Συνέντευξη του κ. Δημήτρη Χατζηπαναγιώτου, Μέλους του ΔΣ & Αναπληρωτή Γενικού Διευθυντή της ERGO στην Ελλάδα, ο οποίος μας μίλησε μεταξύ άλλων για την πορεία της εταιρείας και την αναπτυξιακή της πολιτική, για τα πολυεπίπεδα κανάλια πρόσκτησης εργασιών και τη σχέση της με τα δίκτυα, για την εκπαιδευτική πολιτική της που δεν περιορίζεται στους συνεργάτες της, για τα νέα συστήματα είσπραξης και παράδοσης ασφαλιστηρίων που ήδη εφαρμόζει, για το θεσμό του «Πρεσβευτή του Πελάτη» και για πολλά άλλα που αφορούν, όχι μόνο στην ERGO, αλλά στο σύνολο της ασφαλιστικής μας αγοράς.
Η ERGO κατέχει σημαντικό μερίδιο αγοράς στην ασφάλιση αυτοκινήτου και μάλιστα είστε από τις εταιρείες που εφαρμόσατε την ασφάλιση οχημάτων μέσω της ιστοσελίδας της Τράπεζας Πειραιώς. Γενικότερα, ποια είναι η πολιτική της εταιρείας σας σε σχέση με τις πωλήσεις μέσω τραπεζών, αλλά και διαδικτύου;
Είναι αλήθεια ότι, η ERGO τα τελευταία χρόνια αυξάνει σταθερά το μερίδιό της στην ελληνική ασφαλιστική αγορά και κατ’ επέκταση στις ασφαλίσεις αυτοκινήτων, όπου έχουμε να επιδείξουμε εξαιρετική γνώση και εμπειρία. Το γεγονός αυτό αναμφίβολα σχετίζεται με την ξεκάθαρη άποψη που έχουμε για την ασφαλιστική διαμεσολάβηση και τη σταθερή πολιτική που ακολουθούμε, τόσο σε επίπεδο διαμόρφωσης τιμολογίου ασφαλίστρων, όσο και σε επίπεδο συνεργασιών με όλα τα κανάλια προώθησης ασφαλιστικών προϊόντων. Συγκεκριμένα, αταλάντευτα: Εστιάζουμε την προσοχή μας ως επιχείρηση στην παροχή αξιόπιστων, φερέγγυων και αποτελεσματικών ασφαλιστικών υπηρεσιών, καθώς και στη σχεδίαση και αποτελεσματική διαχείριση σύγχρονων και χρήσιμων ασφαλιστικών προϊόντων. Διαμορφώνουμε τιμολόγια ασφαλίστρων που διασφαλίζουν την ανταγωνιστικότητα των προϊόντων μας και ταυτόχρονα τα συμφέροντα των ασφαλισμένων μας, των συνεργατών μας, της εταιρείας μας και των μετόχων της. Προωθούμε τα προϊόντα μας αποκλειστικά μέσω των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών, που νόμιμα και με κανόνες δεοντολογίας ασκούν τις δραστηριότητές τους στην ελληνική επικράτεια και οι οποίοι πιστεύουμε ότι έχουν την εμπειρία, αλλά και τη δυνατότητα αποτελεσματικής και διαχρονικής διείσδυσης στους Έλληνες καταναλωτές, με τον τρόπο που οι αρχές και οι αξίες της ERGO υπαγορεύουν. Αναγνωρίζουμε την αξία όλων των δικτύων ασφαλιστικής διαμεσολάβησης (Ασφαλιστικούς Πράκτορες και Συμβούλους, Μεσίτες Ασφαλίσεων, Bancassurance) και προσφέρουμε σ’ αυτά ίσες ευκαιρίες, δικαιώματα, ασφάλιστρα και αμοιβές για την προώθηση των ασφαλιστικών προϊόντων μας. Όσον αφορά τις πωλήσεις ασφαλιστικών προϊόντων μέσω του διαδικτύου, είναι πλέον προφανές ότι ολοένα και περισσότεροι καταναλωτές ανακαλύπτουν το διαδίκτυο και ως εκ τούτου η ξεκάθαρη τοποθέτησή μας απέναντι και στο συγκεκριμένο ζήτημα είναι αναγκαία. Έτσι έχουμε δώσει στον καταναλωτή τη δυνατότητα να γνωρίσει και να τιμολογήσει τα τυποποιημένα προϊόντα μας μέσω της εταιρικής μας ιστοσελίδας, αλλά για την αγορά τους τον προτρέπουμε να απευθυνθεί στους κατά τόπους συνεργάτες μας, τα στοιχεία των οποίων είναι επίσης αναρτημένα στην ιστοσελίδα μας. Σύμφωνα με τα όσα έχω ήδη αναφέρει, η ERGO παρέχει ισότιμα τη δυνατότητα σε όλους τους συνεργάτες της να προωθούν τα προϊόντα της μέσω του διαδικτύου και στο πλαίσιο αυτό ο στρατηγικός συνεργάτης μας «Τράπεζα Πειραιώς», όπως και άλλοι συνεργάτες μας επέλεξαν τον συγκεκριμένο τρόπο προώθησης των προϊόντων μας. Επισημαίνω όμως ότι, τη δυνατότητα αυτή την παρέχουμε σε όλους ανεξαιρέτως τους συνεργάτες μας και αυτό μας δίνει το δικαίωμα να είμαστε υπερήφανοι που αντιμετωπίζουμε εμπράκτως ισότιμα όλους όσους εκτιμούν το έργο μας και μας εμπιστεύονται για τις αρχές μας, τις αξίες μας, αλλά και τις υπηρεσίες που προσφέρουμε.
Δεδομένης της πετυχημένης και αποκλειστικής συνεργασίας σας με την Τράπεζα Πειραιώς, πώς σχολιάζετε την πρόσφατη εγκύκλιο της Εποπτικής Αρχής (ΔΕΙΑ) σχετική με την προώθηση ασφαλιστηρίων από τα πιστωτικά ιδρύματα;
Θέλω να σας διαβεβαιώσω ότι, οι απόψεις μας και στο θέμα αυτό παραμένουν σταθερές ανεξάρτητα από τη δραστηριοποίησή μας στο χώρο του Bancassurance. Είναι προφανές ότι αναγνωρίζουμε το ρόλο της Εποπτικής Αρχής ως ιδιαίτερα σημαντικό, σύνθετο και ρυθμιστικό για την εύρυθμη λειτουργία της ασφαλιστικής αγοράς, στο πλαίσιο που ορίζει η δεοντολογία και έτσι θεωρούμε ότι η εγκύκλιος στην οποία αναφερθήκατε εμπίπτει στις αρμοδιότητες της ΔΕΙΑ. Όσο για το περιεχόμενό της, είναι απολύτως αποδεκτό αφού υπενθυμίζει την αυτονόητη υποχρέωση εφαρμογής της κείμενης νομοθεσίας, με σκοπό τη διασφάλιση της διαφάνειας και της προστασίας των ασφαλισμένων και ειδικότερα των δανειοληπτών.
Δείτε όλη τη συνέντευξη που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό “Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ”, τεύχος 21, Ιουνίου 2013. Γίνετε συνδρομητές στο www.asfalistikomarketing.gr, διαβάστε ολόκληρο το άρθρο και αποκτήστε πρόσβαση σε όλα τα άρθρα, όλων των τευχών. Περισσότερες πληροφορίες: 210 9578130-2
Ο καλυτερος της Ergo ,και ενας απο του καλυτερους της Αγορας ,