Στη στήριξη του μέτρου των απογευματινών χειρουργείων, αλλά και γενικότερα της σύμπραξης της ασφαλιστικής αγοράς με την πολιτεία στο πλαίσιο των πρωτοβουλιών να βελτιστοποιηθούν οι υπηρεσίες του συστήματος υγείας και να υπάρξουν πρόσθετα οφέλη για τους ασφαλισμένους μέσα απο ΣΔΙΤ αναφέρεται η κα Νατάσα Σατερλή, Health and Financial Future Tribe Leader της Interamerican.
(Περιοδικό Ασφαλιστικό Marketing Απριλίου 2024 )
- Ποια είναι η άποψή σας για το μέτρο των απογευματινών χειρουργείων και υπό ποιες προϋποθέσεις εκτιμάτε ότι θα μπορούσε η ασφαλιστική αγορά να συμμετέχει;
Στην Interamerican αναζητάμε συνεχώς τρόπους για να βελτιώσουμε την καθημερινότητα των ανθρώπων και να ανταποκριθούμε ουσιαστικά στις μεταβαλλόμενες ανάγκες τους. Υπό αυτό το πρίσμα, είμαστε θετικά διακείμενοι σε κάθε νέα πρωτοβουλία που κινείται προς την κατεύθυνση αυτή και επιδιώκει να δώσει λύσεις σε θέματα γύρω από την Υγεία τους.
Το μέτρο των απογευματινών χειρουργείων εν προκειμένω επιχειρεί να αντιμετωπίσει, μεταξύ άλλων, το μείζον ζήτημα των πολύμηνων –σε κάποιες περιπτώσεις– αναμονών στα δημόσια νοσοκομεία προκειμένου να μπορέσει τελικά ένας ασθενής να πραγματοποιήσει μια επέμβαση. Και την ίδια στιγμή να αποσυμφορηθούν τα πρωινά χειρουργεία, δίνοντας μια ανάσα στη λειτουργία του Εθνικού Συστήματος Υγείας. Όσον αφορά το εκάστοτε απογευματινό χειρουργείο, υπάρχει ένα κυμαινόμενο κόστος ανάλογα με τη βαρύτητα της κάθε επέμβασης, το οποίο το επωμίζεται ο ασθενής που επιθυμεί να επισπεύσει τη διαδικασία.
Από την πλευρά μας στην Interamerican, αλλά και ευρύτερα στην ασφαλιστική αγορά, διατηρούμε ανοιχτούς διαύλους επικοινωνίας με την πολιτεία, θέτοντας στο επίκεντρο τη βιωσιμότητα του υγειονομικού συστήματος, με στόχο να υπάρξει η αναγκαία ισορροπία μεταξύ του δημόσιου και του ιδιωτικού τομέα Υγείας. Είμαστε παρόντες λοιπόν για τη διαμόρφωση ενός πλαισίου προκειμένου να συμμετάσχουμε στο εγχείρημα, προσφέροντας παροχές στους ασφαλισμένους μας, μέσα από προγράμματα ειδικά προσαρμοσμένα στις ανάγκες τους.
Στηρίζουμε άλλωστε κάθε τομή προς όφελος της κοινωνίας και ελπίζουμε ότι αυτό το μοντέλο θα αναπτυχθεί ακόμα περισσότερο όπως συμβαίνει και σε άλλες αγορές της Ευρώπης και όχι μόνο.
- Είναι προσιτά τα προγράμματα υγείας για τον μέσο καταναλωτή;
Όταν ένα πρόγραμμα υγείας σχεδιάζεται με γνώμονα τις εξατομικευμένες ανάγκες κάθε ασφαλισμένου ξεχωριστά, δηλαδή ο ίδιος έχει την ευελιξία να επιλέξει και να συνδυάσει τις καλύψεις που επιθυμεί αλλά και το ύψος τους, τότε ναι, μπορούμε να μιλάμε για εξατομικευμένες λύσεις που απευθύνονται σε κάθε άνθρωπο, σε κάθε νοικοκυριό και σε κάθε μέλος της οικογένειας. Ανάλογα με το στάδιο ζωής που βρίσκεται ο καθένας και με βάση τον οικονομικό προϋπολογισμό και τις δυνατότητές του.
Αυτή ακριβώς είναι η φιλοσοφία του συστήματος Υγείας bewell της Interamerican που το καθιστά πρωτοποριακό στην ασφαλιστική αγορά, με μια επιτυχημένη πορεία 5,5 ετών. Το bewell έχει συνδεθεί άρρηκτα με υψηλού επιπέδου υπηρεσίες υγείας μέσω της συνεργασίας με κορυφαία ιατρικά δίκτυα και νοσηλευτικά ιδρύματα, ενώ απαντά ολιστικά στις ανάγκες των ασφαλισμένων, μέσω των ιδιόκτητων υποδομών υγείας της Interamerican –τα πολυϊατρεία Medifirst και την Αθηναϊκή Mediclinic– και της μοναδικής Γραμμής Υγείας 1010, στην οποία γιατροί προσφέρουν συμβουλές 24 ώρες το 24ωρο. Επιπλέον, με την εφαρμογή MediON και τη νέα υπηρεσία Τηλεϊατρικής παρέχει τη δυνατότητα στους ασφαλισμένους με πρόγραμμα πρωτοβάθμιας περίθαλψης να προγραμματίσουν ψηφιακή, συμβουλευτική συνεδρία, όπου κι αν βρίσκονται, με έμπειρο γιατρό των πολυϊατρείων Medifirst.
Σήμερα στην Interamerican έχουμε τη χαρά να υποδεχόμαστε τη νέα γενιά του συστήματος Υγείας bewell, το οποίο εξελίσσεται σύμφωνα με τις νέες συνθήκες και επιφυλάσσει νέες δυνατότητες. Στεκόμαστε υπεύθυνα δίπλα στους ανθρώπους, για να ζουν ασφαλέστερα, περισσότερο και καλύτερα.