Σε απλοποιημένες διαδικασίες και υπηρεσίες στηρίζεται η πολιτική της Generali, επενδύοντας σε προγράμματα που ανταποκρίνονται στις ανάγκες των ασφαλισμένων και όχι σε τυποποιημένες λύσεις.
Στη συνέντευξη που παραχώρησε στο ΑΜ ο κ. Π. Δημητρίου, Διευθύνων Σύμβουλος της Generali μιλά για τη στρατηγική της Εταιρείας το 2017 και την ανάπτυξη της εγχώριας αγοράς ασφαλίσεων μέσα από το κανάλι της διαμεσολάβησης που αποτελεί τον πιο αποτελεσματικό δίαυλο για τα προϊόντα της ιδιωτικής ασφάλισης. Ο κ. Δημητρίου αναφέρεται επίσης στο πώς θα επηρεάσει τον κλάδο η Φερεγγυότητα II, που εφαρμόζεται από τις αρχές του 2016, καθώς και στις εξελίξεις που δρομολογούνται μέσα από την τεχνολογία στις ασφαλιστικές επιχειρήσεις.
Γιατί επιμένετε στην παραδοσιακή διαμεσολάβηση στο στρατηγικό σχεδιασμό της Generali; Πού αποσκοπεί αυτή σας η απόφαση και πώς μεταφράζεται στις σχέσεις σας με το συγκεκριμένο κανάλι διανομής;
Η Generali δεν αρνείται τη χρησιμότητα όλων των καναλιών διανομής ασφαλιστικών προϊόντων, ωστόσο πιστεύει ότι ειδικά στην παρούσα περίοδο, ο ασφαλιστικός διαμεσολαβητής έχει να προσφέρει προστιθέμενη αξία πρωτίστως στον ασφαλισμένο και δευτερευόντως στην εταιρεία…