Το Insurancedaily.gr αναδημοσιεύει προτάσεις του insurancesplash που θα σας βοηθήσουν να αυξήσετε εργασίες και να προσελκύσετε μεγαλύτερο πελατολόγιο:
1. Κάρτες έκτακτης ανάγκης – Δημιουργήστε κάρτες έκτακτης ανάγκης με τους τοπικούς-εθνικούς αριθμούς της πυροσβεστικής υπηρεσίας, της αστυνομίας, του κέντρου δηλητηριάσεων κλπ. Συμπεριλάβετε τα στοιχεία επικοινωνίας σας και τον αριθμό τηλεφώνου σας σε περίπτωση που οι πελάτες σας χρειαστεί να το έχουν άμεσα. Έτσι οι πελάτες σας θα κρατήσουν μία κάρτα με σημαντικές πληροφορίες και τα στοιχεία σας μέσα στο πορτοφόλι τους.
2. Σωστή υπογραφή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου – Εάν δεν έχετε ήδη αυτοματοποιημένη υπογραφή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, δημιουργήστε αμέσως μία. Συμπεριλάβετε όλα τα στοιχεία επικοινωνίας εσάς όπως τη διεύθυνση, τους αριθμούς τηλεφώνου, τον ιστότοπο, το twitter, το facebook κ.λπ.
3. Μπείτε στα κινητά τηλέφωνα των πελατών σας – Ενθαρρύνετε τους πελάτες σας να βάλουν στις επαφές τους τον τηλεφωνικό σας αριθμό σε περίπτωση που έχουν κάποια απορία ή χρειαστεί να χρησιμοποιήσουν το συμβόλαιο τους και πρέπει να σας συμβουλευτούν. Έτσι όπου βρίσκονται θα έχουν τα στοιχεία επικοινωνίας σας και θα είναι πολύ πιο εύκολο να σας κάνουν μία σύσταση.
4. Δημιουργήστε έναν ιστότοπο εύχρηστο και απλό: Κάθε ιδιοκτήτης επιχείρησης θα πρέπει να έχει έναν ιστότοπο ο οποίος θα του επιτρέπει να δημοσιεύει και να επεξεργάζεται εύκολα το δικό του περιεχόμενο στο διαδίκτυο. Εάν λόγου χάρη υπάρξει μία πλημμύρα ή μια τοπική κατάσταση έκτακτης ανάγκης θα μπορέσετε να ενημερώσετε από εκεί τους πελάτες σας.
5. Χρησιμοποιήστε βίντεο πωλήσεων – Τα βίντεο πωλήσεων δημιουργούνται μία φορά αλλά μπορούν να κάνουν αμέτρητες πωλήσεις. Δημιουργήστε ένα βίντεο στο οποίο θα καταγράψετε λεπτομέρειες για τις ασφαλίσεις που παρέχετε. Δημοσιεύστε το στον ιστότοπό σας και στείλτε το link σε όλους τους γνωστούς και τους πελάτες σας..
6. Ενημερωτικό Φυλλάδιο με τις υπηρεσίες που παρέχετε – Ένας από τους λόγους για τους οποίους οι πελάτες δεν αγοράζουν πολλές από τις υπηρεσίες που παρέχετε είναι επειδή δεν ξέρουν τι πουλάτε. Ξέρω ότι σας φαίνεται προφανές, αλλά πρέπει να το κάνετε ξεκάθαρο στους πελάτες,. Δημιουργήστε ένα εύκολο στην ανάγνωση φυλλάδιο που θα δείχνει όλα όσα προσφέρετε. Βάλτε τις πληροφοριες αυτές και στη σελίδα σας στο ίντερνετ.
7. Τηλεοπτική διαφήμιση – Εάν έχετε τη δυνατότητα και την ευκαιρία να κάνετε μία διαφήμιση στην τηλεόραση είναι σίγουρο ότι θα αξίζει τον κόπο. Οι καλύτερες ευκαιρίες τηλεοπτικού μάρκετινγκ θα είναι κατά τη διάρκεια προγραμμάτων που στοχεύουν στο δικό σας καταναλωτικό κοινο.
8. Μασκότ- Μπορείτε να αγοράσετε ένα αξιοπρεπές κοστούμι μασκότ στο eBay ή το Amazon για μερικές εκατοντάδες δολάρια. Φορέστε στο χαρακτήρα ένα μπλουζάκι του πρακτορείου σας και πληρώστε έναν νεαρό να το φορέσει σε δημόσιους χώρους και εκδηλώσεις. Μην ξεχάσετε να τραβήξετε βίντεο με τις εμφανίσεις του χαρακτήρα και να τα αναρτήσετε στα social media.
9. Δώστε προσφορές απευθείας από την ιστοσελίδα σας: Η εμπειρία μας στο InsuranceSplash μας δίδαξε ότι οι live προσφορές παίζουν σημαντικό ρόλο και σίγουρα λειτουργούν καλύτερα για προϊόντα που δεν χρειάζονται πολλές πληροφορίες.
10. Συνεργαστείτε μόνο με εταιρείες που εμπιστεύεστε και που είναι κορυφαίες στον τομέα τους.
