πρώτη φορά, αυξημένο κατά 11,9% (Οκτάμηνο) σε σχέση με πέρυσι. Πρόκειται για εξέλιξη η οποία δείχνει ότι και φέτος ο στόλος των ασφαλισμένων οχημάτων θα ενισχυθεί από νέα Ι.Χ.
Ταυτόχρονα φέτος διαπιστώνεται μία σταθεροποίηση του αριθμού των ανασφάλιστων Ι.Χ. σε επίπεδα κατά πολύ χαμηλότερα των προηγούμενων ετών. Το γεγονός αυτό δίνει τη δυνατότητα στην αγορά αφενός να κρατήσει στην «οικογένειά» της όσους ανασφάλιστους οδηγούς αποφάσισαν τελικά να ασφαλίσουν τα οχήματα τους, αφετέρου να δημιουργήσει μία καλή βάση επίλυσης του ζητήματος με τα ανασφάλιστα οχήματα, μόλις η κυβέρνηση ρυθμίσει μια σειρά από εκκρεμότητες που θα επιτρέψουν τις διασταυρώσεις στη βάση δεδομένων με τα κυκλοφορούντα Ι.Χ. στην Ελλάδα.
Πληροφορίες αναφέρουν ότι, η σχετική διαδικασία θα ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του 2023, οπότε στο βαθμό που όλα κυλήσουν ομαλά, από το 2024 η ασφαλιστική αγορά θα μπορεί να ελπίζει σε μία οριστική λύση στη μάχη που χρόνια δίνει για τον δραστικό περιορισμό των ανασφάλιστων οχημάτων.
Ώθηση στα ασφαλιστικά έσοδα του κλάδου Αστικής Ευθύνης Οχημάτων προσφέρουν επίσης οι σταδιακές, μικρής κάθε φορά κλίμακας, ανατιμήσεις που αποφασίζουν οι ασφαλιστικές εταιρείες για τις καλύψεις παρέχουν στο πελατειακό τους κοινό, ανατιμήσεις οι οποίες υπολογίζονται με βάση το παραμετρικό σύστημα που εφαρμόζει σχεδόν στο σύνολό του ο κλάδος.