Η Υδρόγειος Ασφαλιστική είναι μια αμιγώς Ελληνική Ασφαλιστική εταιρεία με πάνω από σαράντα χρόνια ιστορία. Με Όραμά της να αποτελεί «Ασφαλή Δύναμη» συγκαταλέγεται ανάμεσα στις Ελληνικές Ασφαλιστικές Εταιρείες με υψηλό κύρος αξιοπιστία και φερεγγυότητα. Αποστολή της είναι να δημιουργεί και να παρέχει υψηλής ποιότητας ασφαλιστικά προϊόντα και υπηρεσίες, λειτουργώντας με επαγγελματισμό, υπευθυνότητα και, κυρίως, διατηρώντας ένα ανθρώπινο πρόσωπο, σε ό,τι αφορά τις σχέσεις της με τους πελάτες, συνεργάτες, εργαζομένους, εταίρους του επιχειρηματικού και ευρύτερου κοινωνικού της περιβάλλοντος.
Η συντακτική ομάδα του Ασφαλιστικού Marketing ζήτησε από τον Αντιπρόεδρο & Διευθύνοντα Σύμβουλο της Υδρογείου κ. Παύλο Κασκαρέλη να μας μιλήσει για τις καινούργιες συμβάσεις με τους συνεργάτες του, για το Solvency II αλλά και για το ρόλο των Ελληνικών Ασφαλιστικών Εταιρειών. Διαβάστε την πολύ ενδιαφέρουσα συνέντευξή του που δημοσιεύεται στο Ασφαλιστικό Marketing Νοεμβρίου 2014.
Η ελληνική ασφαλιστική αγορά κατά ζημιών του 2014 δεν θυμίζει σε τίποτα ότι ίσχυε τις προηγούμενες δεκαετίες. Νέο νομοθετικό πλαίσιο για την υποχρεωτική ασφάλιση οχημάτων, νέες οδηγίες από την εποπτική αρχή, νέες συμβάσεις με τους Συνεργάτες, νέες (υποχρεωτικές εν πολλοίς) ηλεκτρονικές πλατφόρμες και μηχανογραφικές εφαρμογές. Πώς ανταποκρίθηκε η Υδρόγειος σε όλα αυτά;
Θεωρώ ότι το 2014 ήταν μι α χρονιά – σταθμός για την ασφαλιστική αγορά. Δρομολογήθηκαν μία σειρά από μεγάλες και σημαντικές αλλαγές – π.χ. οι πράξεις 30 και 31 της Τράπεζας της Ελλάδος, το νέο νομοθετικό πλαίσιο για την ασφάλιση οχημάτων, κ.λπ. – που φέρνουν το σύνολο της αγοράς ένα βήμα μπροστά στο δρόμο του εκσυγχρονισμού. Εξυπακούεται ότι όλες οι μεταβάσεις απαιτούν χρόνο, κόπο και επενδύσεις από αυτούς που τις εφαρμόζουν, εν προκειμένω τις ασφαλιστικές εταιρείες και τους διαμεσολαβητές. Εμείς στην Υδρόγειο είχαμε ξεκινήσει την προετοιμασία μας έγκαιρα, γεγονός που μας έδωσε την ευελιξία να προχωρήσουμε απρόσκοπτα με τις απαιτούμενες αλλαγές. Για παράδειγμα, τα τρία τελευταία χρόνια έχουμε κάνει μεγάλες και συστηματικές επενδύσεις στην εσωτερική μας αναδιοργάνωση και σε νέες υποστηρικτικές τεχνολογίες, ενώ μεγάλη προσπάθεια έχει στραφεί επίσης στη διάχυση της τεχνογνωσίας και της νέας ασφαλιστικής κουλτούρας τόσο στο εσωτερικό της εταιρείας όσο και προς το δίκτυο των ασφαλιστικών μας διαμεσολαβητών. Ενδεικτικά μόνο να αναφέρω ότι, ήδη από το 2012, είχαμε θέσει σε εφαρμογή το σύστημα Agent Print (τυπώνω – πληρώνω) ως μέρος της ευρύτερης ηλεκτρονικής πλατφόρμας διαχείρισης που συνδέει διαδραστικά την Εταιρεία με το δίκτυό της, την οποία συνεχώς εμπλουτίζουμε με νέες δυνατότητες και εργαλεία προς όφελος των συνεργατών μας. Επίσης, ήδη εδώ και ένα χρόνο έχουμε επενδύσει στην τεχνολογία των visual analytics, ως εργαλείο στρατηγικής ανάλυσης και σχεδιασμού, παρέχοντας μάλιστα ειδική πλατφόρμα μέσω της οποίας ο συνεργάτης έχει πρόσβαση σε χρήσιμα στατιστικά στοιχεία και αναλύσεις που αφορούν το χαρτοφυλάκιό του. Εξυπακούεται ότι όλες αυτές οι επενδύσεις και τα νέα εργαλεία όχι μόνο απαντούν στις νομοθετικές και εποπτικές απαιτήσεις, αλλά – κυρίως – μας βοηθούν να ανταποκριθούμε καλύτερα στις ευρύτερες ανάγκες της αγοράς και των καταναλωτών, μέσα από καλύτερα προϊόντα και υπηρεσίες.