Η Εθνική Ασφαλιστική αποφάσισε να επεκτείνει το Δίκτυο Διανομής της Ασφάλισης Αυτοκινήτων και μέσα από τα Καταστήματα της Εθνικής Τράπεζας. Αυτό που συνέβαινε σε μεγάλο βαθμό στο παρελθόν ήταν οι Ασφαλιστές Ζωής του Agency, αντί να ασφαλίζουν εκείνοι τα Αυτοκίνητα, μέσω του Agency, με τη μειωμένη προμήθεια που τους πρόσφερε η Εταιρεία, διοχέτευαν “σιωπηλά” τις συγκεκριμένες Ασφάλειες μέσω ενός συνεργαζόμενου μαζί τους Πράκτορα, εκτός του Agency και κέρδιζαν περισσότερη Προμήθεια. Τώρα, αυτές οι διαρροές θα περιοριστούν σε μεγάλο βαθμό. Στέλεχος της Εταιρείας μάς εκμυστηρεύτηκε ότι οι απώλειες των συγκεκριμένων εργασιών από το Δίκτυο των Πρακτόρων θα είναι αναμενόμενες, ωστόσο, πιστεύουν ότι οι Ασφάλειες Αυτοκινήτων από τα Καταστήματα της Τράπεζας, όχι μόνον θα αναπληρώσουν τις απώλειες αλλά θα αυξήσουν τους τζίρους στον εν λόγω Κλάδο.
H νέα Πολιτική Ασφάλισης Αυτοκινήτων της Εθνικής θα ωφελήσει άλλες Εταιρείες που αρνούνται να χρησιμοποιήσουν εναλλακτικά Δίκτυα Διανομής και παραμένουν Πιστοί στους Πράκτορες. Μερικές είναι η Υδρόγειος, η Ευρωπαϊκή Πίστη, η Μινέττα, η Ατλαντική Ένωση και άλλες. Φυσική συνέπεια αυτής της Νέας Πολιτικής της μεγαλύτερης Ασφαλιστικής της χώρας είναι να δημιουργηθεί μεγάλη αναστάτωση στους Πράκτορες οι οποίοι είχαν καταφύγει στην Εθνική και λόγω “Φίρμας” και λόγω Συνέπειας στις Αποζημιώσεις. Η Διαμεσολαβηση στις Ασφάλειες Αυτοκινήτων πλήτεται και πλήτεται με μεγάλη επιθετικότητα ενώ η απάντηση των Εταιρειών παραμένει σταθερή: Οι ενέργειες μια Εταιρείας υπαγορεύονται πάντα από τα Οικονομικά Στοιχεία και από τον Ανταγωνισμό! Δεν είναι προσωπικές Επιλογές. Είναι Επιχειρηματικές και είναι Απρόσωπες! Εκτιμούμε και σεβόμαστε τη Διαμεσολάβηση γιατί μας στήριξε όλα αυτά τα χρόνια, έστω και με ανορθόδοξα μέσα, όμως στη σημερινή εποχή τα δεδομένα άλλαξαν! Κόστη τα οποία μπορούμε να περιορίσουμε, πρέπει να τα περιορίσουμε! Διαφορετικά απειλείται η ύπαρξη και η επιβίωση της Επιχείρησης.