11. Ενημερωτικά δελτία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου – Είναι σημαντικό να εχετε επικοινωνία με τον έξω κόσμο. Καταγράψτε το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο των πελατών σας και δημιουργήστε ενημερωτικά δελτία. Εάν δυσκολεύεστε υπάρχουν ειδικοί μάρκετινγκ. Απλά θυμηθείτε ότι οι άνθρωποι έχουν ήδη πολλά μηνύματα spam στο ηλεκτρονικό τους ταχυδρομείο και πρέπει να τους πείτε κάτι σημαντικό. Προσέχτε μόνο η αποστολή μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με πωλησιακό χαρακτήρα να είναι με βάση όσα ορίζονται από τη νομοθεσία.
12. Δημιουργήστε σχέσεις πόρτα-πόρτα με τους ανθρώπους που είναι στον περίγυρο σας: Δεν είναι εύκολο, αλλά μπορεί να αποτελέσει μία από τις φθηνότερες και πιο αποτελεσματικές στρατηγικές μάρκετινγκ.
13. Αποκτήστε περισσότερες συστάσεις – Υπάρχουν τρεις βασικοί λόγοι για τους οποίους οι ασφαλιστές δεν λαμβάνουν αρκετές συστάσεις: δεν τις ζητούν, δεν διατηρούν επαφή με τους πελάτες και δεν τους αξίζουν. Λύστε τα τρία αυτά προβλήματα και οι συστάσεις θα πέσουν βροχή.
14. Γίνετε χορηγοί σε μία εκδήλωση όπως μία έκθεση για το αυτοκίνητο – Αυτή είναι μια καλή ιδέα μάρκετινγκ για κάθε ασφαλιστή.
15. Marketing Kit: Δημιουργήστε φακέλους με ενημερωτικό υλικό τους οποίους θα έχετε πάντα στο αμάξι σας. Μερικές ιδέες για το τι πρέπει να περιέχουν: Καταρχήν την επαγγελματική σας κάρτα, στυλό, φυλλάδια ενημερωτικά κλπ
16. Ελάτε σε επαφή με τους γνωστούς σας καθημερινά. – Δεν υπάρχει τίποτα πιο δυνατό από την ανθρώπινη σχέση και αυτό αποτελεί για εσάς την καλύτερη σύσταση. Μιλήστε μαζί τους σαν γνωστός και σαν φίλος όχι σαν πωλητής.
17. Εάν συμβαίνει κάτι καλό που πρέπει να επικοινωνηθεί προς τα έξω μη διστάσετε να το κάνετε. Ανοίξατε ένα καινούριο υποκατάστημα; Προσλάβατε έναν καινούριο πωλητή; Συμμετέχετε στην προσπάθεια κάποιας οργάνωσης και θέλετε αν παροτρύνετε και άλλους ανθρώπους να βοηθήσουν; Στείλτε ένα Δελτίο Τύπου
18. Μιλήστε σε λύκεια και σε σχολές: Περάστε στους νέους ανθρώπους το μήνυμα της ιδιωτικής ασφάλισης. Χρησιμοποιήστε εκπαιδευτικό υλικό για την οδική ασφάλεια και τη σημασία της ιδιωτικής ασφάλισης.
19. Προσέξατε ποτέ τις διαφημίσεις που τρέχουν στη δεξιά πλευρά στο facebook; Θα μπορούσαν να είναι αποδοτικές και για το πρακτορείο σας. Δυστυχώς είναι εύκολο να πετάξετε λεφτά στοχεύοντας σε λάθος μήνυμα και λάθος κοινό. Εάν οι διαφημίσεις στο facebook δεν είναι το φόρτε σας ρωτήστε κάποιον που ξέρει ή και κάποιον ειδικό στα social media.
20. Χρησιμοποιήστε διαφημιστικά το αυτοκίνητό σας: Βάλτε το λογότυπο σας και το τηλέφωνο σας
21. Δημιουργήστε μία Google σελίδα για το πρακτορείο σας. Θα βοηθήσει να σας εμφανίζει και στα αποτελέσματα της Google
22. Video με μαρτυρίες πελατών – Εάν έχετε πελάτες που αποζημιώθηκαν και αισθάνεστε άνετα μαζί τους ζητήστε τους να καταθέσουν στην κάμερα την εμπειρία τους. Τίποτα δεν είναι πιο πειστικό από την πραγματικότητα.
23. Δημιούργησε μία σελίδα στο website σου που θα δίνει τη δυνατότητα σε κάποιον να μπει και να σε συστήσει σε έναν φίλο. Να ξέρεις ότι είναι δύσκολο αυτό να δουλέψει από μόνο του. Θα πρέπει να το θυμίζεις στους γνωστούς σου
24. Δημιούργησε χρηστικό υλικό στην ιστοσελίδα σου όπως τα 10 λάθη που κάνουμε στην ασφάλιση κατοικίας και μετέτρεψε τα σε pdf για να μπορούν οι ενδιαφερόμενοι να τα κατεβάζουν
25. Γράψε σε κλαδικά και τοπικά μέσα ενημέρωσης είτε αυτά είναι έντυπα είτε είναι διαδικτυακά.