Αρκετά ατυχήματα και οι πρώτοι θάνατοι έχουν καταγραφεί σε Ευρώπη και Αμερική από τη χρήση των ηλεκτρικών πατινιών σαν μέσο μετακίνησης από εφήβους και ενήλικες.
Η δημοτικότητα του μέσου αναμφίβολα αυξάνεται σε πολλές χώρες και στην Ελλάδα. Ωστόσο η αύξηση της χρήσης του δεν συνοδεύεται και από την ύπαρξη προστατευτικών μέτρων τόσο για τον οδηγό όσο και για τους υπόλοιπους χρήστες του δρόμου.
Όπως επισημαίνεται στο Insurancejournal παρά τους κινδύνους οι οδηγοί εκθέτουν τον εαυτό τους στην πιθανότητα να βρεθούν αντιμέτωποι με υπέρογκες αποζημιώσεις στην περίπτωση που θεωρηθούν υπαίτιοι ατυχήματος και προκαλέσουν βλάβη σε τρίτους ή υλικές ζημιές σε περιουσία.
Ένα ασφαλιστήριο συμβόλαιο υγείας και ατυχημάτων θα μπορέσει σίγουρα να καλύψει τα έξοδα από έναν τραυματισμό για τον ίδιο τον οδηγό.
Τι γίνεται όμως αν χτυπήσετε και τραυματίσετε έναν πεζό ή αν προκαλέσετε τροχαίο;
Το συμβόλαιο που αποδέχεται ο χρήστης για να οδηγήσει το πατίνι του μεταφέρει πάντως όλη την ευθύνη. Οι δύο μεγαλύτερες εταιρείες σκούτερ – Bird and Lime – αναφέρουν στα συμβόλαιά τους ότι την ευθύνη για τα ατυχήματα στους αναβάτες την φέρουν οι ίδιοι και όχι η εταιρεία. Η μόνη ασφαλιστική κάλυψη από την πλευρά των εταιρειών είναι η πρόκληση ατυχήματος σε περίπτωση ελαττωματικού σκούτερ.
Τι μπορούν να κάνουν οι οδηγοί των σκούτερ για να προστατευτούν; Οι ειδικοί προτείνουν να συμβουλευτούν έναν ασφαλιστή.
Πηγή: Insurance Journal