Η Ένωση Νοσηλευτών Ελλάδος (ΕΝΕ) διοργανώνει την Απολογιστική Ημερίδα με θέμα: «Αγωγή Υγείας μέσω του Σχολείου, της Οικογένειας, της Κοινότητας», την Τετάρτη 17 Ιουνίου και ώρα 15:30 στο Αμφιθέατρο της Εθνικής Σχολής Δημόσιας Υγείας – Ε.Σ.Δ.Υ (Λ. Αλεξάνδρας 196), στο πλαίσιο υλοποίησης της Πράξης «ΠΡΟΛΗΨΗ ΚΑΙ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ ΣΕ ΣΧΟΛΕΙΑ ΠΕΡΙΟΧΩΝ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΛΗΓΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ ΣΕ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ ΣΤΑΔΙΑΚΗΣ ΕΞΟΔΟΥ (ΑΤΤΙΚΗ – ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ, κωδικός MIS 430671)» το οποίο συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο και Εθνικούς Πόρους.
Κύριος στόχος της Ημερίδας είναι να ενημερώσει λεπτομερώς τους συμμετέχοντες για τα αποτελέσματα του έργου «Αγωγή Υγείας μέσω του Σχολείου, της Οικογένειας, της Κοινότητας» αλλά και για τις δραστηριότητες που έλαβαν χώρα κατά τη διάρκεια της εν λόγω πρωτοβουλίας. Αποσκοπεί επίσης στο να αναδείξει τη σημαντικότητα του έργου, όπως αυτή αποτυπώθηκε στην ικανοποίηση τόσο της Εκπαιδευτικής, όσο και της Νοσηλευτικής Κοινότητας.
Το πρόγραμμα αφορά τη διεξαγωγή 200 παρεμβάσεων σε μαθητές Ε’ και ΣΤ’ τάξης Δημοτικού και 200 παρεμβάσεις σε τμήματα ενηλίκων (γονέων – εκπαιδευτικών) αναφορικά με θέματα Αγωγής Υγείας και κυρίως την παροχή Βασικών Πρώτων Βοηθειών μέσω της χρήσης της βιωματικής μεθόδου και οπτικοακουστικών μέσων. Οι δράσεις επικεντρώνονται σε συνολικά 200 σχολεία που υπάγονται στη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Γ’ Αθηνών, Δυτικής και Ανατολικής Αττικής και Πειραιά καθώς και στη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής και Ανατολικής Θεσσαλονίκης.
Η συγκεκριμένη πρωτοβουλία είχε θετικό αντίκτυπο σε χιλιάδες συμπολίτες μας, και σε περιοχές που είχαν πληγεί περισσότερο οικονομικά και κοινωνικά από την κρίση στη χώρα μας.
Ομιλητές στην εκδήλωση θα είναι Ακαδημαϊκοί προερχόμενοι από το χώρο της Υγείας και το χώρο της Εκπαίδευσης. Επαγγελματίες υγείας που συμμετείχαν ενεργά στο πρόγραμμα θα αναδείξουν μέσα από την εμπειρία τους τη συνεισφορά της νοσηλευτικής επιστήμης στο γενικό σύνολο, ενώ οι ομιλητές από το χώρο της εκπαίδευσης θα αποτυπώσουν τη συμβολή του έργου στον εμπλουτισμό του συμβατικού σχολικού προγράμματος μέσα από την απόκτηση χρήσιμων κοινωνικών δεξιοτήτων και γενικά στη βελτίωση της εκπαιδευτικής διαδικασίας.