Η Αγορά θα δείξει σε μερικά χρόνια ποιό θα είναιτο μερίδιο Αγοράς στον Κλάδο Ασφάλισης Αυτοκινήτων που θα παραμείνει στους Διαμεσολαβούντες Πράκτορες. Τα δεδομένα που θα επηρεάσουν τους Ασφαλισμένους να Ασφαλίζουν τα Αυτοκίνητά τους μέσω των Ασφαλιστών τους, είναι οι διαπροσωπικές σχέσεις, η Εξυπηρέτηση σε περίπτωση Ατυχημάτων και κυρίως η “Οργάνωση” και η “Πρόσθετη Αξία” που θα προσφέρει ο Ασφαλιστής/Πράκτορας στους Πελάτες του! Ο Πελάτης γρήγορα καταλαβαίνει αν ο Ασφαλιστής ενδιαφέρεται πραγματικά για τα Συμφέροντά του ή είναι απλά Αδιάφορος. Ένα παράδειγμα που θα προβάλλει τον Επαγγελματισμό του Πράκτορα προς τα Συμφέροντα του Πελάτη του είναι να τον πείσει να πληρώσει ένα πιο ακριβό Ασφάλιστρο για να αισθάνεται πολύ περισσότερο Ασφαλής και αν ο Πελάτης δεν δείχνει να συγκινείται, απλά, να αρνηθεί να τον Ασφαλίσει σε άλλη Εταιρεία που προσφέρει χαμηλότερα Ασφάλιστρα! Οι Ασφαλιζόμενοι δεν συναντάνε συχνά αυτού του είδους τη Στάση! Ιδίως, αν ο Ασφαλιστής του πει τη φράση που δημοσιεύσαμε πολλές φορές στο παρελθόν: Αγαπητέ Πελάτη, ο στόχος της Ασφάλισης δεν είναι να κερδίσουμε €50 ή €100 το χρόνο από τα Ασφάλιστρα! Ο Στόχος είναι να Ασφαλίσουμε και να Εξασφαλίσουμε την περιουσία μας από πιθανές καταστροφικές ζημιές που ένα αυτοκίνητο μπορεί να δημιουργήσει από ένα ατύχημα!
Η πρόβλεψη του “ID” είναι ότι σε 2-3 χρόνια η Διαμεσολόβηση στις Ασφάλειες Αυτοκινήτων θα ισχύει σε μικρότερο βαθμό και θα ισχύει μόνον όταν ο Διαμεσολαβητής Πράκτορας φροντίζει να Ασφαλίζει και ένα άλλο τουλάχιστον περιουσιακό στοιχείο του Πελάτη του. Οι αντιπροσωπείες αυτοκινήτων θα αισθανθούν σε μεγάλο βαθμό τον ανταγωνισμό των απευθείας πωλήσεων και μάλλον θα αναγκαστούν να συμβιβαστούν όσον αφορά το σημερινό ύψος των προμηθειών που κερδίζουν.
Γενικά, το νέο Επιχειρηματικό Περιβάλλον δεν μπορεί να στηρίξει τη “Σκέτη Διαμεσολάβηση” σε οποιαδήποτε συναλλαγή για ένα σοβαρό λόγο: Αυτόν του Ανταγωνισμού! Η Επιχειρηματική Δράση τα τελευταία 30 χρόνια έχει πιεστεί αφάνταστα λόγω του Ανταγωνισμού. Δεν αναφερόμαστε καν στον Ελληνικό Αθέμιτο Ανταγωνισμό που τον καλλιέργησε πρώτη η Πολιτική Εξουσία και ρήμαξε την Ελληνική Οικονομία με τις τριτοκοσμικές Καταχρήσεις της. Αναφερόμαστε στον Υγιή Ανταγωνισμό που συνεχώς προσπαθεί να προσφέρει Ποιότητα σε Προσιτή Τιμή. Υπενθυμίζουμε στους αναγνώστες ότι η Παραγωγικότητα αυξήθηκε σε πρωτόγνωρα επίπεδα λόγω ακριβώς αυτού του Ανταγωνισμού. Οι καταναλωτές στις μέρες μας απολαμβάνουν Προϊόντα και Υπηρεσίες που δεν είχαν ποτέ στο παρελθόν! Ένα εισιτήριο Αθήνα-Νέα Υόρκη πριν 30 χρόνια κόστιζε €500-€600 ευρώ. Μετά 30 χρόνια η τιμή του δεν άλλαξε. Μπορείτε σήμερα να ταξιδέψετε στη Νέα Υόρκη, με το ίδιο ποσό… Πώς ειναι δυνατόν μια αεροπορική Εταιρεία να αντέξει σε αυτή την πίεση του ανταγωνισμού, όταν όλες οι δαπάνες της αυξήθηκαν τουλάχιστον δέκα φορές επάνω. Οι μισθοί, τα καύσιμα, τα αεροπλάνα, κ.λπ. Ο Καταναλωτής, δεν δίνει δεκάρα και ούτε ενδιαφέρεται πώς απολαμβάνει όλα αυτά τα αγαθά σε αυτές τις πολύ χαμηλες τιμές. Είναι αχόρταγος και αχάριστος, εκ φύσεως!
