Τις βάσεις για να αντιμετωπίσουν τα σύγχρονα στελέχη τις προκλήσεις του ψηφιακού περιβάλλοντος στο χώρο του φαρμάκου θέτει η φαρμακευτική εταιρεία Roche Hellas σε συνεργασία με το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Επενδύοντας στον σύγχρονο εργαζόμενο στην Ελλάδα του σήμερα, οι δύο φορείς προχώρησαν στην εκπόνηση ενός πρωτοποριακού εκπαιδευτικού προγράμματος με έμφαση στα ψηφιακά μέσα, τις νέες τεχνολογίες και το ψηφιακό μάρκετινγκ. Το πρόγραμμα πραγματοποιείται για πρώτη φορά στον κλάδο του φαρμάκου, ονομάζεται #Roche-AUEB_Digital_Academy, είναι διάρκειας 6 μηνών και συνολικά 100 εκπαιδευτικών ωρών και απευθύνεται σε 25 στελέχη της Roche Hellas.
«Πρόκειται για μια καινοτόμο πρωτοβουλία – απαραίτητη σήμερα για τον εκσυγχρονισμό του κλάδου και της αγοράς γενικότερα – μέσω της οποίας το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών καλείται να μεταλαμπαδεύσει τις γνώσεις, την εξειδίκευση και την εκπαιδευτική εμπειρία ετών σε θέματα νέων τεχνολογιών στα σύγχρονα στελέχη. Το πρόγραμμα έχει υιοθετήσει ένα μίγμα ακαδημαϊκής και πρακτικής εκπαιδευτικής προσέγγισης με στόχο την ταχύτερη και αποτελεσματικότερη εξοικείωση των στελεχών με τις προκλήσεις και ευκαιρίες που παρέχουν οι ψηφιακές τεχνολογίες στο χώρο του φαρμάκου σήμερα», δήλωσε ο αναπληρωτής καθηγητής στο Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας και επιστημονικός υπεύθυνος του Προγράμματος, Δρ. Σέργιος Δημητριάδης.
Σύμφωνα με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Roche Hellas, Δρ. Alexander Zehnder «Η Roche Hellas συμπράττει με τον πιο καταξιωμένο φορέα εκπαίδευσης σε θέματα μάρκετινγκ στην Ελλάδα, ως κοινωνικά υπεύθυνος εταίρος, συμβάλλοντας στην αναβάθμιση του προφίλ όχι μόνο των εργαζομένων της, αλλά γενικότερα των σύγχρονων επαγγελματιών που εργάζονται στη χώρα. Η Roche είναι μία εταιρεία που δραστηριοποιείται στην Ελλάδα και επενδύει στους εργαζομένους της χώρας. Με το πρόγραμμα αυτό επιχειρούμε να διαμορφώσουμε στελέχη ικανά να ανταποκριθούν σε διεθνείς τάσεις αξιοποιώντας τις ψηφιακές τεχνολογίες μέσα σε ένα περιβάλλον οικονομικών προκλήσεων και αυξημένων απαιτήσεων».
Το #Roche-AUEB_Digital Academy αποτελεί πρωτοβουλία του Τμήματος Πληροφορικής της Roche Hellas, στο πλαίσιο της digital στρατηγικής της εταιρείας. Προέκυψε, σύμφωνα με τον Διευθυντή Πληροφορικής της Roche Hellas, Δρ. Παναγιώτη Σουκάκο «από την έντονη ανάγκη για την καλλιέργεια μιας εσωτερικής κουλτούρας digital marketing, την οποία υπαγορεύει επιτακτικά η αυξανόμενη δύναμη του ηλεκτρονικού εμπορίου, η διείσδυση των νέων τεχνολογιών και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, και το νέο πεδίο ψηφιακού επιχειρείν που διατίθεται στις επιχειρήσεις του κλάδου».
Με την ανάληψη αυτής της πρωτοβουλίας, η Roche Hellas επιβεβαιώνει ακόμα μια φορά τη δέσμευσή της να επενδύει στη συνεχή ανάπτυξη και επιμόρφωση των εργαζομένων της, κάτι το οποίο συνέβαλε και στην ανάδειξή της σε Best Work Place το 2013 και το 2014.
Σχετικά με το #Roche-AUEB_Digital_Academy
Το #Roche-AUEB_Digital_Academy είναι ένα εξάμηνο εκπαιδευτικό πρόγραμμα συνολικής διάρκειας 100 εκπαιδευτικών ωρών, το οποίο επικεντρώνεται στα ψηφιακά μέσα ενημέρωσης και την αξιοποίησή τους από επαγγελματικής πλευράς και απευθύνεται αρχικά σε 25 στελέχη της Roche Hellas. Το πρόγραμμα είναι προσαρμοσμένο στις ανάγκες της εταιρείας και θεμελιωμένο τόσο σε ακαδημαϊκή όσο και σε επαγγελματική γνώση, υιοθετώντας ένα μίγμα θεωρητικής και πρακτικής εκπαιδευτικής προσέγγισης.
Στο πλαίσιό του έχουν προγραμματιστεί διαλέξεις από μέλη του Διδακτικού και Ερευνητικού Προσωπικού του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, καθώς και από έγκριτους επαγγελματίες με εξειδίκευση στην ψηφιακή αγορά. Μετά την ολοκλήρωση του προγράμματος οι συμμετέχοντες θα λάβουν πιστοποιητικό Digital Marketing από το Κέντρο Επαγγελματικής Κατάρτισης του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.