ZeniΘ, ο 1ος πάροχος ολοκληρωμένης ενέργειας στην Ελλάδα, έλαβε μια ακόμη σημαντική διάκριση – το bronze award στην κατηγορία Best in Loyalty & Engagement στον κλάδο της Ενέργειας στα Loyalty Awards 2019 που πραγματοποιήθηκαν την Τρίτη, 02 Απριλίου.
Η ΖeniΘ αναδείχθηκε σε bronze νικητή για την υπηρεσία 24/7 Home Emergency που προσφέρει δωρεάν σε όλους τους πελάτες, σε συνεργασία με την ΑΧΑ, στηρίζοντας έμπρακτα στα οικογενειακά τους έξοδα, παρέχοντας τεχνικές υπηρεσίες για το σπίτι και την επιχείρησή τους.
Όλοι οι πελάτες της ZeniΘ, παλιοί και νέοι, μπορούν να επωφελούνται δωρεάν της τεχνικής βοήθειας στην κατοικία ή στον επαγγελματικό τους χώρο, για να καλύψουν ένα σύνολο τεχνικών αναγκών που περιλαμβάνουν αποκατάσταση βλάβης σε υδραυλικές και ηλεκτρολογικές εγκαταστάσεις, σε εγκαταστάσεις φυσικού αερίου, σε κλειδαριές και σε υαλοπίνακες – κρύσταλλα καθώς και ένα σύνολο επιπρόσθετων υπηρεσιών.
Ο κ. Mάνος Εξαρχουλάκος, Διευθυντής Μarketing και Επικοινωνίας της ZeniΘ παραβρέθηκε στην λαμπερή τελετή απονομής, δηλώνοντας: «Η ZeniΘ, ο 1ος πάροχος ολοκληρωμένης ενέργειας, έχει κερδίσει από το 2000 μέχρι και σήμερα, την εμπιστοσύνη εκατοντάδων χιλιάδων πελατών σε όλη την Ελλάδα σε φυσικό αέριο και ρεύμα! Το ελάχιστο που θα μπορούσε να κάνει για να επιβραβεύσει την εμπιστοσύνη αυτή είναι οι δωρεάν παροχές που προσφέρει η υπηρεσία 24/7 Home Emergency σε συνεργασία με την ΑΧΑ, σε όλους τους πελάτες ZeniΘ, παλιούς και νέους ς. Αυτή τη στιγμή, η Δωρεάν Υπηρεσία 24/7 Home Emergency καλύπτει τις ανάγκες πελατών μας στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη, καθώς και στις πόλεις της Λάρισας, του Βόλου, των Τρικάλων, της Καρδίτσας, των Ιωαννίνων, της Πάτρας, της Λαμίας, της Κορίνθου, του Ηρακλείου Κρήτης, των Χανίων και της Καβάλας. Θέλουμε να ευχαριστήσουμε τους διοργανωτές των «Loyalty Awards» για τη βράβευση αυτή όμως η μεγαλύτερη επιβράβευση για μας είναι οι ικανοποιημένοι πελάτες μας!».
Τα βραβεία Loyalty Awards 2019, που διοργανώνονται από τη Boussias Communications, αποτελούν έναν αναγνωρισμένο θεσμό που επιβραβεύει τις καλύτερες πρακτικές σε προγράμματα consumer loyalty του επιχειρηματικού χώρου, ανά ενότητα δραστηριοποίησης. Στην κριτική επιτροπή των βραβείων συμμετέχουν εμπειρογνώμονες, πανεπιστημιακοί, εκπρόσωποι φορέων και υψηλόβαθμα στελέχη από το χώρο του marketing, της επικοινωνίας και της εξυπηρέτησης πελατών.