Για αυτούς τους λόγους η Επιχειρηματική Δραστηριότητα έχει φτάσει να ειναι τρομερά δύσκολη στην εποχή μας και για αυτούς τους λόγους οι Πολυεθνικές αρχίζουν σιγά σιγά να περιορίζουν τον άκρατο ανταγωνισμό. Από την άλλη πλευρά, όλοι γνωρίζουμε ότι αν καταργηθεί έμμεσα ο Υγιής Ανταγωνισμός, η Κοινωνία θα παραμείνει τελείως απροστάτευτη στην Απληστεία και στη Μανία για Κυριαρχία των Πολυεθνικών.
Η Ζωή μας θα αλλάξει σε μεγάλο βαθμό και κανένας δεν γνωρίζει πού θα καταλήξει… Οι προνοητικοί Επαγγελματίες και Πολίτες φροντίζουν και για αυτές τις ακραίες καταστάσεις…
TI ΩΡΑΙΑ ΠΟΥ ΤΑ ΛΕΤΕ ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΔΗΝΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ ,ΛΕΣ ΚΑΙ ΕΚΠΡΟΣΩΠΕΙΤΕ ΤΙΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ . ΚΡΙΜΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΚΡΙΜΑ
ΜΙΑ ΙΣΧΥΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ……..ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΤΗΣ ΣΕ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΠΟΥ ΜΗΧΑΝΕΥΟΝΤΑΙΤΡΟΠΟΥΣ ΝΑ ΜΑΣ ΚΟΨΟΥΝ ΟΧΙ ΤΟ ΨΩΜΙ ΜΑΣ ΑΛΛΑ
ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΥΛΟΥΡΙ
ΑΥΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΙΣΧΥΕΙ ………ΜΑΚΡΥΑ ΟΛΟΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΚΟΒΟΥΝ ΤΟΝ ΑΕΡΑ ΠΟΥ ΑΝΠΝΕΟΥΜΕ
ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟΙ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΤΕΣ (ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ – ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟΙ ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ – ΜΕΣΙΤΕΣ ΑΣΦΑΛΙΣΕΩΝ) . Αφού διαβάσετε καλά την νέα πολιτική πωλήσεων ασφαλειών αυτοκινητων της ΕΘΝΙΚΗΣ , θα πρέπει να αναρωτηθείτε ποια θα είναι η πορεία του επαγγελματός μας. Ηδη μία μεγάλη μερίδα ασφαλιστικών εταιρειών πήραν την απόφαση να διαθέσουν τα ασφαλιστικά προιόντα τους μέσω ONLINE πωλήσεις , Τραπεζών , Εμπόρων αυτοκινήτων , Souper Market και σε λίγο καιρό μέσω γραφείων κηδειών , εκκενώσεων βόθρων κλπ. ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟΙ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΤΕΣ Δεν πήρατε χαμπάρι οτι σε ενα δύο χρόνια δεν θα υπάρχετε ; τί κάνετε για να προστατευσετε τις μικρές επιχειρήσεις σας; τι κάνετε για να μην χασετε τους πελάτες σας; τι κάνετε για να μην μείνετε ΑΝΕΡΓΟΙ;
– Θα συμφωνήσω -εν μέρει- με τον αγαπητό συντάκτη· κι’ ετούτο γιατί το θέμα είναι σύνθετο και πολύπλοκο· ανάλογες είναι και οι οπτικές προσέγγισής του.
Θεμιτό είναι κάθε επιχείρηση να επιδιώκει εύλογο κέρδος, βελτιώνοντας κι’ εμπλουτίζοντας τις παροχές της προς την αγορά που απευθύνεται, καλλιεργώντας την και διευρύνοντάς την συνάμα, ενώ οφείλει -βέβαια- και ν’ αξιοποιεί τα προσφορότερα διαθέσιμα σχετικά μέσα στον ωφελιμότερο δυνατό βαθμό· έτσι επιτυγχάνει οικονομικότερα, ευκολότερα και συντομότερα το’ στόχο της.
