Έρευνα της EY (Ernst & Young) αποδεικνύει ότι οι Manager στα τμήματα προσαρμογής του νέου κανονιστικού πλαισίου που χρησιμοποιούν τη τεχνολογία στη καθημερινότητα τους, είναι πιο αποδοτικοί στην εργασία τους.
Οι ρυθμιστικές αλλαγές είναι γεγονός στην ασφαλιστική αγορά, και τα τμήματα προσαρμογής ή οι ομάδες εργασίας που δουλεύουν για την ομαλή προσαρμογή της εταιρίας στα νέα μέτρα που εφαρμόζει η Εποπτική Αρχή και το Solvency II πρέπει να είναι χρήστες και γνώστες της τεχνολογίας. Αυτό είναι το αποτέλεσμα της έρευνας από την EY σε 16 ασφαλιστικές εταιρείες με το 88% αυτών να κάνουν χρήση της τεχνολογίας για “βασικές λειτουργίες”, όπως η παρακολούθηση των νέων και τροποποιημένων νόμων και η παρακολούθηση σχεδίων δράσης.
Ωστόσο, αυτό που λείπει είναι μια προηγμένη, ολοκληρωμένη τεχνολογικά λύση, που θα έχει σχεδιαστεί για να ανταποκρίνεται στη “συμμόρφωση” των ειδικών αναγκών των Ασφαλιστικών Εταιριών. Μερικές εταιρίες βρίσκονται στη διαδικασία της οικοδόμησης μιας τέτοιας λύσης. Συνεργάτης της EY, δήλωσε ότι το κύριο μέλημα για την τεχνολογία αυτή είναι πόσο καλά θα ενσωματώνει όλα τα χαρακτηριστικά της επιχείρηση για να αποδώσει τα σχετικά στοιχεία.
“Υπάρχουν όλο και περισσότερες εκθέσεις Γενικών Διευθυντών πάνω στο θέμα” δηλώνει ο συνεργάτης της EY, συνεχίζοντας.”Πιστεύουμε ότι η χρήση της τεχνολογίας θα εξελιχθεί μέσα από αυτές τις διαδικασίες και θα βελτιώσει συνολικά την ανάληψη κινδύνων αλλά και των πρακτικών ελέγχου στις Ασφαλιστικές Εταιρίες.”
Στις μέρες μας, ένα μεγάλο μέρος της τεχνολογίας που δημιουργείτε για τον έλεγχο διαδικασιών μέσα σε μια Ασφαλιστική Εταιρία γίνεται σε μεμονωμένη βάση, προσθέτει. Αυτό συμβαίνει επειδή τα τμήματα προσαρμογής στις εταιρίες θέλουν να βεβαιωθούν ότι η τεχνολογία που χρησιμοποιούν είναι σωστή για τη συγκεκριμένη δουλειά, όχι για τις ευρύτερες ανάγκες της εταιρίας.