Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ βρίσκεται δίπλα στους ασφαλισμένους της που έχουν πληγεί από τα ακραία καιρικά φαινόμενα, λαμβάνοντας μια σειρά άμεσων μέτρων για τη στήριξή τους.
Πιο συγκεκριμένα, η εταιρία:
- προχωράει στην άμεση διεκπεραίωση ζημιών και στην καταβολή αποζημιώσεων και προκαταβολών, με την αποστολή κλιμακίου πραγματογνωμόνων και διακανονιστών στις πληγείσες περιοχές.
- Αυξάνει τον στόλο των οχημάτων παροχής οδικής βοήθειας στις περιοχές της Θεσσαλίας για την αρτιότερη υποστήριξη των ασφαλισμένων της.
- Διαθέτει ασθενοφόρο όχημα, στελεχωμένο με εξειδικευμένο προσωπικό και φαρμακευτικό υλικό, για τη στήριξη των συνανθρώπων μας που δοκιμάζονται.
- Θέτει σε λειτουργία τη γραμμή άμεσης εξυπηρέτησης 2310 492176 (08:00 – 20:00 σε εργάσιμες ημέρες) αποκλειστικά για τους πλημμυροπαθείς, καθώς και τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου help@intersalonica.gr, ώστε να δηλώνουν άμεσα τις ζημιές τους και να υποβάλλουν τα αιτήματα αποζημίωσης.
- Θέτει σε λειτουργία τη δωρεάν ειδική γραμμή 24ωρης παροχής ιατρικών συμβουλών μέσω του 11 555 (από κινητά τηλέφωνα).
- Προσφέρει είδη πρώτης ανάγκης στους δοκιμαζόμενους συμπολίτες μας.
Τέλος, κλιμάκιο στελεχών της ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ μεταβαίνει στις πληγείσες περιοχές της Θεσσαλίας για να υποστηρίξει το έργο των εργαζομένων της, αλλά και των συνεργατών της, ενώ παράλληλα στηρίζει τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές, εξυπηρετώντας, κατά περίπτωση, το χαρτοφυλάκιό τους από τα κεντρικά της γραφεία.
Με ενσυναίσθηση, υπευθυνότητα και συνέπεια, η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ 45 χρόνια τώρα βρίσκεται στην πράξη δίπλα στην κοινωνία δραστηριότητάς της, δίπλα στους συνανθρώπους της, στους εργαζομένους και στους συνεργάτες της. Γιατί νοιάζεται και θα συνεχίσει να νοιάζεται για σας!