Ζητήματα -στο θέμα- γεννούνται πολλά· κύρια -μεταξύ άλλων- είναι ο χρονικός ορίζοντας που πορεύεσαι σε κάθε περίπτωση, ο ενδεχόμενος βαθμός σφάλματος στις εκτιμήσεις και προβλέψεις σου, καθώς και πως αντιλαμβάνεσαι την έννοια του συμφέροντος, το επιχειρηματικό ήθος και την αναγκαιότητα ή μη συνύπαρξής σου στον ειδικό χώρο που κινείσαι.
Οι δράσεις αναλίσκουν δυνάμεις και προκαλούν -φυσιολογικά- αντιδράσεις· όπου λείπουν οι τελευταίες -ή είναι απρόσμενα ασθενείς- είτε πρόκειται για χρήσιμες τελικά ενέργειες είτε φορτίζεται ένα πεδίο παρά φύσιν, που ενέχει κινδύνους, με τις ενδεχόμενες -πάντοτε- συνέπειες κι’ απώλειες, ειδικές και γενικές.
Επ’ ευκαιρία θέλω να επισημάνω πως ο όρος «ανταγωνισμός» είναι αδόκιμος… κι’ είναι σχεδόν αδύνατο να υπάρξει θεμιτός τέτοιος· έτσι προτείνω -αντ’ αυτού- τη χρήση του όρου «συναγωνισμός» προς αποκατάσταση των ηθικών, νομικών κι’ οικονομικών πραγμάτων· επίσης, αρνούμαι -κατηγορηματικά- ν’ αποδεχτώ ότι υπάρχουν απρόσωπες επιλογές, όπως κι’ ότι τα πράγματα αλλάζουν αφ’ εαυτών· εμείς τα διαμορφώνουμε είτε τ’ αφήνουμε έρμαια στις ορέξεις άλλων.
Ζούμε ’μέρες έντασης της μεθόδευσης συγκέντρωσης συμφερόντων, κακώς εννοουμένων, ’μέρες υποκρισίας, από και προς, ’μέρες παραπληροφόρησης, ’μέρες επιθετικότητας δίχως αντίστοιχη άμυνα, απ’ εκείνους που βάλλονται… και δεν είναι -βέβαια, διόλου- τυχαίο· μένει οι τελευταίοι, να ’δούν τις πραγματικές τους ανάγκες, καθώς και τις πραγματικές τους δυνατότητες και ν’ απαντήσουν -σαν ίσος προς ίσον- ενεργώντας αποφασιστικά, για τα δίκαιά τους· υπό τέτοιες συνθήκες σαν τις σημερινές, εκείνη που κοστίζει περισσότερο απ’ ο,τιδήποτε άλλο είναι η αδιαφορία της νωχέλειας κι’ ακόμη περισσότερο της ολότελα παθητικότητας.
Ασφαλής κι’ ανίκητη -πάντοτε- «συνταγή» είναι’ εκείνη που οδηγεί στις πάγκοινες στοιχειώδεις Αρχές και στον εκατέρωθεν σεβασμό των αρχέγονων αξιών τους· πρώτιστοι δε εχθρευόμενοι σήμερα την κοινωνία μας, είναι όσοι συρρικνώνουν τις ειδικές, τοπικές κι’ εθνικές οικονομίες, ανά τον κόσμο, παραμένοντας όσο ’μπορούν αφανείς
\Υ/μέτερος
Είμαι στο χώρο πάνω από 20 έτη και όλα αυτά τα χρόνια άκουγα ποσό καλό είναι το δίκτυο (agnecy&πρακτορειακό), ο ανθρώπινος παράγοντας – ο “αναντικατάστατος”-
Σειρά συνεδρίων, σεμιναρίων, βραβείων, νέων σπουδών, επιμορφώσεων, κλπ κλπ.
