Σε θετική τροχιά κινήθηκε το πρώτο τρίμηνο για τον όμιλο Allianz το 2019.
Τα συνολικά έσοδα αυξήθηκαν κατά 9,1% στα 40,3 (2018: 36,9) δισεκατομμύρια ευρώ και τα λειτουργικά κέρδη αυξήθηκαν κατά 7,5% φτάνοντας τα 3 (από 2,8 τον προηγούμενο χρόνο) δισεκατομμύρια ευρώ.
Στους κλάδους ζωής και υγείας το λειτουργικό κέρδος των επιχειρηματικών τομέων αυξήθηκε ελαφρώς. Το λειτουργικό κέρδος της Ζωής / Υγείας αυξήθηκε ελαφρά, ενώ τα υψηλότερα έξοδα λόγω των επενδύσεων για την ανάπτυξη των επιχειρήσεων του ομίλου οδήγησαν σε μικρή μείωση του λειτουργικού κέρδους στον τομέα διαχείρισης περιουσιακών στοιχείων.
Τα καθαρά έσοδα για τους μετόχους αυξήθηκαν κατά 1,6% και ανήλθαν σε 2 (από 1,9 το 2018) δις.. Τα βασικά κέρδη ανά μετοχή (EPS) αυξήθηκαν κατά 4,5% στα 4,65 (4,46) ευρώ.
Η ετήσια απόδοση ιδίων κεφαλαίων (RoE) ανήλθε στο 13,7% (πλήρες έτος 2018: 13,2%). Ο δείκτης κεφαλαιοποίησης του Solvency II έφτασε το 218% στο τέλος του πρώτου τριμήνου του 2019, σε σύγκριση με 229% στο τέλος του έτους 2018, κυρίως λόγω των επιπτώσεων του τρέχοντος προγράμματος αγοράς ιδίων μετοχών.
Στις 14 Φεβρουαρίου 2019, η Allianz ανακοίνωσε νέο πρόγραμμα εξαγοράς μετοχών μέχρι 1,5 δισ. Ευρώ.
“Η Allianz πέτυχε ισχυρά αποτελέσματα κατά το πρώτο τρίμηνο, θέτοντας την ομάδα σε καλό δρόμο για να επιτύχει τους στόχους της για ολόκληρο το έτος”, δήλωσε ο Oliver Bäte, Διευθύνων Σύμβουλος της Allianz SE.