Για τον ψηφιακό εκσυγχρονισμό της Ευρωπαϊκής Πίστης και τα εργαλεία με τα οποία υποστηρίζει τα τελευταία χρόνια τους συνεργάτες της μιλά στο Ασφαλιστικό Marketing ο κ. Γιώργος Γκοτζαγεώργης, Διευθυντής Marketing και Υποστήριξης Δικτύου Πωλήσεων.
Όπως αναφέρει βασική μέριμνα είναι η αυτοματοποίηση των υπηρεσιών, ώστε να μειωθεί ο χρόνος διαχείρισης που απαιτείται και οι συνεργάτες να μπορούν να ασχολούνται αποκλειστικά με την αποστολή τους, που είναι η υπεύθυνη ενημέρωση.
Διαβάστε τη συνέντευξη του κ. Γ. Γκοτζαγεώργη στο asfalistikomarketing.gr.