Και ξαφνικά ανοίγει το χορό η πρώην μεγάλη και σίγουρη (που απολύει 100-200 την εβδομάδα) και ακολουθούν και οι υπόλοιποι, σε λίγο τα super market και τα περίπτερα.με κάρτας ασφάλισης πολλαπλών καλύψεψν (χαχα), ενώ το δίκτυο περνούσε εξετάσεις και συνεχή επιμόρφωση και και και και……και δεν βλέπω κάποιον να εξηγεί πως μια τηλεφωνήτρια χωρίς τίποτα από τα παραπάνω, μπορεί να διαθέτει ασφαλιστικά προιόντα.
Και μην μου πείτε ότι είναι μόνο αυτοκίνητο…….στα online sites είναι ξεκάθαρο και το πεδίο ΖΩΗ, είτε ενεργοποιημένο είτε όχι (ακόμη).
Μόνο που…
Μόνο που δεν κατάλαβαν (η anytime το βιώνει ήδη) πόσο εξαρτημένοι θα είναι από την διαφήμιση, όταν θα την ποεριορίζουν τα τηλέφωνα δεν θα χτυπούν, όταν θα την ξανα-ενεργοποιούν οι πωλήσεις θα αυξάνονται, αλλά στο τέλος, το κόστος του δικτύου θα το παίρνει η τηλεόραση, το ραδιόφωνο και οι συν αυτώ.
Χωρίς μάλιστα να κερδίζουν τις εξτρα ασφαλίσεις που έφερνε το δίκτυο από τον ίδιο πελάτη.
Όταν θα το αντιληφθούν, πόσο δέσμιοι των media θα είναι, θα είναι πλέον αργά, ενώ οι ακυρώσεις θα πέφτουν βροχή για τιον επόμενο “online πάροχο ασφαλειών του μήνα”……..ξέχασαν τις πάνω από 60 εταιρείες ασφάλισης ΙΧ που έκλεισαν τα τελευταία 20 χρόνια παίζοντας το παιχνίδι του “νέου φθηνότερου best friendd”……….θα το θυμηθούν και online.
Μόνο που (2) ξέχασαν ποιοί και πως έφτασαν τις παραγωγές και τα χαρτοφυλάκια τους ως εδώ, ξεχάσατε τους διαγωνισμούς και τον ανταγωνισμό των μεγάλων δικτύων (με ανθρώπους εννοώ)?
Θυμάστε τέτοια περίοδο μέσα στα γραφεία μας τον οργασμό και που η στρατηγική ήταν πως θα ξεπεράσουμε την Χ ασφαλιστική σε συνολική νέα παραγωγή ή την Ψ……φαίνεται λοιπόν πως οι ασφαλιστικές τα ξέχασαν και ας έχουν ακόμη όλη την ποιοτική παραγωγή τους από τα ανθρώπινα δίκτυα.
Αφού λοιπόν αυτοί ξέχασαν, οι ευκαιριακοί νέοι διευθυντές που θα είναι περαστικοί έτσι κι αλλιώς, θα πρέπει να ξεχάσουμε κι εμείς αντίστοιχα και να κινηθούμε αλλιώς μέχρι να σπάσουν τα μούτρα τους.
Δόξα τω Θεώ, υπάρχουν ετιαρείες (οι ποιοτικότερες κιόλας) που θέλουν να ξεπεράσουν τη κρίση με ανθρώπινα δίκτυα και όχι με τηλεφωνήτριες και buy online or add to cart……..
Μπορούμε λοιπόν την ποιοτική παραγωγή μας (Ζωή, Υγεία, Σύνταξη, Πυρός, Ευθύνες, Μεταφορές κλπ) να τη διοχετεύουμε σε αυτές τις εταιρείες και ας μετατραπούν -ελέω κρίσης- σε αυτοκιντάδικές εταιρείες οι κυρίες με τα online, να δουν τις ζημιές, τις ακυρώσεις και την εξάρτηση από την διαφήμιση……και τα ξαναλέμε…..
