
Στο «κόκκινο» τα νοσοκομεία λόγω κορωνοϊού
Ελαχιστοποιούνται τα όρια των νοσοκομείων του ΕΣΥ, όσο τα νέα κρούσματα κορωνοϊού διατηρούνται σε υψηλά επίπεδα, όπως διαπιστώνονται και από τα σχετικά στοιχεία. Μέχρι πρόσφατα η Κυβέρνηση τόνιζε ότι το σύστημα έχει αντοχές, αν και όχι ανεξάντλητες, χωρίς βέβαια να υπολογίζει τον έντονο αιφνιδιασμό. Σύμφωνα με πληροφορίες χθες σημειώθηκε ρεκόρ νέων εισαγωγών στα νοσοκομεία λόγω [...]





















