Ταχύτερη εξυπηρέτηση των Συνεργατών της και των Ασφαλισμένων της διασφαλίζει η Generali, χάρη στην πλήρη ψηφιοποίηση των διαδικασιών, που ξεκινούν από την αίτηση ασφάλισης και φτάνουν μέχρι την αποζημίωση.
H νέα ψηφιακή διαδικασία διαχείρισης αιτημάτων προέγκρισης και αποζημίωσης, ακολουθεί μία σειρά ψηφιακών έργων που παρουσίασε το τελευταίο διάστημα ηGenerali, όπως η δημιουργία του Portal πελατών MyGenerali και η ψηφιοποίηση της διαδικασίας παράδοσης ασφαλιστήριου,e-policy.
Μία end-to-end διαδικασία που περιλαμβάνει διαφορετικά στάδια από την έκδοση προσφοράς μέχρι και την ηλεκτρονική υπογραφή (e-sign) και παράδοσητου ασφαλιστηρίου. Οι παραπάνω υπηρεσίες και τα εργαλεία παρέχουν τη δυνατότητα στους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές να ολοκληρώνουν εξ’ αποστάσεως όλες τις ενέργειες που απαιτούνται για την ασφάλιση των πελατών τους, εξ’ ολοκλήρου ψηφιακά. Αυτή τη φορά η Generaliκάνει ένα ακόμη βήμα στην παροχή καινοτόμων λύσεων εξυπηρέτησης, ψηφιοποιώντας και τη διαδικασία διαχείρισης αιτημάτωναποζημίωσης στον κλάδο Ζωής.
Όπως τονίζει ο κ. Γιώργος Ζερβουδάκης, Διευθυντής Πωλήσεων της Generali: «Η ψηφακή αναμόρφωση των διαδικασιών μας το προηγούμενο διάστημα, μας επιτρέπει την απρόσκοπτη συνέχιση των εργασιών μας ακόμη και σήμερα, όπου οι συνθήκες επιβάλλουν την απομακρυσμένη εξυπηρέτηση και τον περιορισμό της φυσικής παρουσίας των Συνεργατών και των εργαζομένων μας. Θέτουμε καθημερινά σε πλήρη λειτουργία την ψηφιακή μας «μηχανή», παραμένοντας δίπλα στους Συνεργάτες και τους πελάτες μας».
Χάρη στην ψηφιακή paperless διαδικασία, ο χρόνος που μεσολαβεί από την αποστολή του αιτήματος μέχρι και την τελική διεκπεραίωσή του μειώνεται, βελτιώνοντας έτσι την εμπειρία εξυπηρέτησής του.
LifeClaimsAccelerator
Συγκεκριμένα, μέσα από την υπηρεσία LifeClaimsAcceleratoroασφαλιστικός διαμεσολαβητής έχει τη δυνατότητα να διαχειρίζεται εκ μέρους του πελάτη του τα αιτήματα προέγκρισης και αποζημίωσης και να ενημερώνεται σε πραγματικό χρόνο για την πορεία τους. Η διαχείριση γίνεται από ένα κεντρικό ψηφιοποιημένο περιβάλλον, ειδικά διαμορφωμένο, ώστε να καθοδηγεί τον Συνεργάτη σε κάθε βήμα.
Επίσης, ο Συνεργάτης ασφαλιστικός διαμεσολαβητής ενημερώνεται κάθε φορά που ένας ασφαλισμένος καταχωρεί ένα αίτημα στο portalπελατών MyGeneraliγια:
- Νοσηλεία
(Αναγγελία & Προέγκριση)
- Ραντεβού
(CheckUp, Γιατρός, Διαγνωστικό Κέντρο)
- Υποβολή ιατρικών εξόδων
(Εργαστηριακές Εξετάσεις, Φάρμακα, Ιατρικές Επισκέψεις, Φυσιοθεραπείες)
Η πληροφορία, από όποιο κανάλι και να προέρχεται καταλήγει αυτοματοποιημένα σε ένα ψηφιακό περιβάλλον, όπου η διαχείριση του αιτήματοςαποζημίωσης ολοκληρώνεται σε 3 βήματα:
- Αναγγελίααιτήματος
- Επεξεργασία,συνδέοντας όλους τους εμπλεκόμενους όπως την εταιρεία, τον ασφαλιστή και τον πάροχο και τέλος, την
- Έγκριση & Πληρωμή
Κι όλα αυτά από ένα σημείο,το OneView, επιτρέποντας στο Συνεργάτη να έχει μια συνοπτική εικόνα των αιτημάτων των πελατών του ανά κλάδο ασφάλισης και να επιτυγχάνει την αποδοτικότερηδιαχείρισή τους.
«Δημιουργούμε συνεχώς ψηφιακά, διαδραστικά εργαλείακαι διασυνδεδεμένες υπηρεσίες, ώστε να στηρίξουμε το έργο των Συνεργατών μας και να παρέχουμε μία πολυκαναλική (omnichannel) εμπειρία εξυπηρέτησης στον ασφαλισμένο.Η απλοποίηση των διαδικασιών underwriting και αποζημιώσεων και η ψηφιακή διαχείριση των ενεργειών που απαιτούνται για την επιτυχή ολοκλήρωσή τους,αποτελούν καταλύτες του GeneraliCaringEcosystemπου υπόσχεται μία απρόσκοπτηεμπειρία εξυπηρέτησης», συμπληρώνει η κα Ελένη Μάνου, Τεχνική Διευθύντρια Ατομικών Ασφαλίσεων Ζωής, της Generali.
Οι παραπάνω υπηρεσίες αναβαθμίζουν σημαντικά την εμπειρία του Συνεργάτη και του ασφαλισμένου και φέρνουν την Generaliπιο κοντά στην υλοποίηση της στρατηγικής #Generali2021. Βασικός πυλώνας της τριετούς στρατηγικής είναι ηψηφιοποίηση μιας σειράς γραφειοκρατικών διαδικασιών, που ενισχύουν την αποτελεσματικότητα της εταιρείας και ενδυναμώνουντο συμβουλευτικό ρόλο του ασφαλιστή.