Οι σοβαροί επαγγελματίες εδώ θα είμαστε, οι “φωτισμένοι” GM, CEO κλπ όμως όταν θα παρουσιάσουν τα αποτελέσματα που θα έρθουν θα πάνε σπίτι τους ή να καταστρέψουν κι άλλη εταιρεία……..ας μετατρέψουν τις εταιρείες σε Εγνατίες και αντίστοιχες λοιπές και να ανοίξουν και συνεργεία, φαναρτζίδικα κλπ, μέσα στον θεσμό του λειτουργήματος της Ιδιωτικής ασφάλισης……
Α μην ξεχάσω, δεν ξαναστέκομαι στην ουρά 11-12 να εξυπηρετηθώ από τους παραγωγικούς καταπληκτικούς, δυναμίτες θα έλεγα, εθνικάριας αντίληψης service……..ως ανεξάρτητος ασφαλιστικός διαμεσολαβητής, χωρίς μισθό, bonus, IKA, κλπ……
Καλό είναι να καταλάβουν ότι δεν χωράνε πλέον συναισθηματισμοί και από την δική μας πλευρά, δεν υπάρχει εταιρεία “Θεός”, η δικαίωση έρχεται από σκληρή δουλειά, χτίσιμο χαρτοφυλακίου σε εταιρείες που θέλουν συνεργάτες και όχι στρατιωτάκια αναλώσιμα στην πρώτη online σειρήνα….
Ανοίξτε τον ορίζοντα σας και ψαχτείτε, όπως αυτοί που ψάχνουν που θα ασφαλιστούν, εσεις που θα ασφαλίζετε τους πελάτες πλέον……
George K ΜΠΡΑΒΟ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΜΠΡΑΒΟ συνάδελφε. Όλα όσα εκφράζεις με τα πικρά σου λόγια είναι 100% αλήθεια γιατί είναι απόσταγμα του καθημερινού σου αγώνα στο επάγγελμα
Σκέφτεσαι αλλά και μάλλον θα πρέπει και να ενεργείς σαν συνειδητοποιημένος επαγγελματίας διαμεσολαβητής και έτσι θεωρώ ότι θα επιβιώσεις στο μέλλον
Αν σκεπτόμαστε όλοι σαν και σένα, τότε τα εναλλακτικά δίκτυα δεν θα είχαν μέλλον ή θα είχαν μηδαμινό μερίδιο αγοράς. Αυτό βεβαίως ισχύει μόνον στον Λονδίνο και το ΗΒ απο όλη την ΕΕ που έχει μεγαλύτερα ποσοστά πελατών απο τα εναλλακτικά δίκτυα.
Ο λόγος είναι προφανής Στην αγορά του ΗΒ έχει συνειδητοποιημένους και οργανωμένους σε επαγγελματκά σωματεία διαμεσολαβητές που ενδιαφέρονται για την επιβίωση της επιχείρησής τους και διαπραγματεύονται σκληρά τις συμβάσεις τους. Βεβαίως εκεί δεν επιτρέπεται ο αθέμιτος ανταγωνισμός στις εταιρίες, που συνεργάζονται με δίκτυα γιατί τιμωρούνται απο τους διαμεσολαβητές και κυρίως απο τα συνδικαλιστικά όργανα των διαμεσολαβητών, αφού παίρνουν τους πελάτες τους και το κυριότερο δεν ξεπουλούν τα μέλη τους με αντάλλαγμα χορηγείες για εκδηλώσεις κοκτέιλ.
Στο ΗΒ οι ασφαλιστικές δεν τολμούν να εφαρμόσουν αθέμιτες και κυρίως ανήθικες πρακτικές εις βάρος των δικτύων τους που εδώ στην Ελλάδα έχει καταντήσει θεσμός απο τους τραπεζικούς ομίλους και τα on line δίκτυα. Δυστυχώς όμως δεν μπορούμε να μεταναστεύσουμε και μεις όπως κάνουν εκατοντάδες νέοι άνθρωποι Αλλά τι να πεις για την Ελλάδα μας έτσι όπως την καταντήσανε όλοι αυτοί που αποφασίζουν ερήμην μας
Γιώργος Νικολάκος